ero 15 v jälkeen. Syy: mies tyytyi ja se sitten myös näkyi suhteessa
En suosittele kenellekään. Tuloksena on itsetunto-ongelmia naiselle, joka ei koskaan saa kokea, että mies olisi oikeasti hänestä kiinnostunut ja välttävä suhde miehelle, joka hommaan lähti.
Kumpikaan osapuoli ei ole luonnehäiriöinen, ruma tai lihava, mikä lienee av:n tuntien oletus.
Kommentit (316)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet tyytyvät. Hyvännäköisiä naisia riittää vain hyvin rajatulle joukolle.
Näinhän se menee, mies kuitenkin tuo suhteeseen isomman panoksen. Miehet myös luonnollisesti pärjää yksin paremmin, hirvittää kyllä jos pitäisi tyytyä rumaan ja lihavaan naiseen.
Kiitos aamunauruista.
Jep. Ei oo näkynyt naisarmeijaa trollaamassa miehen puutteestaan täällä tai muuallakaan 24/7. Naiset elävät yksin, miehet eivät osaa => u*l*i* syntyy.
Ei koske tavallisia miehiä, huom, vain tätä pientä osaa.
Hahhaa, ja sitten naiset ihmettelevät, miksi suomalaiset miehet ovat mielummin ulkomaalaisten naisten kanssa. Ei nykynaiset edes tarvitse miestä, joten miksi haikailevat heitä?
Tasajako kirjoitti:
Hahhaa, ja sitten naiset ihmettelevät, miksi suomalaiset miehet ovat mielummin ulkomaalaisten naisten kanssa. Ei nykynaiset edes tarvitse miestä, joten miksi haikailevat heitä?
Länsimainen nainen ei tarvitse miestä sillä tasolla mihin mies on valmis. Rakkaussuhteeseen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet tyytyvät. Hyvännäköisiä naisia riittää vain hyvin rajatulle joukolle.
Näinhän se menee, mies kuitenkin tuo suhteeseen isomman panoksen. Miehet myös luonnollisesti pärjää yksin paremmin, hirvittää kyllä jos pitäisi tyytyä rumaan ja lihavaan naiseen.
Jos näyttää itse taikinanaamaiselta, roikkomunaiselts mätisäkiltä, on ymmärrettävä tasonsa.
Jos länsinaisen elämä ankeutuu miehen myötä, nainen ei tarvitse miestä vaan mies on riippa. Kehitysmaanaisen elämää voi kohottaa lähes olemattomalla panoksella ja kehitysmaanainen tykkää. Jos taas mies on hyvä, kelpaa suomalaiselle ja ulkomaalaiselle, joten mies pääsee valitsemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tässä hiukan huolestuneena vierestä katsellut ja kuunnellut 50+ kaveriani. Hän kyllä tarvitsisi naisen ja nopeesti. Eikä haittaisi mitään, vaikka olisi vähän lihavakin.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö miehet muka voi rakastua kuin niihin kauniimpiin naisiin?
Eikö millään muulla ole väliä kuin ulkonäöllä?
Muuten saa olla ihan millainen sekopää hyvänsä?
Vierailija kirjoitti:
Tuo olettamus varmaan auttaa sinua sivuuttamaan muitten kommentit, eli oman illuusion ja hattaran ylläpitämisessä, ettei tarvitsisi nähdä maailmaa sellaisena kun se oikeasti on. Eihän täällä ole kuin yksi tuommoinen, M35, ja hän on teidän puolellanne kaikessa.
Tuo yllä oleva lainaus on kerrasaan hämmentävä.
Varmaan siksi poistit viestin johon se vastasi, ettei hämmennys ainakaan kääntyisi selkeydeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas rakkautta elämässään vaille jääneet palstamiehet jankuttavat tasoista ja haukkuvat niin naiset kuin muut miehetkin. Olette te kyllä jännä alakategoria miehelle, olisi kiinnostavaa tehdä tutkimusta teistä joskus.
Tuo olettamus varmaan auttaa sinua sivuuttamaan muitten kommentit, eli oman illuusion ja hattaran ylläpitämisessä, ettei tarvitsisi nähdä maailmaa sellaisena kun se oikeasti on. Eihän täällä ole kuin yksi tuommoinen, M35, ja hän on teidän puolellanne kaikessa.
Joopa joo...paltamiehillehän se on kaikkien maailman ihmisten joukosta annettu kyky nähdä maailma sellaisena kuin se on. Vähän kuten fanaatikkouskovaisillekin.
Idealistit kutsuvat totuuden torvia kyynisiksi moukiksi. Jos olisit nuorempi haukkuisit autistiksi. Palstanaisten kohdalla ei oikeastaan ole kyse idealismista, vaan tavoitteellisestä hattaroinnista, itselleen ja hengenheimolaisille uskottamista.
Kysehän ei tietenkään ole kyvystä, vaan halusta. Sinunlaisilta puuttuu halu nähdä, ja vielä enemmän puuttuu halu avoimesti puhua totuuksia suorin sanoin.
Jos miehet oikeasti ovat sellaisia kuin palstalla väitetään, naisen ei missään nimessä pidä mennä parisuhteeseen. Miehet eivät oikeasti rakasta, vaan tyytyvät ja vihaavat naista ja lapsiaan, jotka vievät rahat ja vapauden. Keskittyminen uraan ja hyvään elämään sinkkuna olisi paras ratkaisu. Seksuaaliset tarpeet kannattaa hoitaa itsetyydytyksen avulla.
Miehenä sama, mutta toisinpäin. Allekirjoitan.
Ton itsetyydytyksen vaihtaisin panosuhteeseen ja baarien irtopil luun.
Sitä tuokin yleisesti tarkoitti, ei vaan ollut munaa puhua suorilla sanoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö miehet muka voi rakastua kuin niihin kauniimpiin naisiin?
Eikö millään muulla ole väliä kuin ulkonäöllä?
Muuten saa olla ihan millainen sekopää hyvänsä?
Niinpä. Harvoin kuulee näiden miestyytyjien valittavan, kun joutuivat tyytymään avuttomaan idioottiin. Ku tällainen nainen ottaa päähän, valitetaan vain, että naiset yleisesti ovat tyhmiä, mutta kukaan ei koskaan puhu siitä, että piti tyytyä, kun ei ollut fiksumpia tarjolla. Ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos näyttää itse taikinanaamaiselta, roikkomunaiselts mätisäkiltä, on ymmärrettävä tasonsa.
Eli tyytyä tasoiseensa...kuten melkein kaikki tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas rakkautta elämässään vaille jääneet palstamiehet jankuttavat tasoista ja haukkuvat niin naiset kuin muut miehetkin. Olette te kyllä jännä alakategoria miehelle, olisi kiinnostavaa tehdä tutkimusta teistä joskus.
Joopa joo...paltamiehillehän se on kaikkien maailman ihmisten joukosta annettu kyky nähdä maailma sellaisena kuin se on. Vähän kuten fanaatikkouskovaisillekin.
Idealistit kutsuvat totuuden torvia kyynisiksi moukiksi. Jos olisit nuorempi haukkuisit autistiksi. Palstanaisten kohdalla ei oikeastaan ole kyse idealismista, vaan tavoitteellisestä hattaroinnista, itselleen ja hengenheimolaisille uskottamista.
Kysehän ei tietenkään ole kyvystä, vaan halusta. Sinunlaisilta puuttuu halu nähdä, ja vielä enemmän puuttuu halu avoimesti puhua totuuksia suorin sanoin.
Jos miehet oikeasti ovat sellaisia kuin palstalla väitetään, naisen ei missään nimessä pidä mennä parisuhteeseen. Miehet eivät oikeasti rakasta, vaan tyytyvät ja vihaavat naista ja lapsiaan, jotka vievät rahat ja vapauden. Keskittyminen uraan ja hyvään elämään sinkkuna olisi paras ratkaisu. Seksuaaliset tarpeet kannattaa hoitaa itsetyydytyksen avulla.
Kummallisinta on se tyypillinen raivostunut reaktio, kun näiltä miehiltä kysyy miksi he ylipäätään ovat niiden kauheiden naisten kanssa tekemisissä. Mitään vastausta ei tipu, ainoastaan kiukkuinen "sitä ei kysytty" tai "ei liity tähän mitenkään". Osa miehistä on ilmeisesti oikeasti niin avuttomia olentoja, että he hakeutuvat parisuhteisiin siitä huolimatta että halveksivat sekä kumppaniaan että naisia yleisesti, ja kaiken kukkuraksi petyttyään lopulta elämäänsä syyttävät siitäkin naisia.
Ilmainen vinkki kaikille miehille ja miksei naisillekin. Elämä sujuu paljon paremmin, jos et ehdoin tahdoin hakeudu sellaiseen seuraan josta et pidä tai sellaiseen elämäntilanteeseen jota et halua. Mikäli näin teet niin sinusta tulee onneton ja ainoa syyllinen siihen on peilissä. Jos et pidä koirista älä osta koiraa. Jos et tykkää kaupungin hälinästä älä muuta ydinkeskustaan. Jos vihaat tomaattia ja juustoa niin älä tilaa sitä hemmetin pizzaa. Ja jos et tykkää inhottavista kieroista hypergamisista akanrääpäleistä, niin älä Herran tähden mene perustamaan sellaisen kanssa perhettä.
Kiitos.
Näin on eletty, siksi muuten hyviä naisia oon joutunut pistää pihalle, kun vauvakuume käy liian kovaksi. Kun riski tuntuu liian kovalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli tyytyä tasoiseensa...kuten melkein kaikki tekee.
Miten tuollaiselle (yllämainitulle) henkilölle tulee edes mieleen haikailla ”paremman” perään? Ei ole tyytymistä, jos tavoittaa selkeästi oman tasonsa. Kai jokainen ymmärtää kuinka onnettomaksi ihminen tulee alempitasoisen kumppanin kanssa? Myös nämä ”tyytyjät”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tyydyin kerran parisuhteeseen, oli aika hirveää lopulta. Koko ajan kaipailin sitä toista naista ja vierellä oli paperilla täydellinen nainen, muttei sytyttänyt pahemmin. Kolmisen kuukautta jaksoi ja sitten pistin poikki. Hävetti jälkikäteen kun joutui tyytymään.
Et vain ollut yli siitä edellisestä. Silloin ei kannattaisi ryhtyä mihinkään kenenkään kanssa. Mulla kokemus tilanteesta jossa mies suhteen päättyessä kertoi koko ajan haikailleensa toista...harmitti ettei ollut alusta asti avoin. Jos olisin tiennyt ettei ollut yli entisestä, olisin jättänyt suhteen välistä.
Tämä minun esimerkkini kuulostaa varmasti nyt ihan kamalalta höpötykseltä, mutta menkööt. Itse olin aikoinani uskomattoman rakastunut erääseen mieheen ja seurustelimmekin aikamme. Jätin hänet koska rakkaudesta huolimatta hänen kanssaan oli liian hankalaa olla, narsistisia piirteitä ja käytti henkistä väkivaltaa. Aloitin sitten uuden suhteen vuosi eron jälkeen koska halusin päästä eteenpäin. Ei onnistunut, suhdetta kesti 5 vuotta jossa molemmat osapuolet vaan tyytyivät, itse haikailin eksäni perään ja silloinen avopuolisoni haikaili täysin erilaisen ihmisen perään kuin minä. Suhde päättyi kun törmäsin pitkäaikaiseen ystävääni ja tunteet joiden olemassaolosta en tiennytkään leimahtivat pintaan vuosien jälkeen. Tajusin että olen äärimmäisen onneton ja olen vain tyytynyt johonkin koko sen ajan. Erosimme yhteisymmärryksessä silloisen kumppanini kanssa ja olemme nykyäänkin väleissä. Jonkin ajan päästä aloitin suhteen ystäväni kanssa, alkuun kevyenä ajanviettona ja hauskanpitona, nykyään olemme naimisissa ja meillä on ihana tytär.
Mitä tässä nyt yritän sanoa on se, että koskaan ei pidä tyytyä suhteeseen josta tuntuu puuttuvan jotakin. Itsekin haikailin sitä hanlalaa eksääni koko sen viisi vuotta minkä olin väärän ihmisen kanssa, kuitenkin kun mieheni tuli kuvioon unohdin lähes koko eksäni olemassaolon. Lähes, koska hän on mieheni hyvä ystävä vielä nykyäänkin, hänen kauttaan alunperin tutustuin mieheeni vuosia takaperin. Se on taas ihan toinen tarina 😂
Kertokaa nyt mulle, mikä tää tasojuttu oikein on? Kuninkaalliset ja aateliset yrittävät ilmeisesti hakea puolisokseen itsensä tasoista ja edustavaa. Me muuthan olemme ihan vapaita valitsemaan kumppanimme miten haluamme.
Vai onko niin, että sen kaupan kassan täytyy aina ottaa kumppanikseen rasvanäppi, toimari sihteerin tai myyntipäällikön, sairaanhoitaja lääkärin, jne.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt mulle, mikä tää tasojuttu oikein on? Kuninkaalliset ja aateliset yrittävät ilmeisesti hakea puolisokseen itsensä tasoista ja edustavaa. Me muuthan olemme ihan vapaita valitsemaan kumppanimme miten haluamme.
Vai onko niin, että sen kaupan kassan täytyy aina ottaa kumppanikseen rasvanäppi, toimari sihteerin tai myyntipäällikön, sairaanhoitaja lääkärin, jne.
Älä nyt jaksa. Ulkonäkö, ikä, varallisuus, status - tässä järjestyksessä. Näiden mukaan katsot itseäsi peiliin - ja sen mukaan sinulla on vara valita, mutta vain tasoisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko niin, että sen kaupan kassan täytyy aina ottaa kumppanikseen rasvanäppi, toimari sihteerin tai myyntipäällikön, sairaanhoitaja lääkärin, jne.Älä nyt jaksa. Ulkonäkö, ikä, varallisuus, status - tässä järjestyksessä. Näiden mukaan katsot itseäsi peiliin - ja sen mukaan sinulla on vara valita, mutta vain tasoisesi.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai onko niin, että sen kaupan kassan täytyy aina ottaa kumppanikseen rasvanäppi, toimari sihteerin tai myyntipäällikön, sairaanhoitaja lääkärin, jne.Älä nyt jaksa. Ulkonäkö, ikä, varallisuus, status - tässä järjestyksessä. Näiden mukaan katsot itseäsi peiliin - ja sen mukaan sinulla on vara valita, mutta vain tasoisesi.
Ehkä pariutuminen sitten on joillekin kuin auton ostoa... Toisille esimerkiksi sellaiset asiat kuin ystävällisyys, empaattisuus, rehellisyys ja turvallisuus olisivat keskeisiä kohtia listalla. Se että on hyvä ihminen ja saa sut nauramaan. Ja ootko kuullut sellaisesta että jonkun kanssa vain yksinkertaisesti synkkaa paremmin kuin kenenkään muun. Ja sitten siihen rakastuu. Ja jos tämä ihminen vastaa sun tunteisiin, tuntuu siltä että on voittanut lotossa. Oli sen "taso" pinnallisilla mittareilla mikä hyvänsä, sulle se on ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pariutuminen sitten on joillekin kuin auton ostoa... Toisille esimerkiksi sellaiset asiat kuin ystävällisyys, empaattisuus, rehellisyys ja turvallisuus olisivat keskeisiä kohtia listalla. Se että on hyvä ihminen ja saa sut nauramaan. Ja ootko kuullut sellaisesta että jonkun kanssa vain yksinkertaisesti synkkaa paremmin kuin kenenkään muun. Ja sitten siihen rakastuu. Ja jos tämä ihminen vastaa sun tunteisiin, tuntuu siltä että on voittanut lotossa. Oli sen "taso" pinnallisilla mittareilla mikä hyvänsä, sulle se on ykkönen.
Juuh, mutta jos hän saa sinut nauramaan mutta on elämäntapatyötön & alkoholisti, et halua häntä. Tai jos sinä olet herttainen mutta painat 300kg, hän ei halua sinua.
Miksi te olette niin lapsellisia tämän asian suhteen? Kun tilanteen oikea laita on kuitenkin ilmiselvä kaikille, jotka haluavat sen nähdä.
Tasot = toiset ovat suositumpia kuin toiset. Siinä se on kiteytettynä, kiistämätön totuus, ja silti te nousette barrikaadeille vinkumaan. Ai niin, kun olette uniikkeja lumihiutaleita, palapelin paloja.
Kiitos aamunauruista.