Maria Veitola lyttäsi Sara Siepin suorassa lähetyksessä ja puhui itsensä ristiin feminismistä.
Haluan tuoda esille sen, että Maria Veitola itse puhui kuinka hänen mielestä on niin väärin että naisia seksualisoidaan kaikkien taholta ja että naisilla pitäisi olla samat oikeudet kuin miehellä. Sanoi että jos mies saa laittaa instaan nänninsä niin kyllä naisenkin pitäisi saada laittaa ilman että on pelkoa kuvan poistosta. Sanoi myös että omasta mielestään nainen saa esitellä itseään ihan niinkuin itse haluaa.
Mutta samaan hengenvetoon kuitenkin ristiriitaisesti tuomitsi Saran kuvat missä näyttää omaa ihoaan ja näyttää olevan sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Yhtäkkiä Maria Veitola seksualisoi itse Saran kuvia.
Ja hänen mielestä Sara saa noilla kuvilla jonkinlaista valtaa (seksuaalistako?) ja seuraajia ja on kovin ahdistunut mitä kuvaa antaa nuorille.
Voiko tämä läppä feministiksi itseään kutsuva puhua itseään pahemmin ristiin?
Hän myös oli täysin pettänyt Saran ennen haastattelua. Sara kertoi kuinka hän odotti tätä haastattelua missä pääsee kertomaan omasta työstään omin sanoin ja kysymykset olivatkin Veitolan kanssa ennaltakäyty läpi. Sara ei odottanut kiusaamista. Veitola oli ollut todella mukava ennen lähetystä, mutta lähetyksen alkaessa oli muuttanut kaikki kysymyksensä ja asenteensa Saraa kohtaan. (ei yhtään seksististä, missä on se feminismi ja naisten puolustaminen ja yhtäpitäminen)?
Maria oli virittänyt Saralle ansan ja kysellyt täysin olemattomia, kaula-aukoista , laukuista ja paljaista kuvista, mistä ei sovittu.
Kyllähän sen näkee kuinka Sara marssi lähetykseen innoissaan ja kehui Veitolaa, ja sitten Veitola tykittää ja Sara on ihan puulla päähän lyöty.
Sara avautuukin aiheesta blogissaan. Ja tässä juttu seiskaan:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Sieppi-avautuu-blogissaan-EVS-haasta…
Kommentit (1904)
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi on valmistunut meikkitaiteilijaksi. Miksi ei perusta firmaa ja tienaa sillä elantonsa?
Ai niin. Sehän vaatisi kovaa työtä, raatamista, laskujen ja verojen maksamista, aikaisia aamuja, vastuuta, aikuiseksi kasvamista jne.
Ei olisi aikaa skumppabrunsseille eikä lomailulle.
Mistäs tiedät ettei sillä ole jotain tavallista duunia niinä päivinä kun ei ole somekuvioita? Ei muutkaan julkkikset esittele elämästään muuta kuin sen osan joka kuuluu julkiseen työhön.
Vierailija kirjoitti:
Roopen olisi pitänyt olla pitämässä kädestä kiinni.
Njääh, ihan tylsää. Tuo haastattelu meni ihan pieleen kun yht'äkkiä studio ei täyttynytkään pinkeistä sydämenmuotoisista ilmapalloista ja ruusun terälehdistä eikä lavasteista kömpinyt armasta avomiestä polvistumaan ihanan naisensa eteen.
Kiva oli sitten palata yksin kotiin ihan tyhmästä tv-ohjelmasta, joka olikin tosiaan ihan vaan normihaastattelu eikä Roopen salaa järjestämä yllärikosinta suorassa lähetyksessä. Kyllä sitä vähemmästäkin tuntee joutuneensa ansaan ja vedätetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi on valmistunut meikkitaiteilijaksi. Miksi ei perusta firmaa ja tienaa sillä elantonsa?
Ai niin. Sehän vaatisi kovaa työtä, raatamista, laskujen ja verojen maksamista, aikaisia aamuja, vastuuta, aikuiseksi kasvamista jne.
Ei olisi aikaa skumppabrunsseille eikä lomailulle.Mistäs tiedät ettei sillä ole jotain tavallista duunia niinä päivinä kun ei ole somekuvioita? Ei muutkaan julkkikset esittele elämästään muuta kuin sen osan joka kuuluu julkiseen työhön.
Olisihan tuo voinut sen kertoa jo alussa, kun pyydettiin kertomaan jotain itsestään sen ohella että on ex missi, bloggari ja somettaja.
Ei luulisi olevan vaikea homma "ammattilaiselle".
Keskustelu paljasti että toinen on ylimielinen ja ilkeä, toinen hieman tyhmä ja hyväuskoinen.
Vierailija kirjoitti:
Veitola on ruma ihminen sekä ulkoisesti että myös sisäisesti. :(
Naulan kantaan. Maria Veitola on aivan kamala akka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi aikaa skumppabrunsseille eikä lomailulle.Mistäs tiedät ettei sillä ole jotain tavallista duunia niinä päivinä kun ei ole somekuvioita? Ei muutkaan julkkikset esittele elämästään muuta kuin sen osan joka kuuluu julkiseen työhön.
Olisihan tuo voinut sen kertoa jo alussa, kun pyydettiin kertomaan jotain itsestään sen ohella että on ex missi, bloggari ja somettaja.
Ei luulisi olevan vaikea homma "ammattilaiselle".
Miksi olisi pitänyt? Eihän muutkaan julkkikset yleensä kerro siviiliminästään. Kumpaa te siis haluatte? Että missit esittelee elämäänsä julkisuudessa vai että ei esittele? Molempia ei voi tehdä yhtaikaa.
Olisihan noita someammattilaisia muitakin, jotka ovat someammattilaisia. Sara Sieppi ei ole someammattilainen, hän on someamatööri, joka on saanut seuraajakuntansa pelkästään missitittelillään, nyt vielä enemmän, kun on Roope Salmisen avokki, ja vielä enemmän järjestäessään täysin turhanpäiväisen kohun tv-haastattelustaan.
Muista laukoo ties mitä sammakoita reittä pitkin etenemisestä etc. eikä itse osaa kertoa edes ns. työstään yhtään mitään. Syyttää varmaan verottajaakin, kun itse ei ole osannut veroasioitaan hoitaa.
Tämähän on selvästi EVS-ohjelman markkinointikikka: Veitola muka loukkaa ja Sieppi muka loukkaantuu. Saadaan some-kohinaa ja näkyvyyttä ohjelmalle ja Siepin some tileille. Win-win.
Sara Sieppi on edelleen vain ex-missi, bloggari, Roope Salmisen avopuoliso/tyttöystävä ja turha julkkis. Ei mitään muuta. Koko haastattelu oli aivan tyhjänpäiväinen ja turhaakin turhempi.
Onko totta että Maria on ollut koulukiusaaja?
Vierailija kirjoitti:
En tajua tätä älämölöä. Katsoin juuri haastattelun, en havainnut mitään asiatonta. Sara vastasi hyvin kysymyksiin.
Ehkä somekaverien sydän-emojit ja myötätuntopostaukset ”siis toi Maria on iiiihan piittz” saivat hänet ajattelemaan, että tää ei nyt tainu mennä ihan putkeen.
Paljon näillä on ikää, kohta 30v?
Vierailija kirjoitti:
Sara Sieppi on edelleen vain ex-missi, bloggari, Roope Salmisen avopuoliso/tyttöystävä ja turha julkkis. Ei mitään muuta. Koko haastattelu oli aivan tyhjänpäiväinen ja turhaakin turhempi.
Niin? Ihmiset seuraa mielellään tavallisia tyyppejä, jotka on nättejä. Heille on suurempi potentiaalinen yleisö, koska tavallisia ihmisiä on paljon, ja he voivat samaistua itsensä kaltaiseen helpommin kuin johonkin superstaraan.
Vierailija kirjoitti:
Olisihan noita someammattilaisia muitakin, jotka ovat someammattilaisia. Sara Sieppi ei ole someammattilainen, hän on someamatööri, joka on saanut seuraajakuntansa pelkästään missitittelillään, nyt vielä enemmän, kun on Roope Salmisen avokki, ja vielä enemmän järjestäessään täysin turhanpäiväisen kohun tv-haastattelustaan.
Muista laukoo ties mitä sammakoita reittä pitkin etenemisestä etc. eikä itse osaa kertoa edes ns. työstään yhtään mitään. Syyttää varmaan verottajaakin, kun itse ei ole osannut veroasioitaan hoitaa.
Hahah, lol nyt kyllä putosin :D. NIMENOMAAN! Hän taitaa syyttää verottajaakin omista sössimistään ja siitä aiheutuvasta mielipahasta et hallinnan menettämisen tunteesta. Hahah, on se nolo akka.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Sara_Sieppi
Wikipedian mukaan valmistunut meikkitaiteilijaksi vuonna 2016 🤔
Minua henkilökohtaisesti häiritsee se, että millä mittapuulla Sieppi on menestynyt alallaan, kun kuitenkin verovelkaa ja muuta hälläväliä -asenteesta tai rahapulasta johtuvaa velkaa on kontollaan? Siis miten se menestys oikein mitataan? Seuraajien määrällä? Ymmärtääkseni hän ja avopuolisonsa pitävät neitosta oikeinkin menestyneenä. Minä vaan, että millä perusteella...
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä sitten? Eikö hän mahdu tähän maailmaan lukuisten muiden ex missien ja bloggareiden tavoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin? Ihmiset seuraa mielellään tavallisia tyyppejä, jotka on nättejä. Heille on suurempi potentiaalinen yleisö, koska tavallisia ihmisiä on paljon, ja he voivat samaistua itsensä kaltaiseen helpommin kuin johonkin superstaraan.
Eikö tämä Sieppo pidä itseään jonain superstarana?
Vierailija kirjoitti:
Minua henkilökohtaisesti häiritsee se, että millä mittapuulla Sieppi on menestynyt alallaan, kun kuitenkin verovelkaa ja muuta hälläväliä -asenteesta tai rahapulasta johtuvaa velkaa on kontollaan? Siis miten se menestys oikein mitataan? Seuraajien määrällä? Ymmärtääkseni hän ja avopuolisonsa pitävät neitosta oikeinkin menestyneenä. Minä vaan, että millä perusteella...
Sekä saa joka vuosi useamman tonnin mätkyjä. Verotiedot ovat julkisia.
Vierailija kirjoitti:
Tulot on yleensä moninkertaiset verojen määrään verrattuna. Harvan veroprosentti on yli sata. Verovelka ei ole merkki rahapulasta, vaan siitä että rahaa on pistetty menemään vähän ylimääräistäkin.
Tulikin mieleen että klarna laskut pitää maksaa ettei mene perintään ja säilyy luottotiedot kuten tähänkin asti ovat säilyneet.