Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi paljastus: Asia Argento sai alastonkuvia vastanäyttelijältään siitä asti, kun tämä oli 12, myöntää seksin

Kommentit (243)

Vierailija
101/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Argento vietteli lapsen. Säilytti alasto kuvia lapsesta. Pelasi psykologista peliä lapsen kanssa ja lopulta meni alaikäisen kanssa sänkyyn. Malliesimerkki hyväksikäyttäjästä ja täällä syytetään poikaa

Tämän palstan naiset ovat kuvottavia.

Eivät ne miehet ole paljon parempia. Kerroin palstalla, kuinka miespuolinen sukulaiseni oli käyttänyt minua hyväkseni, kun olin 5-vuotias. Minua syytettiin mm. vääränlaisesta pukeutumisesta ja siitä, että kuitenkin nautin.  Miesvihaajaksi nimiteltiin, koska kaikki hyväksikäyttöjututhan ovat keksittyjä. Jotkut ihmiset ovat vain sairaita - sukupuoleen katsomatta.

Joopa joo. Laitapa linkki tuohon ketjuun, niin tarkastetaan pitääkö tuo miesten syyllistämisesi paikkaansa, vai onko taas palstanaisen keksittyjä tarinoita vain.

Vierailija
102/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poitsu siis yritti iskeä tämän naisen jo 12-vuotiaasta asti, eikä luovuttanut ennen kuin onnistui. Nyt sitten kiristi naiselta satojatuhansia.

Melkoisen aikaisin kypsynyt tyyppi, eikä taida olla mikään pulmunen.

En sano että Argento olisi tehnyt oikein, mutta tosi outo kuvio pojankin osalta.

12 vuotias lapsi!! Oletko aivan sairas. Argento oli aikuinen. Hänen olisi pitänyt ottaa heti yhteyttä lapsen vanhempiin ja sosiaaliviranomaisiin. Miten tällä voi olla yli 40 yläpeukkua!!

No eihän toi Argento aja täysillä valoilla. Harva amerikkalainen kulttuuri-ihminen ajaa. Mitä merkitystä on olla pätevä näyttelijää tms. jos taustalla on sairaita ajatuksia ja tekoja? Onko se taiteen arvoista, vaikka olisit kuinka suosittu näyttelijä jos esiinnyt jossain Marvel-leffan ykäpaskass? Ei ole. Amerikasta tulee nykyään erittäin vähän hyvää. Se mesta on ratkeillut liitoksistaan jo pitkään.

Argento ei ole amerikkalainen vaan italialainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli Argento vietteli lapsen. Säilytti alasto kuvia lapsesta. Pelasi psykologista peliä lapsen kanssa ja lopulta meni alaikäisen kanssa sänkyyn. Malliesimerkki hyväksikäyttäjästä ja täällä syytetään poikaa

Eivät ne miehet ole paljon parempia. Kerroin palstalla, kuinka miespuolinen sukulaiseni oli käyttänyt minua hyväkseni, kun olin 5-vuotias. Minua syytettiin mm. vääränlaisesta pukeutumisesta ja siitä, että kuitenkin nautin.  Miesvihaajaksi nimiteltiin, koska kaikki hyväksikäyttöjututhan ovat keksittyjä. Jotkut ihmiset ovat vain sairaita - sukupuoleen katsomatta.

Joopa joo. Laitapa linkki tuohon ketjuun, niin tarkastetaan pitääkö tuo miesten syyllistämisesi paikkaansa, vai onko taas palstanaisen keksittyjä tarinoita vain.

Häivy ketjusta trolli!

Vierailija
104/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuon ikäinen lapsi voi olla ihan vinksahtanut. Tunnetaan mm. tuon ikäisiä ja nuorempiakin lapsimurhaajia. Lapsi ei ole automaattisesti viaton.

Vierailija
105/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedari mikä pedari. Selittelyt ei tässä vaiheessa auta vaan iljetys pakkohoitoon.

Vierailija
106/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nytpähän tiedät miltä miespuolisista uhreista tuntuu.

Pikemminkin miehet tietävät, miltä naisista tuntuu. Suurin osa kun hyväksikäytetyistä on naisia.

Vierailija
107/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Säälittävä yritys puolustella omaa käyttäytymistäsi miesviha-hullu.

Vierailija
108/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ovat aina syyttämässä ja syyllistämässä muita siitä, mitä itse tekevät/ovat tehneet.

Vierailija
109/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on jännänainen. Tätä tapajsta myöhemmässä lehtikuvassa pussailee nuoren miehen kanssa ja vanha miesystävä vetää itsensä vyöhön roikkumaan.

Tulee mieleen kysymys, millainen lapsuus naisella on ollut, kun vanhempana nauttii lapseniläisen huomiosta ja viehättyy itseään nuoremmista. Samalla, kun turvallinen nallekarhu odottaa kotona.

Toisaalta meillä on Madonna, myös italialaista syntyperää. Hän on kuuluisa toyboyistaan. Maddesta en kyllä usko, että ikinä sekaantuisi alaikäisiin. Argentollako ei ole omia lapsia? Jäänyt sitten teiniksi.

Vierailija
110/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen valitettavasti useita hyväksikäytettyjä ja tiedän ikävä kyllä oikein hyvin, mitä he joutuvat kokemaan. Normaali, empaattinen ihminen ei kiinnitä huomiota sukupuoleen.

Vierailija
111/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on ollut aina vähän arveluttava tapaus mm. omituinen isä-tytärsuhde Darion kanssa ja on läpi uransa tykännyt paljastella itseään sekä elokuvissaan, että niiden ulkopuolella. Ei sillä että nuo asiat olisivat yhteydessä syyllisyyteen tai sen enempää raiskatuksi joutumiseen, mutta jotenkin olen aina pitänyt häntä vähän hämäränä tyyppinä jo ennen koko metoota.

Vierailija
112/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienen pojan äitinä näiden kommenttien lukeminen on oksettavaa. Ymmärrän tämän niin, että jos minun lastani hyväksikäytettäisiin, niin naiset täällä pitäisivät poikaana syyllisenä hänen sukupuolensa tähden.

Mulle tuli ihan fyysisesti huono olo tästä.

No ei kukaan varmasti pidä tuota poikaa syyllisenä. Mutta vaikka Asia on syyllinen tähän, se ei millään tavalla mitätöi Weinsteinin tekosia.

Samalla tapaa tähänastisessa keskustelussa on miesasiamiesten toimesta pidetty naisia syyllisenä jos joutuvat itse raiskatuksi. Siksi tunteet luonnollisesti kuumenevat ja syntyy typerää miehet vastaan naiset vastakkainasettelua, vaikka pitäisi olla uhrien puolella ja vastustaa raiskaajia/hyväksikäyttäjiä sukupuoleen katsomatta.

Monta olkiukkoa sait sisällytettyä lyhyyeen viestiisi.

."vaikka Asia on syyllinen tähän, se ei millään tavalla mitätöi Weinsteinin tekosia".

-Kukaan ei pidä Weinsteiniä syyttömänä siksi, että Argentokin on rikkonut lakia.

"miesasiamiehet" eivät puolusta syyllisiä vaan perusteetta syytettyjä tai tuomittuja. Miesasiamies termin väärinkäyttö paljastaa ideologisen paatoksesi juuren.  Kirjoitan tätä viestiä vain, jotta muut näkisivät sen mitä et itse tule todennäköisesti itsestäsi näkemään.

"syntyy typerää miehet vastaan naiset vastakkainasettelua"

- Sinä ja kaltaisesi synnytät sitä vastakkainasettelua mm tuolla "miesasiamies" termin käytöllä, jossa on luomanne negatiivinen konnotaatio. Passiivimuodon käyttö taas on tyypillistä vastuun pakoilua feministeiltä. 

Uhrien puolella voi olla siinä vaiheessa kun tietää kuka oikeasti on uhri. Metoon uhreja esimerkiksi ovat naiset jotka eivät enää pääse työhaastatteluun, mentorointiin, illalliselle yksin asiakkaan kanssa ilman esiliinaa tai professorin huoneeseen yksin. Nämä miehet eivät enää uskalla ottaa riskiä perusteettomasta syytöksestä. Myös he ovat tilanteen uhreja, vaikka se voi olla vaikeaa feministin ymmärtää.

"sukupuoleen katsomatta"

-Älä nyt viitsi. Kukaan ei usko tuota enää termin "miesasiamies" käytön jälkeen.

Vierailija
113/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on jännänainen. Tätä tapajsta myöhemmässä lehtikuvassa pussailee nuoren miehen kanssa ja vanha miesystävä vetää itsensä vyöhön roikkumaan.

Tulee mieleen kysymys, millainen lapsuus naisella on ollut, kun vanhempana nauttii lapseniläisen huomiosta ja viehättyy itseään nuoremmista. Samalla, kun turvallinen nallekarhu odottaa kotona.

Toisaalta meillä on Madonna, myös italialaista syntyperää. Hän on kuuluisa toyboyistaan. Maddesta en kyllä usko, että ikinä sekaantuisi alaikäisiin. Argentollako ei ole omia lapsia? Jäänyt sitten teiniksi.

Madonnahan itsekkäästi outtasi joukon miespuolisia tanssijoitaan In bed with Madonna -dokkarissa. Miehet eivät suinkaan olisi halunneet tulla kaapista dokkarissa ja jotkut taisivat haastaa Madonnan oikeuteenkin asiasta. Dokkarissahan lisäksi Madonna kutsuu sänkyynsä ihmisiä vuorotellen ja sitten tivaa ja kiristää niiltä rakkaudentunnustuksia. Henkinen hyvksikäyttäjä ja on varmaan kiristänyt munnaakin. 

Vierailija
114/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kirjoittaja, mutta juurihan sinä kommentillasi osoitat kuinka helposti naisen kertomusta pidetään "keksittynä tarinana" ja miesten syyllistämisenä.

Vierailija
115/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyyhän se jo päällepäin, että Asia Argento on sairass.

Vierailija
116/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kirjoittaja, mutta juurihan sinä kommentillasi osoitat kuinka helposti naisen kertomusta pidetään "keksittynä tarinana" ja miesten syyllistämisenä.

Mitä väärää siinä on, kun on kyse näinkin helposti todistettavasta asiasta kuin linkistä siihen omaan ketjuun? 

Vierailija
117/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201808282201164847_vd.shtml

Semmoinen #metoo-sankaritar

Juuri ennen häpeän paljastumista ukkonsa teki itsemurhan? Nyt moni ymmärtää senkin.

Vierailija
118/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väärää siinä on, kun on kyse näinkin helposti todistettavasta asiasta kuin linkistä siihen omaan ketjuun? 

Olet lapsellinen. Mitä teet, jos ketju on poistettu? Keskittyisit olennaisiin, etkä trollaamiseen. - toinen eri-

Vierailija
119/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei nyt sentään seksiä 12-vuotiaan kanssa mutta 17-vuotiaan kyllä. Onko tuolla suojaikäraja 18 v, kun puhutaan alaikäiseen sekaantumisesta?

USA:ssa pääasiassa 16-17 v mutta juuri Kaliforniassa se on korkeampi eli tuon 18 v.

Ja Italiassa (mistä Argento on) suojaikäraja on 14, joten voi olla, ettei ole vain tajunnut tekevänsä mitään väärää, koska kotimaansa mittapuulla ei tehnytkään. Kaikki on niin suhteellista.

Toi on jo sairas selitys.

Vierailija
120/243 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikella kunnioituksella hyväksikäytettyjä kohtaan. mutta sinun sanaasi en nyt ihan satasella luota. Kukaan ulkopuolinen ei nimittäin kuvittele, että 5-vuotias olisi nauttinut seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Jos väität jotain noin uskomatonta, pitäisi olla valmiina esittämään edes jotain todistusta asiasta. Muuten sinut tullaan oikeutetusti sivuuttamaan trollina. Sinänsä on ihan mahdollista, että olet tullut hyväksikäytetyksi. Mutta noin ei ole kukaan sinulle sen jälkeen sanonut, ellei sitten ole itse se hyväksikäyttäjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän