Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täällä oli ketju jossa nainen ihmetteli, että miksi vain "rumat"/ EI komeat miehet yritä tulla viettelemään/iskemään, mutta ne ok tai hyvännäköiset miehet eivät lähesty naisia.

Aatteleppa ite
28.08.2018 |

Luulin että ihan kaiken näköiset miehet lähestyy naisia, jos ovat vapaita.

Monesti ne ok tai hyvännäköiset miehet ovat varattuja.

Varmaa on kuitenkin se, että jos ei edes yritä niin ei voi onnistua ja siksi kai voisi sanoa että: jokainen tsäänssi on todellakin mahdollisuus, ja joskus onni suosii rohkeaa.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet lähestyvät oman tasoisiaan.

Vierailija
2/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa ja ekassa vastauksessa lienee ne tärkeimmät. Tietyssä ikäluokassa ne komeimmat alkaa olla varattuja, ja toisaalta, ne komeimmat sinkut lähestyy pääsääntöisesti niitä kauneimpia naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin nuori, ihmettelin välillä, miksi vain ne komeat miehet tulivat oma-aloitteisesti ehdottamaan asioita, eivöt ne hiljaiset nörtit, joista itse olin kiinnostunut. Aviomiehenikin kohdalla jouduin vihjailemaan aika paljon ennen kuin hän oikeasti pyysi minua treffeille. Mutta ehkä se johtuu itsetunnosta. Komea mies kestää pakit, koska tietää, että monille hän kuitenkin kelpaa.

Vierailija
4/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan komeatkin miehet kyllä lähestyy, mutta tilanne on siksi harvinaisempi, ettei komeita miehiä kauheasti ole - siis sellaisia todella komeita.

Peruskomeat/tavikset ei lähesty oikeastaan ikinä, mut sit sellaset ihan tosi ällöt saattaa joskus tulla heittään jotain juttua (tyyliin 30v vanhempi juoppo).

Vierailija
5/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin nuori, ihmettelin välillä, miksi vain ne komeat miehet tulivat oma-aloitteisesti ehdottamaan asioita, eivöt ne hiljaiset nörtit, joista itse olin kiinnostunut. Aviomiehenikin kohdalla jouduin vihjailemaan aika paljon ennen kuin hän oikeasti pyysi minua treffeille. Mutta ehkä se johtuu itsetunnosta. Komea mies kestää pakit, koska tietää, että monille hän kuitenkin kelpaa.

Oikein jouduit vihjailemaan jotta sait miehen pyytämään sinua ulos? Kyllä on kova kohtalo, toivottavasti sait terapiaa tms tarpeeksi.

Vierailija
6/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne komeat vaan vilkuilee kauempaa ja odottaa että nainen tekee aloitteen. Vaatimattomammat vetävät hirveät lärvit ja tulevat puhumaan jotain tyhmää tai härskiä. :/

Vierailija
7/8 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne komeat vaan vilkuilee kauempaa ja odottaa että nainen tekee aloitteen. Vaatimattomammat vetävät hirveät lärvit ja tulevat puhumaan jotain tyhmää tai härskiä. :/

Kannattaisi ruveta kauniimmaksi ja kiinnostavammaksi naiseksi jos haluaa miehistä parhaimpia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän