Kaunis, paras, erityinen... lapset tekivät liikuttavan ihanan deitti-ilmoituksen äidistään Mirkasta
https://www.iltalehti.fi/pinnalla/201808282201165751_iq.shtml
Tais lähteä Mirkalla nyt treffitarjousten määrä hurjaan nousuun. Nätti nainen ja hauskat kuvailut lapsilta.
Kommentit (34)
Mun mies on myös kehunut mua usein ja kirjoittanut jopa paperille kehuja minusta ja antanut minun ne lukea. Teinköhän virheen kun luin kehut liikuttuneena ja heitin tämän jälkeen paperin roskiin? Munhan olisi pitänyt soittaa iltalehteen ja pyytää niitä tekemään juttu siitä. Olisimme voineet yhdessä ihastella sitä täällä palstalla. :(
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovat on vaatimukset eli ei taida tuollaista uniikkia lumihiutaletta löytyä jollekin +35-v yyhoolle. :) 138
Eikai nuo kovat olleet. Ihan normit.
Mikset sä tartu tähän? Eiks sulla ollu koira?
Vähä on kaukana ja en täytä komea vaatimus kohtaa. Eli tuskin edes kiinnostaisi hänellä, eiköhän ole ottajia jonossa tuon iltalehden artikkelin jälkeen.
No ethän sä tiedä, millainen mies on hänelle komea. Sitä paitsi lapsethan noin ominaisuudet oli listanneet? Äiti ei välttämättä todellakaan etsi mitään Diseny-prinssiä vaikka lapset sellaista miettisivätkin.
Aina kannattaa kokeilla! Koira kun on monelle turn-off, puolin ja toisin.
Kyllä minä tiedän.
Hyvä että laittoi myös tuon suositun "tältä haluaisin näyttää" -kuvan lisäksi myös realistisemman kuvan itsestään. Siitä pisteet.
"Äiti on näissä kuvissa luonnollinen." Siis tosi luonnollinen tuolla pakkelimäärällä.
Symppis ilmoitus, mutta tuo vasta rikkoo jään. Naisesta ei tullut muuta tietoa kuin millainen adjektiiviluettelo hänestä syntyy äidin roolissa.
Eikö ihmisille enää riitä instagram, kun pitää jo lehtien palstoille päästä julkaisemaan selfieitään?
Ajatelkaa millaisia näiden lapsista kasvaa.
Olettepa vihamielisiä, kun pääsitte lukemaan tämän lehdestä. Tuskin tuo nainen itse ilmoitustaan lehdistölle tarjosi - tekstissähän sanottiin, että lapset halusivat julkaisun Facebookiin, joten eiköhän se ole levinnyt ensin siellä ja sitten päätynyt Iltapaskan jutuksi.
Tässä olis kaiketi tarkoituksena ihastella lasten herttaisuutta, ei naisen huomionkipeyttä? Kautta aikojen on julkaistu kaikenlaisia ”lasten suusta kuultuja” eikä ne ole monestikaan olleet mielestäni lähellekään näin kivoja juttuja. Kerrassaan suloiset lapset, joilla on hyvä suhde äitiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Olettepa vihamielisiä, kun pääsitte lukemaan tämän lehdestä. Tuskin tuo nainen itse ilmoitustaan lehdistölle tarjosi - tekstissähän sanottiin, että lapset halusivat julkaisun Facebookiin, joten eiköhän se ole levinnyt ensin siellä ja sitten päätynyt Iltapaskan jutuksi.
Tässä olis kaiketi tarkoituksena ihastella lasten herttaisuutta, ei naisen huomionkipeyttä? Kautta aikojen on julkaistu kaikenlaisia ”lasten suusta kuultuja” eikä ne ole monestikaan olleet mielestäni lähellekään näin kivoja juttuja. Kerrassaan suloiset lapset, joilla on hyvä suhde äitiinsä.
Tooosi herttaisia lapsia... Löytäneet mammasta pakkeliselfietkin ihan itse, juu, melkein menee läpi.
Ei taida lasten isä hyvällä katsoa.
Ihme tosikkoankeuttajia taas liikkeellä!
Vierailija kirjoitti:
Kovat on vaatimukset eli ei taida tuollaista uniikkia lumihiutaletta löytyä jollekin +35-v yyhoolle. :) 138
Siis miten niin uniikki lumihiutale? Suurin osa ystävistäni täyttää ihan kaikki kriteerit.
No ethän sä tiedä, millainen mies on hänelle komea. Sitä paitsi lapsethan noin ominaisuudet oli listanneet? Äiti ei välttämättä todellakaan etsi mitään Diseny-prinssiä vaikka lapset sellaista miettisivätkin.
Aina kannattaa kokeilla! Koira kun on monelle turn-off, puolin ja toisin.