Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

missä ootte säilyttäneet menopuria?

03.05.2006 |

Jäi jostaki syystä kysymättä apteekissa. Ohjeissa luki että alle 25 astetta, eli periaatteessa vois pitää huoneenlämmössä. Meillä on kyllä aika lämmin...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme