Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadonneille paketeille on yleensä tapahtunut?

Vierailija
28.08.2018 |

Onko ne vaan pöllitty?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä varastamista tapahtuu. Valitettavasti.

Vierailija
2/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina pöllitty - mulle esim tuli toisen ihmisen parfyymit, mutta päällä luki mun nimi.

Olisin voinut pölliä ne, mutta lähetin ne takaisin lähettäjälle nuhdesaarnan mukana, koska tuo oli aika huolimatonta touhua, tosin inhimmillistä sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosiaan varastetaan. Mietiskelin tässä joskus, että mitenhän suuri pettymys oli sille, joka varasti kerran (jos varasti) mun Sportamoresta tilaaman paketin. Oli sellainen kenkälaatikon kokoinen paketti, jossa ei tosin ollutkaan kenkiä vaan lentopallo.

Vierailija
4/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingoittuneet lajittelussa niin, ettei saa selkoa minne olivat menossa tai kuka lähetti. Päätyvät postin hautausmaalle Jyväskylään.

Vierailija
5/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kadonnut paketti löytyi lopulta ja sain sen, sekä samat tavarat uudestaan toisena lähetyksenä kadonneen tilalle. Yksi lasku. Pidin molemmat paketit, koska asiaa hoidettin alkuun niin tökerösti lähettäjän päässä.

Vierailija
6/6 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kadonnut paketti löytyi lopulta ja sain sen, sekä samat tavarat uudestaan toisena lähetyksenä kadonneen tilalle. Yksi lasku. Pidin molemmat paketit, koska asiaa hoidettin alkuun niin tökerösti lähettäjän päässä.

Täähän on laitonta, mutta kyllä mäkin näin tekisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi