Meinaatko juoda jotain alkoholia tänä iltana?
Mitä juot?
Itsellä on kolme tölkkiä Sandelsin nelosta huurtumassa. Saunassa käynnin jälkeen meinasin niistä nauttia.
Onko jonkun suunnitelmissa vetää kunnon lärvit?
Kommentit (84)
Join poikkeuksellisesti tänään yhden annoksen kun olin kaupungilla. Muuten en. N
Aion juoda 1-2 lasia edullista kuivaa valkoviiniä niinkuin yleensä teen pe- ja la-iltana. Se on mukavan rentouttava rituaali eikä mitään perseet olalle. Tykkään tissutella hieman viikonloppuisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholittoman oluen saatan juoda...
T: kuudes vuosi kuivin suin (M)
Tuliko töppäiltyä?
Join liikaa ja liian usein - oli parempi lopettaa kokonaan.
En, en juo alkoholia juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En, en juo alkoholia juuri koskaan.
Yööök
Keuhkoputkentulehdus. Hyvä jos saan vettä alas. Siis ei tänään eikä ennenkuin tervehdyn. N
En meinannut, mutta voisin sittenkin kun täältä sai idean ja olutta on kaapissa. Tekisi kyllä enemmän lonkeroa mieli.
Juuri bussissa matkalla Stadiin. Jonnekin ensin syömään ja sitten kuppilasta kuppilaan. N 34
Vierailija kirjoitti:
Juuri bussissa matkalla Stadiin. Jonnekin ensin syömään ja sitten kuppilasta kuppilaan. N 34
Muista syödä paljon, että on mitä oksentaa!
Ihme amatöörejä - itse juonut viikkoja n .Yhdeksän ( 9 ). Ja sitten se vakava kysymys, onko Teillä aavistustakaan mistä saisi tähän itseaiheutettuun tilaan ( mielellään tietysti yhteiskunnan maksamaa ) apua ? Aikamoisen mielenkiintoinen tila.
No - tulipahan tämäkin kokeiltua. Kaikenlaisia tekosyitä olisi esittää, kuten 2 lähintä sukulaista kuoli, tai tänään sataa. Tekosyitä käsittääkseni kuitenkin. Ratkaisin nyt näin.
Vierailija kirjoitti:
Ihme amatöörejä - itse juonut viikkoja n .Yhdeksän ( 9 ). Ja sitten se vakava kysymys, onko Teillä aavistustakaan mistä saisi tähän itseaiheutettuun tilaan ( mielellään tietysti yhteiskunnan maksamaa ) apua ? Aikamoisen mielenkiintoinen tila.
No - tulipahan tämäkin kokeiltua. Kaikenlaisia tekosyitä olisi esittää, kuten 2 lähintä sukulaista kuoli, tai tänään sataa. Tekosyitä käsittääkseni kuitenkin. Ratkaisin nyt näin.
Nyt tarvitaan lihalientä, luonteenlujuutta ja äärimmäisen varovaisesti korjaussarjaa - tsemppiä!
En taida, tulee niin kauhea olo ja menee seuraavat 2 päivää karmeassa väsymyksessä, vaikka nukkuisi 12h.
Tämä siis kun vetää kohtalaisen kovan kännin, mikään kohtuukäyttö ei voisi vähempää kiinnostaa.
Haluaisin, kovasti. Mutta oli turhan kostea kesä, haluan saada katkaistua aika pahaksi muodostuneen tissuttelutavan.
En. Mulla on
- tipaton tammikuu
- huikaton helmikuu
- mojito'ton maaliskuu
- hiprakaton huhtikuu
- tömpsytön toukokuu
- koskenkorvaton kesäkuu
- hiilariton heinäkuu (alkoholissa paljon hiilareita)
- elostelematon elokuu
- snapsiton syyskuu
- likööritön lokakuu
- malibu'ton marraskuu
- jurriton joulukuu
Pakko saada tänään ruokajuomaa. Viimeksi olen ottanut alkoholia maanantaina tai tiistaina.
Riippuen siitä mihin kauppaan kerkeän, otan joko olutta tai viiniä,vaikka huomenna aamuaikasella joudunkin taas auton rattiin. Kun ottaa vain pari kolme annosta voi hyvin ajaa aamulla.
T:nainen
Vierailija kirjoitti:
En. Mulla on
- tipaton tammikuu
- huikaton helmikuu
- mojito'ton maaliskuu
- hiprakaton huhtikuu
- tömpsytön toukokuu
- koskenkorvaton kesäkuu
- hiilariton heinäkuu (alkoholissa paljon hiilareita)
- elostelematon elokuu
- snapsiton syyskuu
- likööritön lokakuu
- malibu'ton marraskuu
- jurriton joulukuu
Olisit voinut dokata koko heinäkuun vaikka vodkavissyä. Ei grammaakaan hiilareita.
Ei tänään eikä huomenna, sairaana olen. Taitaa tulla ensimmäinen selvä viikonloppu sitten juhannuksen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä juot?
Itsellä on kolme tölkkiä Sandelsin nelosta huurtumassa. Saunassa käynnin jälkeen meinasin niistä nauttia.
Onko jonkun suunnitelmissa vetää kunnon lärvit?
Eeeeiiii, ei kolmella namilla vielä kone lähde käyntiin. Se vain rykii ja yskähtelee. Siinä 13 jälkeen se tupehtiminen alkaa loppumaan ja käynti tasaantumaan. 24 jälkeen se kone jo käy kuin V12-moottori ja hurisee kuin kissa. Jos olisi häntä, niin sitä voisi heilutella myös kuin kissa.
Totta kai. Korkkaan kohta ekan siiderin kun tenavatkin alkavat väsähtää.