Seronil lääkkeen aloitus pelottaa
Kärsin siis ahdistuksesta ja olen uutena oireena ruvennut saamaan paniikkikohtauksia. Lääkäri määräsi minulle seronilia ja ongelma on se, että kynnys pistää kurkusta alas tuo ensimmäinen tabletti on todella suuri. Saan varmaan jo paniikkikohtauksen siitä kun nielaisen sen ja kauhulla odotan mitä sivuvaikutuksia saan. Tiedän että tarvitsen lääkkeitä näihin ongelmiini koska ilman niitä tämä tuskin tästä mihinkään paranee mutta miten hitossa uskallan aloittaa sen? Mitä kokemuksia muilla tuosta lääkkeestä?
Kommentit (22)
Olen käyttänyt kaksi kertaa noin vuoden, puolentoista jakson. Molemmilla lihoin 15 kg.
Jatkossa yritän hoitaa itseäni elintavoilla, lisäravinteilla ja mieliharjoitteilla. Lääkkeisiin kosken vasta äärimmäisessä hädässä.
Ydinongelma on ne muut toimet. Nykyisin ei vaivauduta tarkistamaan edes perusjuttuja, kuten endokriinisiä aisoita ennen lääkkeiden määräämistä. Lääkäreille on pakko lisätä painetta ja vastuuta, jotta asiat muuttuvat. Kukaan ei ota vastuuta lääkkeiden haittavaikutuksista. Ihmiset, jotka ovat päässeet irti lääkkeistä katuvat ikuisesti kokeilleensa niitä. Vähän sama asia kuin huumeet: toisille ne toimivat, toisille ei. Poispääsy voi olla lähes mahdotonta.