Lue keskustelun säännöt.
missä ootte säilyttäneet menopuria?
03.05.2006 |
Jäi jostaki syystä kysymättä apteekissa. Ohjeissa luki että alle 25 astetta, eli periaatteessa vois pitää huoneenlämmössä. Meillä on kyllä aika lämmin...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla