Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kananpersetukka ainoa mahdollisuus

Vierailija
31.08.2018 |

Jos on vaan niin onnettoman ohuet vauvahiukset naisella.

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.at/search?q=pixie+cut&client=ms-android-huawei&prmd=…

Onko nämäkin kananperseitä?

Ovat.

Hei mies siellä, onko sinulla miten paksu tukka itselläsi?

Olen nainen ja kananperse viittaa juurikin tuohon niskasta lyhyeksi kynittyyn malliin, mikä noissakin kuvissa kaikilla näyttää olevan. Itsellä on hennot ja ohuet hiukset ja paljon parempi vaihtoehto on mielestäni säilyttää hieman pituutta, jos haluaa päästä helpolla ja tehdä erilaisia naisellisia kampauksia. Silloin pystyy tekemään kiharoiden avuilla tuuheita kampauksia, jos haluaa pitää hiukset auki ja taas kiinni laitettaessa esim. lettikampauksiin riittää pituutta, jolloin niitä voi "leventää" näyttävämmän näköisiksi. Myös nutturakampaukset onnistuvat, jos säästää pituutta. Itsellä on pituutta hiuksissa hieman solisluiden alle ja tällä pituudella saa vielä paljon erilaisia kampauksia aikaiseksi. Yleensä muut naiset painostavat toisia leikkaamaan lyhyeksi, vaikka hennot ja ohuetkit hiukset hyväkuntoisina voivat näyttää kauniilta hieman pidemmässäkin mallissa. EI aina tarvitse leikata täysin lyhyeksi "kananpersetukaksi".

Ilmeisesti hiuksesi ovat paksummat, kuin mulla - mä en voi pitää kauaa pitkää tukkaa, kun se alkaa jo katkeilla ja haaroittua, eikä siihen sitten auta muu kuin sakset.

Värjäätkö? Itsellä auttoi katkeiluun ainoastaan se, että lopetin kokonaan värjäämisen. Hiuslaatu ei vain lainkaan kestänyt sitä. Vasta kun olin kasvattanut kokonaan oman hiusvärin takaisin, hiukset kasvoivat yli olkapäiden eivätkä enää katkeilleet. Nyt tasoittelen niitä itse säännöllisesti ja pidän ne samassa pituudessa, jolloin hiukset pysyvät terveen ja siistin näköisinä myös latvoista.

Vierailija
62/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä ihan lyhyeksi kynittyä mallia ohuille hiuksille! Se vasta hirveä näky on, kun päänahka paistaa pystyssä sojottavien haiventen välistä. Varsinkin, jos hiuksissa on musta tai muu voimakas väri.

Ohuthiuksinen joutuu näkemään vaivaa, jotta saisi jonkinlaisen kampauksen. Jos ei halua värjätä tai ottaa jotain tukikäsittelyä, ei auta muu kuin laittaa hiuksia tuuhentavien aineiden kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joka päivä lyhythiuksisia naisia, hyvin harvalla kauniit kasvot.

Vierailija
64/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun idiootin mielestä lyhyt tukka on aina = kananperse. Ihan vaan tiedoksi, että lyhyitä kampauksia on satoja muitakin.

Tuo on totta. Itselläkin lyhyt malli, mutta minun tukkani ei taivu kananperseeseen. Sitä varten tukan pitää olla runsas ja jäykkä, ei liukas ja ohut. Oikea kananpersehän on kerrooksellinen ja uihanasti pystyssä, aivan kuin kanarouvan höyhenet. Polkkatukkakin on kovin tylsä malli ja vanhemmalla naisella tanttalook. Mieluummin leikkautan jonkin muun mallin mukaan.

Vierailija
65/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Varmaan K-pak?

Olen käyttänyt, onhan ne hyviä, mutta ei mitään mullistavia. 

Kävin tsiikamaassa netissä niitä shampoita, aika kalliita oli , liki 30 euroa.

Vaan, jos saa hiukset kauniimmaksi ja pörhäkämmäksi, kandee ehkä ostaakin.

K-PAK shampoot ja hoitoaineet ovat luottotuotteitani. Ovat pitäneet hiukseni loistokunnossa jo vuosia. MUTTA hiustenlähtöä nekään ei voineet estää, eikä tuuheutta tuo lisää. Etta niin: tukka harvenee, mutta haituvat on tosi hyvässä kunnossa.... :-P

Vierailija
66/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jonkun idiootin mielestä lyhyt tukka on aina = kananperse. Ihan vaan tiedoksi, että lyhyitä kampauksia on satoja muitakin.

Tuo on totta. Itselläkin lyhyt malli, mutta minun tukkani ei taivu kananperseeseen. Sitä varten tukan pitää olla runsas ja jäykkä, ei liukas ja ohut. Oikea kananpersehän on kerrooksellinen ja uihanasti pystyssä, aivan kuin kanarouvan höyhenet. Polkkatukkakin on kovin tylsä malli ja vanhemmalla naisella tanttalook. Mieluummin leikkautan jonkin muun mallin mukaan.

Tuossa edelle linkitetyssä pixie cut haussa, monet leikkaukset olivat juuri noita. Sori vaan rouville, joilla moinen leikkaus on. 

Vierailija
67/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyse on siitä, että se leikkauksen muoto muistuttaa kananpersettä. Eli niskasta täysin lyhyt ja kohoaa viistosti ylöspäin kuin kananperse. Ja samanlaisen leikkauksen voi tehdä monenlaiseen hiukseen. Myös liukkaaseen ja ohueen hiuslaatuun.

Vierailija
68/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tukka on aina wt, vaikkei olisikaan kananperse.

Kyllä se Audrey Hepburnkin oli ihan hirveä wt.

Lyhyt tukka vaatii todella upeat kasvot. Harvalla on niin kauniita piirteitä kuin Audrey Hepburnilla. 

Samaa mieltä, mutta kommentoimassani viestissä ei sanottu mitään sellaista. Siitä väitettiin kaikkien lyhyiden hiusmallien olevan wt.

Vierailija
69/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin kananpersetukan ja jollekulle kampaaja oli näyttänyt tällaisen kuvan esimerkiksi kananpersetukasta:

http://www.loihtimo.fi/wp-content/uploads/2012/07/henskulyhyt2-480x640…

Vierailija
70/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Älkää ottako pidennyksiä. Ajan kanssa ne kiskovat hiukset juurineen irti, ja hiusjuuri vaurioituu pysyvästi, johtaen pahimmillaan jopa kaljuihin läiskiin.

Lisäksi yleensä pidennykset ovat todella kökön näköisiä, liitoskohdat näkyvät todella selvästi. Pissismeininkiä, älkää lähtekö näihin.

Jaa :D mulla on ollut erilaisia pidennyksiä eri tekniikoilla yli 10 vuotta, joskus tullut kaljuja läiskiä mutta aina on hiukset kasvanut takaisin, aina. Nykyään en käytä pidennyksiä ja hiukseni kasvavat pisimmillään lantioluille asti. Että mikä tietäjä siellä taas?

Vierailija
71/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Varmaan K-pak?

Mun sampoo maksaa 30 e ja hoitoaine toiset 30.

Mutta ei niillä mitään ihmeitä taiota. Tod.

Kun on luirot huikset niin on.

Kuvia nyt kehiin ohut- ja luikashiuksiselle lyhyestä mallista, joka nyt EI ole se f#ckingkanapee.

Eli millaiset hiukset nyt pitäisi olla.

Enkä usko, että kenenkään ohuet luirohiukset ovat pitkänä hyvännäköiset. Tyyliin klonkku.

Vierailija
72/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Varmaan K-pak?

Mun sampoo maksaa 30 e ja hoitoaine toiset 30.

Mutta ei niillä mitään ihmeitä taiota. Tod.

Kun on luirot huikset niin on.

Kuvia nyt kehiin ohut- ja luikashiuksiselle lyhyestä mallista, joka nyt EI ole se f#ckingkanapee.

Eli millaiset hiukset nyt pitäisi olla.

Enkä usko, että kenenkään ohuet luirohiukset ovat pitkänä hyvännäköiset. Tyyliin klonkku.

Googlaa.

Vierailija
73/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepulla kirjoitti:

Älkää ottako pidennyksiä. Ajan kanssa ne kiskovat hiukset juurineen irti, ja hiusjuuri vaurioituu pysyvästi, johtaen pahimmillaan jopa kaljuihin läiskiin.

Lisäksi yleensä pidennykset ovat todella kökön näköisiä, liitoskohdat näkyvät todella selvästi. Pissismeininkiä, älkää lähtekö näihin.

Hei Kaffepulla,

Tämä nyt tosiaan sivuaa asiaa, mutta minusta tuo iskulauseesi -  vihasi sosiaalipummeja kohtaan on tosi sydämetöntä.

Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka itse kukin joutuisi joskus huonoon taloudelliseen asemaan, en sitä kenellekään todellakaan toivo, mutta niin voi käydä kenelle tahansa.

En pidä Tarja Halosesta, mutta se "mainos" oli iskevä, jossa hän istuu maassa surullisena kadulla sukkahousut rikki, tekstinä jotenkin niin että "Kenelle tahansa voi käydä huonosti."

Vierailija
74/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.google.at/search?q=pixie+cut&client=ms-android-huawei&prmd=…

Onko nämäkin kananperseitä?

Ovat.

Hei mies siellä, onko sinulla miten paksu tukka itselläsi?

Olen nainen ja kananperse viittaa juurikin tuohon niskasta lyhyeksi kynittyyn malliin, mikä noissakin kuvissa kaikilla näyttää olevan. Itsellä on hennot ja ohuet hiukset ja paljon parempi vaihtoehto on mielestäni säilyttää hieman pituutta, jos haluaa päästä helpolla ja tehdä erilaisia naisellisia kampauksia. Silloin pystyy tekemään kiharoiden avuilla tuuheita kampauksia, jos haluaa pitää hiukset auki ja taas kiinni laitettaessa esim. lettikampauksiin riittää pituutta, jolloin niitä voi "leventää" näyttävämmän näköisiksi. Myös nutturakampaukset onnistuvat, jos säästää pituutta. Itsellä on pituutta hiuksissa hieman solisluiden alle ja tällä pituudella saa vielä paljon erilaisia kampauksia aikaiseksi. Yleensä muut naiset painostavat toisia leikkaamaan lyhyeksi, vaikka hennot ja ohuetkit hiukset hyväkuntoisina voivat näyttää kauniilta hieman pidemmässäkin mallissa. EI aina tarvitse leikata täysin lyhyeksi "kananpersetukaksi".

Ilmeisesti hiuksesi ovat paksummat, kuin mulla - mä en voi pitää kauaa pitkää tukkaa, kun se alkaa jo katkeilla ja haaroittua, eikä siihen sitten auta muu kuin sakset.

Värjäätkö? Itsellä auttoi katkeiluun ainoastaan se, että lopetin kokonaan värjäämisen. Hiuslaatu ei vain lainkaan kestänyt sitä. Vasta kun olin kasvattanut kokonaan oman hiusvärin takaisin, hiukset kasvoivat yli olkapäiden eivätkä enää katkeilleet. Nyt tasoittelen niitä itse säännöllisesti ja pidän ne samassa pituudessa, jolloin hiukset pysyvät terveen ja siistin näköisinä myös latvoista.

No, jos hiuksesi ovat kauniin väriset, ei niitä kannata värjätä, mutta kuten sanottu vettyneen oljen värinen hiuksisto pakottaa värjäämään hiukset vaaleammaksi, joka sopiikin mulle paremmin.

Vierailija
75/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffepulla kirjoitti:

Hei Kaffepulla,

Tämä nyt tosiaan sivuaa asiaa, mutta minusta tuo iskulauseesi -  vihasi sosiaalipummeja kohtaan on tosi sydämetöntä.

Eihän sitä koskaan tiedä, vaikka itse kukin joutuisi joskus huonoon taloudelliseen asemaan, en sitä kenellekään todellakaan toivo, mutta niin voi käydä kenelle tahansa.

En pidä Tarja Halosesta, mutta se "mainos" oli iskevä, jossa hän istuu maassa surullisena kadulla sukkahousut rikki, tekstinä jotenkin niin että "Kenelle tahansa voi käydä huonosti."

Niin totta se on.

Ei tämä Kaffepullan iskulause ole todellakaan kovinkaan fiksu eikä empaattinen:

"Se nyt vaan on tyhmää maksaa sosiaalipummille liikaa". 

Vierailija
76/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin mahdoton hiuslaadun (hento, pehmeä, vetelä, suora), kasvojenmuodon (timantti) ja ihotyypin (rasvainen akneiho) yhdistelmä, että järki lähtee. Joka päivä on yhtä taistelua että näyttäisi jotenkuten normaalilta, tuntuu ettei mikään toimi.

Olen ajatellut kokeilla tällaista, klassinen pehmeä pixie.

https://www.bigbeautifulbroke.com/wp-content/uploads/2018/06/10-pixie-c…

Voisi olla realistinen malli. Jokin etu kai tällaisessakin hiuslaadussa on mukamas oltava, ehkä se on se ylenmääräinen typerä hentous joka toimii vain tietyssä ihannemitassa (ja muuten turhauttaa ja harmittaa niin että tekisi mieli vaan ajella kaikki pois).

Vierailija
77/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli yli hartioiden pitkät hiukset, kunnes tapahtui asioita ja jouduin ajamaan kaljuksi. Nyt vuoden on tukka kasvanut, vaan (edelleenkin) on ohut ja yhä vaan harvemmassa kasvaa. Mulla on myös päänahassa pahoja ongelmia 😩.

Nyt on just sellanen akward pituus, vähän takatukkaa, mutta edestä ei yltää hädin tuskin korvan taa. Olen ratkaissut ongelman käyttämällä sellaista isoa klipsiä, jolla laitan hiukset kiinni. Kun ne on näin kiinni, ne jopa näyttävät melko pitkiltä, ja siisteiltä, klassinen look.

Mutta vaikka ne on ohuet niin kasvatan niin pitkiksi kun kasvaa, eli varmaan sinne hartioiden yli. Se on helpoin kampaus/leikkaus mitä tiedän. Ponnarille vaan jos ei jaksa/ehdi kummemmin laittaa. Ja kun taas haluaa laittaa niin on vaihtoehtoja. Käytän myös paria clip on pidennystä kun pidän auki antamaan tuuheutta.

Vierailija
78/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli yli hartioiden pitkät hiukset, kunnes tapahtui asioita ja jouduin ajamaan kaljuksi. Nyt vuoden on tukka kasvanut, vaan (edelleenkin) on ohut ja yhä vaan harvemmassa kasvaa. Mulla on myös päänahassa pahoja ongelmia 😩.

Nyt on just sellanen akward pituus, vähän takatukkaa, mutta edestä ei yltää hädin tuskin korvan taa. Olen ratkaissut ongelman käyttämällä sellaista isoa klipsiä, jolla laitan hiukset kiinni. Kun ne on näin kiinni, ne jopa näyttävät melko pitkiltä, ja siisteiltä, klassinen look.

Mutta vaikka ne on ohuet niin kasvatan niin pitkiksi kun kasvaa, eli varmaan sinne hartioiden yli. Se on helpoin kampaus/leikkaus mitä tiedän. Ponnarille vaan jos ei jaksa/ehdi kummemmin laittaa. Ja kun taas haluaa laittaa niin on vaihtoehtoja. Käytän myös paria clip on pidennystä kun pidän auki antamaan tuuheutta.

Ja nyt en ole kaljun jälkeen värjännyt, mutta ohuet ovat.. mutta onneksi on edes tukkaa, joten en valita!

Vierailija
79/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt tukka on aina wt, vaikkei olisikaan kananperse.

Televisiossa oli juuri Pirjo Nuotio jakkupuvussaan ja lyhyessä tukassaan. Aika wt tosiaan...

Valoja päälle nyt.

Vierailija
80/86 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi tuuheampi tukka ja se edes kasvaisi, niin voisin kasvattaa pitkän tukan. Se olisi niin paljon huolettomampi ja helpompi kuin lyhyt malli. Kasvatus on onnistunut vain hieman leuakärjen alapuolelle ja siihen se on pysähtynyt. Mitään puutoksia ei ole, syön jopa biotiinia. Se leuan alle ulottuva ei ole kätevä, kunn siitä ei saa mitään kunnon ponnareita, nutturoita tms ja roikkuu vain velttona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi