Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meinaatko juoda jotain alkoholia tänä iltana?

Vierailija
31.08.2018 |

Mitä juot?
Itsellä on kolme tölkkiä Sandelsin nelosta huurtumassa. Saunassa käynnin jälkeen meinasin niistä nauttia.
Onko jonkun suunnitelmissa vetää kunnon lärvit?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään vedetään lärvit ja painetaan kakkoseen.

Vierailija
62/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

age is just a number kirjoitti:

Itseasiassa lähdetään miehen kanssa illallistamaan pitkän kaavan kautta, joutuu varmaan ottamaan sommelierin suosittelemat viinit joka ruokalajin kanssa, aperitiivia unohtamatta :) Ja siis nainen olen. 

Mikä ravintola? Itse pidän tosi paljon noista menupaikoista! Huippuhyvää mitä ei kotona voisi millään tehdä koska ruokalajeja on yksinkertaisesti niin monta. Hyvää vastinetta rahoille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa lähdetään miehen kanssa illallistamaan pitkän kaavan kautta, joutuu varmaan ottamaan sommelierin suosittelemat viinit joka ruokalajin kanssa, aperitiivia unohtamatta :) Ja siis nainen olen. 

Mikä ravintola? Itse pidän tosi paljon noista menupaikoista! Huippuhyvää mitä ei kotona voisi millään tehdä koska ruokalajeja on yksinkertaisesti niin monta. Hyvää vastinetta rahoille!

Pastikseen (Hki) mennään, tuttu ja turvallinen ja ihanan tunnelmallinen/romanttinen. :) 

Vierailija
64/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pastikseen (Hki) mennään, tuttu ja turvallinen ja ihanan tunnelmallinen/romanttinen. :) 

Jaa, plaah! :D Kannattaa kokeilla jotain astetta parempaa paikkaa. Lyon esim aika halpa ja useita ruokalajeja. Pastis ei mielestäni ollut edes niin hyvä, 3 ruokalajia maksoivat kuitenkin saman verran kuin monen ruokalajin menut! Mukavaa iltaa teille.

Vierailija
65/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkalippu (meno) tajukankaalle on ostettu pitkäripaisen matkatoimistosta. Hinnat alkaen eurokossu.

M45

Vierailija
66/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Käyn ehkä elokuvissa, jos jaksan. Huomenna töihin. En ole juonut pisaraakaan kohta puoleen vuoteen, eikä hiprakka houkuta lainkaan.

Vierailija
67/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään vedetään lärvit ja painetaan kakkoseen.

Eli A-luokan ilta tiedossa, cheers veliseni.

Vierailija
68/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Mies juo ehkä yhden oluen saunan jälkeen joko tänään tai huomenna. Mukavaa on muutenkin.

Vierailija
69/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhliin pitäisi lähteä, mutta taidan olla limulinjalla tai sitten juon max. lasillisen viiniä. Viime viikonloppuna olin häissä ja tuli juotua vähän liikaa kun sunnuntaina oli aika mojova darra. Ei tee nyt kauheasti mieli ryypiskellä. 

Vierailija
70/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rainbow vaalea lager 0% saunajuomaksi.

Vierailija
71/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yötä Venäjällä ostin taxfree kaupasta litran kossua Maksoi 7e Juon sen tänään Ostin myös 2 laatikkoon nelos Karjala olutta huomisen varalle 13 e laatikko

Pitäkää alkoholi veronne

Vierailija
72/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna!! V**TU huomennaaa!!! Juon ainaki kuoharii, valkkarii, mojitoo, gt...

Vierailija
73/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Saatan ottaa lasin, pari viiniä tai olla raittiina. 2 lasia on kyllä nykyisin ihan maksimi.

Vierailija
74/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen ottanut alkoa viimeksi joskus loppukesästä. Kesä meni sen verran kosteissa merkeissä, että nyt tekee mieli olla kokonaan ilman. Katsotaan, josko jouluna sitten ottaisi ne perinteiset snapsit ruoan kanssa vai tekeekö mieli jatkaa tipatonta.

Vierailija
75/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleni tekisi vetäistä kännit, mutta se on aika hankalaa, koska olen aika pa. ja kaiken lisäksi alkoholista en saa nousuhumalaa, tulee vain paha olo. Miksi sitten tekisi mieli vetää kännit? No, olen onnettomasti rakastunut ja haluaisin unohtaa koko tunteen ja ihmisen mutta tunne ei vaan mene ohi. Jos saisi humalalla päänsä ja sydämensä hetkeksi pois päältä ja tyhjäksi, voisin itkeä vollottaa ensin kunnolla ja sitten totaalinen black out.

Todellisuudessa kävisi niin, että ensin vähän juotuani höpisisin viesteillä ihastukselleni tunteistani, sitten voisin hyvin huonosti ja huomenna vaipuisin kurjuuden ja morkkiksen alhoon.

Vierailija
76/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään juon  leijona viinapullon jossa on vain 32% alkoholia. Juon noin 2 desiä ja tulen hyvään mietoon huppeliin :D 

N26

Vierailija
77/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. En ole koskaan tajunnut mitä kivaa on dokata yksin. Ja yksin olen siis tänään.

Mä taas saan paljon irti yksin dokaamisesta. Ei tietenkään tarvitse ihan tööt olla. Itselle tulee älyttömän hyvä ja rentoutunut fiilis nousuhumalassa. Saan musiikista ja elokuvista paljon enemmän irti pienessä humalassa ja palstan jututkin on paljon laadukkaampia pienessä kännissä :D 

Vierailija
78/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleni tekisi vetäistä kännit, mutta se on aika hankalaa, koska olen aika pa. ja kaiken lisäksi alkoholista en saa nousuhumalaa, tulee vain paha olo. Miksi sitten tekisi mieli vetää kännit? No, olen onnettomasti rakastunut ja haluaisin unohtaa koko tunteen ja ihmisen mutta tunne ei vaan mene ohi. Jos saisi humalalla päänsä ja sydämensä hetkeksi pois päältä ja tyhjäksi, voisin itkeä vollottaa ensin kunnolla ja sitten totaalinen black out.

Todellisuudessa kävisi niin, että ensin vähän juotuani höpisisin viesteillä ihastukselleni tunteistani, sitten voisin hyvin huonosti ja huomenna vaipuisin kurjuuden ja morkkiksen alhoon.

Älä pelkää, itse dokasin vuoden ihastuksen takia! En pistänyt kertaakaan viestiä. Nyt on jo unohtunut, kiitos alkoholi!

t: 3 l viiniä 2 bisseä.

Vierailija
79/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan oma tekniikka perjantaijuomisessa (riipaisen kännit joka perjantai, muuten olen raittiina)

Alle otan 4 desilitraa rasvatonta jogurttia, johon on sekoitettu kaksi ruokalusikallista oliiviöljyä ja teelusikallinen suolaa. Suojelee vatsaa.

Seuraavaksi 2 dl:n pullo pakastinkylmää leijonaviinaa aika nopeasti juotuna.

Sitten kaksi pientä tölkkiä keskiolutta ja paketti uunissa paistettua kabanossia.

Pari lasillista mantelilikööriä, yhteensä ehkä desilitran verran.

Seuraavaksi saunaan, löylyistä jäähdytellessä 2-3 keskiolutta.

Saunasta tultua toinen paketti kabanossia, saunan kiukaalla lämmennyttä. Kyytipojaksi pari-kolme olutta lisää ja pari pakastinkylmää snapsia.

Yömyssyksi tukeva konjakki tai pari.

Sitten se on siinä. Aloitan klo 18, eli muutaman minuutin kuluttua ja lopetan noin klo 23.

Vierailija
80/84 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullot Carilloa ja Kossua sekä greippilimsaa on tuossa varattuna - omnomnomnom-nom!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi