ero 15 v jälkeen. Syy: mies tyytyi ja se sitten myös näkyi suhteessa
En suosittele kenellekään. Tuloksena on itsetunto-ongelmia naiselle, joka ei koskaan saa kokea, että mies olisi oikeasti hänestä kiinnostunut ja välttävä suhde miehelle, joka hommaan lähti.
Kumpikaan osapuoli ei ole luonnehäiriöinen, ruma tai lihava, mikä lienee av:n tuntien oletus.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet tyytyvät. Hyvännäköisiä naisia riittää vain hyvin rajatulle joukolle.
Näinhän se menee, mies kuitenkin tuo suhteeseen isomman panoksen. Miehet myös luonnollisesti pärjää yksin paremmin, hirvittää kyllä jos pitäisi tyytyä rumaan ja lihavaan naiseen.
Jos näyttää itse taikinanaamaiselta, roikkomunaiselts mätisäkiltä, on ymmärrettävä tasonsa.
Eli tyytyä tasoiseensa...kuten melkein kaikki tekee.
Miten tuollaiselle (yllämainitulle) henkilölle tulee edes mieleen haikailla ”paremman” perään? Ei ole tyytymistä, jos tavoittaa selkeästi oman tasonsa. Kai jokainen ymmärtää kuinka onnettomaksi ihminen tulee alempitasoisen kumppanin kanssa? Myös nämä ”tyytyjät”.
No kysy vaikka tältä naiselta
https://i.imgur.com/p1qPZ0D.png
Tai tältä mieheltä
Tasajako kirjoitti:
Hahhaa, ja sitten naiset ihmettelevät, miksi suomalaiset miehet ovat mielummin ulkomaalaisten naisten kanssa. Ei nykynaiset edes tarvitse miestä, joten miksi haikailevat heitä?
Ketkä miehet ovat ja kuka ihmettelee? Minun tuttavapiirissäni vain yhdellä miehellä on ulkomaalainen puoliso, kaikilla muilla suomalainen. Sattuneesta syystä tunnen myös kohtalaisen joukon kovan statuksen miehiä ja heistä yhdelläkään ei ole ulkomaalaista puolisoa. Eiköhän me puhuta pienestä vähemmistöstä, ja se vähemmistö on keskimäärin nimenomaan niitä joita suomalaiset naiset eivät olisi muutenkaan halunneet. Toki yksilökohtaisia poikkeuksiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Ne joilta puuttuu kyky tuntea, saarnaavat tyytymisen puolesta.
Erittäin hyvin kiteytetty.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet tyytyvät. Hyvännäköisiä naisia riittää vain hyvin rajatulle joukolle.
Näinhän se menee, mies kuitenkin tuo suhteeseen isomman panoksen. Miehet myös luonnollisesti pärjää yksin paremmin, hirvittää kyllä jos pitäisi tyytyä rumaan ja lihavaan naiseen.
Olen tässä hiukan huolestuneena vierestä katsellut ja kuunnellut 50+ kaveriani. Hän kyllä tarvitsisi naisen ja nopeesti. Eikä haittaisi mitään, vaikka olisi vähän lihavakin.
Miksi ihmeessä hän tarvitsee naista? Noin vanha mies kyllä osaa varmasti itse laittaa ruokaa, pestä vaatteensa ja hankkia harrastuksia taikka viihdettä elämäänsä. Etenkin jos on töissä eli elättää itsensä. Eikö hän muka ole oppinut elämään yksin ja nauttimaan siitä, vaikka on jo kohta kuusikymppinen?
Nainen ei ole mikään maaginen elämänpelastaja tai lääke onnettomaan oloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt mulle, mikä tää tasojuttu oikein on? Kuninkaalliset ja aateliset yrittävät ilmeisesti hakea puolisokseen itsensä tasoista ja edustavaa. Me muuthan olemme ihan vapaita valitsemaan kumppanimme miten haluamme.
Vai onko niin, että sen kaupan kassan täytyy aina ottaa kumppanikseen rasvanäppi, toimari sihteerin tai myyntipäällikön, sairaanhoitaja lääkärin, jne.Älä nyt jaksa. Ulkonäkö, ikä, varallisuus, status - tässä järjestyksessä. Näiden mukaan katsot itseäsi peiliin - ja sen mukaan sinulla on vara valita, mutta vain tasoisesi.
Ehkä pariutuminen sitten on joillekin kuin auton ostoa... Toisille esimerkiksi sellaiset asiat kuin ystävällisyys, empaattisuus, rehellisyys ja turvallisuus olisivat keskeisiä kohtia listalla. Se että on hyvä ihminen ja saa sut nauramaan. Ja ootko kuullut sellaisesta että jonkun kanssa vain yksinkertaisesti synkkaa paremmin kuin kenenkään muun. Ja sitten siihen rakastuu. Ja jos tämä ihminen vastaa sun tunteisiin, tuntuu siltä että on voittanut lotossa. Oli sen "taso" pinnallisilla mittareilla mikä hyvänsä, sulle se on ykkönen.
Juuh, mutta jos hän saa sinut nauramaan mutta on elämäntapatyötön & alkoholisti, et halua häntä. Tai jos sinä olet herttainen mutta painat 300kg, hän ei halua sinua.
Miksi te olette niin lapsellisia tämän asian suhteen? Kun tilanteen oikea laita on kuitenkin ilmiselvä kaikille, jotka haluavat sen nähdä.
Tasot = toiset ovat suositumpia kuin toiset. Siinä se on kiteytettynä, kiistämätön totuus, ja silti te nousette barrikaadeille vinkumaan. Ai niin, kun olette uniikkeja lumihiutaleita, palapelin paloja.
Anekdootti historiasta:
Ranskalaisella kirjailijalla Victor Hugo'lla (kirjoitti mm. Notre Damen kellonsoittajan ja Kurjat, joka myös Les Miserablesina tunnetaan) oli kuvankaunis ja nuori rakastajatar, jota moni rikas pariisilainen aristokraattiherra havitteli. Kun tytöltä kysyttiin, miksi tämä viihtyi vuosi toisensa jälkeen miehen kanssa, joka oli lihava, vanha ja ruma eikä edes kovin rikas (tosiaan, äveriäämmätkin miehet olisivat ottaneet neitosen omaksi elätettäväkseen), tyttö vastasi Hugo'n tuoksuvan hunajalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt mulle, mikä tää tasojuttu oikein on? Kuninkaalliset ja aateliset yrittävät ilmeisesti hakea puolisokseen itsensä tasoista ja edustavaa. Me muuthan olemme ihan vapaita valitsemaan kumppanimme miten haluamme.
Vai onko niin, että sen kaupan kassan täytyy aina ottaa kumppanikseen rasvanäppi, toimari sihteerin tai myyntipäällikön, sairaanhoitaja lääkärin, jne.Älä nyt jaksa. Ulkonäkö, ikä, varallisuus, status - tässä järjestyksessä. Näiden mukaan katsot itseäsi peiliin - ja sen mukaan sinulla on vara valita, mutta vain tasoisesi.
Ehkä pariutuminen sitten on joillekin kuin auton ostoa... Toisille esimerkiksi sellaiset asiat kuin ystävällisyys, empaattisuus, rehellisyys ja turvallisuus olisivat keskeisiä kohtia listalla. Se että on hyvä ihminen ja saa sut nauramaan. Ja ootko kuullut sellaisesta että jonkun kanssa vain yksinkertaisesti synkkaa paremmin kuin kenenkään muun. Ja sitten siihen rakastuu. Ja jos tämä ihminen vastaa sun tunteisiin, tuntuu siltä että on voittanut lotossa. Oli sen "taso" pinnallisilla mittareilla mikä hyvänsä, sulle se on ykkönen.
Juuh, mutta jos hän saa sinut nauramaan mutta on elämäntapatyötön & alkoholisti, et halua häntä. Tai jos sinä olet herttainen mutta painat 300kg, hän ei halua sinua.
Miksi te olette niin lapsellisia tämän asian suhteen? Kun tilanteen oikea laita on kuitenkin ilmiselvä kaikille, jotka haluavat sen nähdä.
Tasot = toiset ovat suositumpia kuin toiset. Siinä se on kiteytettynä, kiistämätön totuus, ja silti te nousette barrikaadeille vinkumaan. Ai niin, kun olette uniikkeja lumihiutaleita, palapelin paloja.
Anekdootti historiasta:
Ranskalaisella kirjailijalla Victor Hugo'lla (kirjoitti mm. Notre Damen kellonsoittajan ja Kurjat, joka myös Les Miserablesina tunnetaan) oli kuvankaunis ja nuori rakastajatar, jota moni rikas pariisilainen aristokraattiherra havitteli. Kun tytöltä kysyttiin, miksi tämä viihtyi vuosi toisensa jälkeen miehen kanssa, joka oli lihava, vanha ja ruma eikä edes kovin rikas (tosiaan, äveriäämmätkin miehet olisivat ottaneet neitosen omaksi elätettäväkseen), tyttö vastasi Hugo'n tuoksuvan hunajalta.
Kyllä, se mystinen 'kemia' on outo juttu! Itsekin olen aina katsellut kauniita naisia, mutta aina on jotain puuttunut. Töissä törmäsin sitten ihan tavisnaiseen joka ei erityisemmin edes miellyttänyt alkuun.
MUTTA se tuoksu! Vau, olin ihan myyty ensimmäisen yön jälkeen. Ihan uskomaton kemia ja siis sanon suoraan, panetti todella paljon kun tunsi hänen tuoksunsa! Onnea kesti pari vuotta ja sitten hiipui, mutta olipa hienoa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anekdootti historiasta:
Reilusti rahaa, poliittista valtaa, ja korkea status. Artisti saa aina lisäpisteitä monien naisten mielessä. Tässä ei siis todellakaan ole mikään poikkeus, vaan tasot toteutuivat taas.
Toiseen suuntaan löytyy poikkeuksia kyllä, eli korkeatasoinen mies ja matalatasoinen nainen, kuten esimerkiki Jason Momoa, joka on aivan eliitin kärkeä, mitä miesten tasoon, eli markkinaarvoon tulee. Saisi melkein minkä naisen tahansa. Silti meni naimisiin 50 vuotiaan yksinhuoltajan kanssa, näyttelijä Lisa Bonet.
Vierailija kirjoitti:
Miehet levittävät itse miesvihaa ympärilleen sanomalla, että "kaveri tyytyi rumaan muijaan". Miettikää kuinka loukkaava kommentti? Miehet myös levittävät miesvihaa vähättelemällä miesten kokemaa seksuaalista häirintää sanomalla "ei mua vaan häiritsis jos isotissinen muija puristas munista".
Tässäkin ketjussa puhutaan suurimmaksi osin ulkonäöllisistä asioista, ikään kuin tavoittelemisen arvoinen nainen olisi supermalli.
Jos kaikki miehet kokisivat huippumallin (175 senttisen ja 50 kiloisen) naisen unelmiensa naiseksi, niin yhtäkään näistä naisista ei petettäisi koskaan tai vaihdettaisi toiseen. Jos taas "huippumalli" jättäisi miehen joka palvoo häntä, ei sekään johtuisi miehestä vaan siitä, että he eivät olleet sopivia toisilleen.
"Se saisi kenet tahansa" -kommentti on järjetön, sillä ihmisen parinvalintaa ei voi säädellä ulkopuolelta.
Usein sanotaan, että lyhyt nainen haluaa pitkän miehen tai pitkä mies "taskukokoisen" naisen.
Olen itsekin törmännyt miehiin jotka viehättyvät lyhyydestäni, mutta en määrittele itse miestä ulkonäöllisin kriteerein. Olen ollut kimpassa kestävyysurheilijan, salitreenajan ja sohvaperunan kanssa. Jokaisen kroppa ja pituus poikkesi toisistaan, yksi oli pitkä ja yksi lyhyempi.
Tällä hetkellä olen minun mittaani suhteutettuna sopivan pituisen miehen kanssa, jolla on samat intressit ja elämäntoiveet, kaikki halut kohtaavat.
En tietäisi kuinka hyvin tämä itselleni sopisi jos en olisi kokeillut muita miehiä. Ei exissä ole mitään vikaa, he eivät vaan olleet sopivia minulle.
Ärsyttää tällaiset pinnalliset kommentit, että kaikkien ihanneihminen on komea/kaunis. Juttelin mä Tinderissä yhden ikisinkun kanssa jolla oli niin tiukat kriteerit naisen suhteen, että kiinnostus lopahti samantien. Ei kannata määritellä ihannekumppaniaan liian tarkkaan, muuten jää helmet löytymättä.
ps. kaikkien kanssa ei tarvitse panna huomatakseen, että ei ole mun ihminen tuo.
Totta, mutta seksistä voi nauttia ihan sinä itsenään ilman että se liittyy asiaan. yleensä epäsoviis selviääkin ihan muista asioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tyydyin kerran parisuhteeseen, oli aika hirveää lopulta. Koko ajan kaipailin sitä toista naista ja vierellä oli paperilla täydellinen nainen, muttei sytyttänyt pahemmin. Kolmisen kuukautta jaksoi ja sitten pistin poikki. Hävetti jälkikäteen kun joutui tyytymään.
Onneksi pistit poikki. Ja mitä sitä häpeilemään,se on elämää.
Oli se häpeä tavallaan käyttää toista. Tosin en vannonut rakkautta tai mitään. Paperilla kaikki oli oikein mutta ei vain toiminut ja koko ajan haikaili sitä entistä. Perinteinen laastarisuhde siis. Tajusin vasta jälkikäteen.
Mulla oli kuule ihan sama juttu. Kuukauden jälkeen pistin poikki. Naisessa ei ollut mitään "vikaa". Harmittihan se kertoa asia kasvokkain, ja harmitti jälkeenpäinkin. Mutta minkäs teet. Jos ei kipinää ole, niin ei ole. Pelkän seksin takia en suhteeseen viitsi jäädä. Hassua, että nyt muistui se nainen, näin monen vuoden jälkeen.
No miksi piti seksiin edes edetä?
Ei se seksi niin iso juttu kai ole. Kyllähän sitä tulee kännissäkin naitua vaikka ketä! Tietenkin jos huijaa toisen sänkyyn tjsp onhan se väärin, mutta ei nykypäivänä niin väliä ole!
Joillekin on. Mutta toivottavasti toinenkin oli kaltaisesi kännissä naiva, jolle seksi pikkujuttu.
Jos seksiä haluaa toisen kanssa, niin silloin ihminen kai lähtökohtaisesti on ok sen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kokemus minulla. Onneksi ymmärsin lopettaa suhteen vuoden jälkeen. Tulin siihen tulokseen, että seuraava saa olla kyllä todella minuun rakastunut mies, että lähden suhteeseen. Tai sitten olen mieluummin yksin.
Aika moni nainen saisi oikeasti rakastuneen miehen mutta eivät sellaista ota koska naisille on tärkeämpää saada hyvätasoinen mies.
Harvoin saa kuulla että nainen listaisi tärkeimmiksi kriteereiksi sen että mies olisi naisesta kiinnostunut vaan nainen luettelee että miehen pitää olla pitkä ja komea ja hyvässä työssä, tuollainen mies ei rakastu niin helposti.
Mistä näitä oikeasti rakastuneita miehiä löytää?
Ethän sinä niitä löydäkään, ellei mies ole rakastunut juuri sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet levittävät itse miesvihaa ympärilleen sanomalla, että "kaveri tyytyi rumaan muijaan". Miettikää kuinka loukkaava kommentti? Miehet myös levittävät miesvihaa vähättelemällä miesten kokemaa seksuaalista häirintää sanomalla "ei mua vaan häiritsis jos isotissinen muija puristas munista".
Tässäkin ketjussa puhutaan suurimmaksi osin ulkonäöllisistä asioista, ikään kuin tavoittelemisen arvoinen nainen olisi supermalli.
Jos kaikki miehet kokisivat huippumallin (175 senttisen ja 50 kiloisen) naisen unelmiensa naiseksi, niin yhtäkään näistä naisista ei petettäisi koskaan tai vaihdettaisi toiseen. Jos taas "huippumalli" jättäisi miehen joka palvoo häntä, ei sekään johtuisi miehestä vaan siitä, että he eivät olleet sopivia toisilleen.
"Se saisi kenet tahansa" -kommentti on järjetön, sillä ihmisen parinvalintaa ei voi säädellä ulkopuolelta.
Usein sanotaan, että lyhyt nainen haluaa pitkän miehen tai pitkä mies "taskukokoisen" naisen.
Olen itsekin törmännyt miehiin jotka viehättyvät lyhyydestäni, mutta en määrittele itse miestä ulkonäöllisin kriteerein. Olen ollut kimpassa kestävyysurheilijan, salitreenajan ja sohvaperunan kanssa. Jokaisen kroppa ja pituus poikkesi toisistaan, yksi oli pitkä ja yksi lyhyempi.
Tällä hetkellä olen minun mittaani suhteutettuna sopivan pituisen miehen kanssa, jolla on samat intressit ja elämäntoiveet, kaikki halut kohtaavat.
En tietäisi kuinka hyvin tämä itselleni sopisi jos en olisi kokeillut muita miehiä. Ei exissä ole mitään vikaa, he eivät vaan olleet sopivia minulle.
Ärsyttää tällaiset pinnalliset kommentit, että kaikkien ihanneihminen on komea/kaunis. Juttelin mä Tinderissä yhden ikisinkun kanssa jolla oli niin tiukat kriteerit naisen suhteen, että kiinnostus lopahti samantien. Ei kannata määritellä ihannekumppaniaan liian tarkkaan, muuten jää helmet löytymättä.
ps. kaikkien kanssa ei tarvitse panna huomatakseen, että ei ole mun ihminen tuo.
Nuo huippumallit kyllä näyttää pääsääntöisesti enemmän nuorilta pojilta kuin naisilta. En ymmärrä miksi naiset aina luulee, että miehet haluaa sellaisen.
Niinpä. Ja kuka haluaa nuoren pojan vartaloa muistuttavan naisen, haluaako hän edes naisen.
Lähes kaikki opistoinssit Pohjanmaalla. Siksihän sinne raahataan vaihtareita ja työntekijöitä Aasiasta.
Ikää 50+, haluavat muutenkin ”pienen ihmisen”, lapsinaisvartalo kiihottaa? Bisnekset olleet/ovat Aasiassa. Nämä ovat pedareita - eri juttu.
Miesten pitäisi haluta kaapin kokoisia naisia?
Tai ihrakasoja?
Se on aika paljon tutkittu juttu, millaisista naisvartaloista miehet pitää. Sen voi ilmaista kahdella numerolla, 20 ja 0,7. Aiempi ei ole ikä.
Joopajoo
Aina välillä pohdin, miksi ihmiset eivät pidä raaasta totuudesta.
Tai miksi niin monen pitää puoltaa pedari-huutamista, ja muita yksipuolisia, tunteisiin perustuvia hölmöyksiä.
Jokainen tietää loogisen faktan lapsen muotoisen naisen kropasta fantasioivasta miehestä. Sen kieltäminen on juurikin tunteisiin perustuvaa hölmöilyä. Olisi kaikille reilumpaa myöntää ääneen että kyllä, minä olen tällä tavalla sairas.
Lihavien akkojen katkeraa näykkimistä. Jos ihminen ei oikeasti näe mikä ero on lapsen ja naisen vartaloilla, niin on syytä hakeutua biologian peruskurssille muistia virkistämään.
tyurtury kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo huippumallit kyllä näyttää pääsääntöisesti enemmän nuorilta pojilta kuin naisilta. En ymmärrä miksi naiset aina luulee, että miehet haluaa sellaisen.
Niinpä. Ja kuka haluaa nuoren pojan vartaloa muistuttavan naisen, haluaako hän edes naisen.
Lähes kaikki opistoinssit Pohjanmaalla. Siksihän sinne raahataan vaihtareita ja työntekijöitä Aasiasta.
Ikää 50+, haluavat muutenkin ”pienen ihmisen”, lapsinaisvartalo kiihottaa? Bisnekset olleet/ovat Aasiassa. Nämä ovat pedareita - eri juttu.
Tai ihrakasoja?
Se on aika paljon tutkittu juttu, millaisista naisvartaloista miehet pitää. Sen voi ilmaista kahdella numerolla, 20 ja 0,7. Aiempi ei ole ikä.
Joopajoo
Tai miksi niin monen pitää puoltaa pedari-huutamista, ja muita yksipuolisia, tunteisiin perustuvia hölmöyksiä.
Jokainen tietää loogisen faktan lapsen muotoisen naisen kropasta fantasioivasta miehestä. Sen kieltäminen on juurikin tunteisiin perustuvaa hölmöilyä. Olisi kaikille reilumpaa myöntää ääneen että kyllä, minä olen tällä tavalla sairas.
Lihavien akkojen katkeraa näykkimistä. Jos ihminen ei oikeasti näe mikä ero on lapsen ja naisen vartaloilla, niin on syytä hakeutua biologian peruskurssille muistia virkistämään.
Ihan turha kieltää sairautta jos Aasiassa alaikäinen kiihottaa. Tai edes sen muotoinen. Etenkin vanhempaa miestä, silloin on kemiallisen kastraation paikka, ja itse se pitäisi ymmärtää vaatia. Siinö on omat tyttäret vaarassa, lapsenlapset ja naapuritkin.
Vierailija kirjoitti:
tyurtury kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai ihrakasoja?
Joopajoo
Ihan turha kieltää sairautta jos Aasiassa alaikäinen kiihottaa. Tai edes sen muotoinen. Etenkin vanhempaa miestä, silloin on kemiallisen kastraation paikka, ja itse se pitäisi ymmärtää vaatia. Siinö on omat tyttäret vaarassa, lapsenlapset ja naapuritkin.
Jaa, tässä ei kylläkään puhuttu Aasiasta ja alaikäisistä. Aika näppärästi vaihdoit aihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anekdootti historiasta:
Viktor Hugo joutui tyytymään nuoreen kauniiseen naiseen!
feministi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka monen miehen luulette saavan ykkösvaihtoehdon? Suurin osa "tyytyy" siihen.
Naisten pitää saada ykkösvaihtoehto, miesten ei!
Tässä on totuus. Kun ajattelen omia lähisukulaisiani ja kavereitani, kaikki naisen aloitteesta alkaneet suhteet on vielä ehjiä, sen sijaan suurin osa miehen aloitteesta alkaneista on hajonnut.
*toiset ovat suositumpia kuin toiset, ja nämä ovat yleisimmät syyt, jotka kattavat ainakin 90% kaikista tapauksista.