Maria Veitola lyttäsi Sara Siepin suorassa lähetyksessä ja puhui itsensä ristiin feminismistä.
Haluan tuoda esille sen, että Maria Veitola itse puhui kuinka hänen mielestä on niin väärin että naisia seksualisoidaan kaikkien taholta ja että naisilla pitäisi olla samat oikeudet kuin miehellä. Sanoi että jos mies saa laittaa instaan nänninsä niin kyllä naisenkin pitäisi saada laittaa ilman että on pelkoa kuvan poistosta. Sanoi myös että omasta mielestään nainen saa esitellä itseään ihan niinkuin itse haluaa.
Mutta samaan hengenvetoon kuitenkin ristiriitaisesti tuomitsi Saran kuvat missä näyttää omaa ihoaan ja näyttää olevan sinut itsensä ja naiseutensa kanssa. Yhtäkkiä Maria Veitola seksualisoi itse Saran kuvia.
Ja hänen mielestä Sara saa noilla kuvilla jonkinlaista valtaa (seksuaalistako?) ja seuraajia ja on kovin ahdistunut mitä kuvaa antaa nuorille.
Voiko tämä läppä feministiksi itseään kutsuva puhua itseään pahemmin ristiin?
Hän myös oli täysin pettänyt Saran ennen haastattelua. Sara kertoi kuinka hän odotti tätä haastattelua missä pääsee kertomaan omasta työstään omin sanoin ja kysymykset olivatkin Veitolan kanssa ennaltakäyty läpi. Sara ei odottanut kiusaamista. Veitola oli ollut todella mukava ennen lähetystä, mutta lähetyksen alkaessa oli muuttanut kaikki kysymyksensä ja asenteensa Saraa kohtaan. (ei yhtään seksististä, missä on se feminismi ja naisten puolustaminen ja yhtäpitäminen)?
Maria oli virittänyt Saralle ansan ja kysellyt täysin olemattomia, kaula-aukoista , laukuista ja paljaista kuvista, mistä ei sovittu.
Kyllähän sen näkee kuinka Sara marssi lähetykseen innoissaan ja kehui Veitolaa, ja sitten Veitola tykittää ja Sara on ihan puulla päähän lyöty.
Sara avautuukin aiheesta blogissaan. Ja tässä juttu seiskaan:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Sara-Sieppi-avautuu-blogissaan-EVS-haasta…
Kommentit (1904)
Vierailija kirjoitti:
äsikirjoittaja Katri Mannisen mukaan Maria Veitola muuttui torstain EVS-ohjelmassa trolliksi: ”Haastattelijana oli nettikiusaaja”
Kiitos Katri, sinuakin olen varmaan täällä joskus dissannut. Aika katsoa kaikkien peiliin, myös Marian.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201809022201176427_vd.shtml
Nin siis onko Katri Manninen EVS:n käsikirjoittaja, vai jonkun muun ohjelman, toisen tyylisen ohjelman käsikirjoittaja?
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein näitä Marian puolustajia ymmärrä. Jos Sara puhuu totta, niin kaiken ydin on tuo ’oli sovittu ihan muuta’. Vaikka teidän mielestänne ironia ja piilovittuilu kuuluu ohjelmaan, kuuluuko siihen myös vieraan pettäminen? Moneen kertaan sanottu, tiesi mihin menee, ei nyt päde tällä kertaa kun aiheet on jo sovittu.
Tästä on nyt kolme ihmistä sanonut, että Sara Sieppi ei puhu totta. Merkitseekö se sulle yhtään mitään?
Vierailija kirjoitti:
äsikirjoittaja Katri Mannisen mukaan Maria Veitola muuttui torstain EVS-ohjelmassa trolliksi: ”Haastattelijana oli nettikiusaaja”
Kiitos Katri, sinuakin olen varmaan täällä joskus dissannut. Aika katsoa kaikkien peiliin, myös Marian.
Täyttä asiaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein näitä Marian puolustajia ymmärrä. Jos Sara puhuu totta, niin kaiken ydin on tuo ’oli sovittu ihan muuta’. Vaikka teidän mielestänne ironia ja piilovittuilu kuuluu ohjelmaan, kuuluuko siihen myös vieraan pettäminen? Moneen kertaan sanottu, tiesi mihin menee, ei nyt päde tällä kertaa kun aiheet on jo sovittu.
Tästä on nyt kolme ihmistä sanonut, että Sara Sieppi ei puhu totta. Merkitseekö se sulle yhtään mitään?
Ketkä ne kolme ihmistä on?
Miksi ihmeessä Sara valehtelisi? Tietää taatusti minkä somemölyn saa valheilla aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Lisäyksenä edelliseen; raiskausvertaus on ihan helvetin loukkaava. Vapaaehtoinen osallistuminen tietyn tyyliseen ohjelmaan ei ole sama kuin raiskatuksi tuleminen! Nyt joku järki tuohon vertaukseen, sama kun sanoisi, että Paavo Pesusienen katsominen on samaa kuin katsoisi lapsip*rnoa :/.
Kukaan ei ole sanonut, että se olisi sama asia. Nyt valoja päälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Sara valehtelisi? Tietää taatusti minkä somemölyn saa valheilla aikaan.
Maria Veitola, Tuomas Enbuske ja Laura Friman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nin siis onko Katri Manninen EVS:n käsikirjoittaja, vai jonkun muun ohjelman, toisen tyylisen ohjelman käsikirjoittaja?
Ja onko Katri Manninen sitten jutellut EVS:n kässärityylistä EVS:n käsikirjoittajan kanssa, jonka mukaan haastattelu meni niinkuin oli sovittu? Luulisi hänen käsikirjoittajana tietävän, ettei Maria yksinään pyöritä koko ohjelmaa eikä päätä haastattelutyylistä, kysymyksistä ja muista yksin.
Aikamoinen kohu syntynyt melkeinpä tyhjästä. Toki tuosta näkee, että Sara Sieppi on todella vaivaantunut ja kauhuissaan koko haastattelun ajan. Veitola tykittää ehkä hieman liikaa, ja mikä yllätti niin hän ei kysynyt ollenkaan sellaisia kysymyksiä jotka varmasti kiinnosti monia; esim Saran urasta, ns peruspäivästä, mitä kaikkea työhön liittyy jne. Nyt puhuttiin vain laukuista ja selfiedein ottamisesta. Noi kaikki selviää googlettamalla. Sinänsä todella tylsää. Toisekseen tuo "nuoret saavat väärän kuvan" juttu on kyllä jo vanhentunutta paskaa. JOs vanhemmat on ollenkaan vanhempia lapsilleen, he osaavat tämän asian muksuilleen kertoa.
Toisaalta hyvä haastattelija myös hieman haastaa haastateltavaa. Sieppi olisi voinut argumentoida näitä asioita vastaan, mutta aika sisällötöntä työnsä taitaa olla joten mitenkä sitten olisi voinut sanoa mitään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo esim. Maisa Torpan haastatteluja, niin ainakin hän on someAMMATTILAINEN. Osaa ottaa kantaa, seisoo kuviensa ja kommenttiensa takana, on tilanteiden tasalla, kuuntelee, vastailee, on läsnä ja osaa jopa vielä pysyä ihailtavan tyynenä ja rauhallisena sekä osaa vielä perustella asioitaan.
Sara Sieppi taas, no, ei ole mitään noista, tottunut vain hymyilemään nätisti, poseeraamaan ja kommunikoimaan vain somen ja bloginsa kautta. Varmaan keskustelee Roopensakin kanssa snäpin tai whatsupin kautta, kun ei puhua osaa kuten normaali ihminen.
Maisa on kameran edessä sanavalmis, luonteva ja rento toisin kuin Sara joka jännittää niin että jäätyy miltei mykäksi ja olemus on kuin peuralla ajovaloissa. Lisäksi Maisa on sinut itsensä kanssa ja osaa nauraa itselleen eikä ota kaikkea niin kamalan vakavasti ja tosissaan. Ei tuo somettaminen ole mitään aivokirurgiaa tai ydinfysiikkaa mutta ei sitä herranjestas hävetäkään tarvitse, mutta silti se Saraa jostain syystä nolostuttaa ihan kamalasti. Tai siis ainakin siitä puhuminen julkisesti.
No, Marialla on omat ongelmansa, senhän nyt näkee hänen työstään ja julkaisuistaan.
Ja Saralla omansa. Hemmoteltu keskenkasvuinen tyttö joka ei ole turhalla älyllä pilattu.
Varmaan Enbuske kusetti molemmat muijat toistensa niskaan vaan jotta saadaan mainosta.
Kyllä tämä on kauheaa.
Järkytyin ihan 576986-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun katsoo esim. Maisa Torpan haastatteluja, niin ainakin hän on someAMMATTILAINEN. Osaa ottaa kantaa, seisoo kuviensa ja kommenttiensa takana, on tilanteiden tasalla, kuuntelee, vastailee, on läsnä ja osaa jopa vielä pysyä ihailtavan tyynenä ja rauhallisena sekä osaa vielä perustella asioitaan.
Sara Sieppi taas, no, ei ole mitään noista, tottunut vain hymyilemään nätisti, poseeraamaan ja kommunikoimaan vain somen ja bloginsa kautta. Varmaan keskustelee Roopensakin kanssa snäpin tai whatsupin kautta, kun ei puhua osaa kuten normaali ihminen.
Maisa on kameran edessä sanavalmis, luonteva ja rento toisin kuin Sara joka jännittää niin että jäätyy miltei mykäksi ja olemus on kuin peuralla ajovaloissa. Lisäksi Maisa on sinut itsensä kanssa ja osaa nauraa itselleen eikä ota kaikkea niin kamalan vakavasti ja tosissaan. Ei tuo somettaminen ole mitään aivokirurgiaa tai ydinfysiikkaa mutta ei sitä herranjestas hävetäkään tarvitse, mutta silti se Saraa jostain syystä nolostuttaa ihan kamalasti. Tai siis ainakin siitä puhuminen julkisesti.
Jep, pakko nostaa hattua Maisalle, vaikka en arvosta esimerkiksi oman lapsen hylkäämistä (ihan sama hylkääkö mies vai nainen). Mutta Maisa on todellakin someammattilainen, sanavalmis ja seisoo tyylinsä ja kuviensa takana. Ei mene puihin, on sanavalmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Sara valehtelisi? Tietää taatusti minkä somemölyn saa valheilla aikaan.Maria Veitola, Tuomas Enbuske ja Laura Friman.
Siis henkilöt, jotka tekevät ko. ohjelmaa. Yllättikö, että he ovat yhdessä samaa mieltä?
Haastattelija etsi maailmankatsomukseensa mahdollisimman epäsopivan kohteen ja maalitti tämän etsien kaikkea mahdollista ikävää julkiseen nolaukseensa. Aiheet sovittiin etukäteen, mutta kysymykset muuttuivatkin ohjelmassa aivan erilaisiksi. Sangen epärehellistä toimintaa. Toivonkin Veitolan saavan kenkää.
Samankaltaisen kokemuksen soisin hänelle. Jonkinlaisen altavastaajan kokemuksen.
Vaikka yllättävän uimapukukierroksen Siepin rinnalla kaiken kansan arvioitavana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä Sara valehtelisi? Tietää taatusti minkä somemölyn saa valheilla aikaan.Maria Veitola, Tuomas Enbuske ja Laura Friman.
Salli mun nauraa😂 Mulle selvisi jo viimeisen Tähdet tähdet kauden jälkeen, millainen ihminen Maria on.
Todellakin uskon Saraa ennen luin noista ihmisistä yhtäkään.
Ei ole yhtään sitten sitä kuuluisaa medialukutaitoa?
Vierailija kirjoitti:
Haastattelija etsi maailmankatsomukseensa mahdollisimman epäsopivan kohteen ja maalitti tämän etsien kaikkea mahdollista ikävää julkiseen nolaukseensa. Aiheet sovittiin etukäteen, mutta kysymykset muuttuivatkin ohjelmassa aivan erilaisiksi. Sangen epärehellistä toimintaa. Toivonkin Veitolan saavan kenkää.
Samankaltaisen kokemuksen soisin hänelle. Jonkinlaisen altavastaajan kokemuksen.
Vaikka yllättävän uimapukukierroksen Siepin rinnalla kaiken kansan arvioitavana.
Samalla tavalla haastateltava etsi itselleen mahdollisimman huonosti istuvan ohjelman haastattelun tekoon. Sieppi tiesi kyllä ohjelman tyylistä, on itsekin haukkunut vieraana ollutta Cheynne Järvistä. Potkut Siepille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salli mun nauraa😂 Mulle selvisi jo viimeisen Tähdet tähdet kauden jälkeen, millainen ihminen Maria on.
Todellakin uskon Saraa ennen luin noista ihmisistä yhtäkään.
Mitä olet muuten mieltä Siepin kommenteista koskien Cheynne Järvistä?