Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverini (sinkkunainen) oli mennyt ostamaan Audi A6 farmariauton.

Vierailija
27.08.2018 |

Ihmetellyt mitä sinkku tekee tuollaisella laivalla.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi vai käytetty? Sillä ehkä lemmikkieläin, tarve kuljettaa avaraa paikasta toiseen... Toivottavasti uusi. Kyllä minullekin kelpaisi uutena.

Vierailija
2/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sun persettä kutittaa, jos sinkku on ostanut itselleen ison ja kalliin auton? Osta itse vaikka Lada

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
4/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos on sinkku ja vielä nainen, niin ei saa haluta ajaa isoa autoa?

Vierailija
5/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostiko apn rahoilla? Jos ei, asia on hänen. Minä ostan kohta metrojunan, kun tykkään Helsingin metrosta. Ja sinkkunainen, perheetön, olen.

Vierailija
6/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se Kati silleen?

Vierailija
7/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitää nyt ostaa vähintään 5 sarjan bemari. Pillunjatke nääs.

Vierailija
8/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut on luusereita, tämä maailma on pariskuntia varten, tällainen tuntuu olevan se ajatusmaailma seurustelevilla. Voi herramunjee, ei saisi olla olemassakaan jos ei seurustele. Mitä se sun persettä kutittaa, jos joku haluaa kovalla työllä ansaitsemillaan rahoilla mällätä? Ottaako kupoliin noinkin pahasti? Taitaa joku mieheensä tyytynyt ja lapsia vasten tahtoisesti hankkinut nainen olla hieman kade tolle työkaverilleen. Saa tulla ja mennä just niin kuin huvittaa, ei ole kukaan napisemassa korvan juuressa. Huoleton vapaus, kyky valita mitä tekee ja milloin, ei vaatimuksia eikä velvoitteita. Minua vituttaisi herätä lasten huutoon, katsella sitä kiukuttelua päivästä toiseen ja kaiken kukkuraksi passata miesvauvaa. Työkaverisi elo kuulostaa todella leppoisalta ja mukavalta. 

Vierailija
9/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä siinä on ongelma, jos haluaa ison auton? 😂 Minä en sinkku ole, mutta lapsia ei ole eikä tule, mutta tykkään silti isommista autoista enkä mistään "naisten kauppakasseista" pikku riisikupeista.

Vierailija
10/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät, että on sinkkunainen?

Vierailija
11/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, ostaisin minäkin jos rahaa. Bemarin katumaasturi olisi kiva, uutena tietysti.

T. Sinkku vela

Vierailija
12/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

And?

Vierailija
13/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sinkku ja mulla on farmariauto. Syy: 2 siperianhuskyä joita on kivampi kuljettaa tilavan auton takaosaan asennetussa häkissä kuin yrittää tunkea ne jonkun perus-sedanin takapenkille.

Vierailija
14/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä on apn ongelma? Eikö vapaassa maassa ostaa juuri sellaisen auton kun haluaa?

Vierailija
15/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala sinäkin myymään pesää. Sillä tienaa.

Vierailija
16/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on rahaa, voi ostaa millaisen auton haluaa. Ei kaikki halua ajaa jollain pienellä riisikupilla vaikka on sinkkuja.

Sama koskee asumista. Itse olen sinkku ja asun 80 neliön rivitaloasunnossa. Eiköhän jotkut hullut vihreät tule pian pakottamaan ympäristösyistä miniyksiöön tai kimppakämppään...

Vierailija
17/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on iso farmariauto ja 3 makkarin omakotitalo. Ollaan lapseton pariskunta. Ei koiria tai kissoja.

Haittaakse?

Vierailija
18/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haaveilen nelivetomaasturista.

Vierailija
19/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanky panky ja hötsyn tötsyn hani pannaan

Vierailija
20/30 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin farmariautoista jo 5-vuotiaana. Joten kun auton osto oli ajankohtaista, niin farkunhan mä ostin. Nyt 3. menossa ja tämän 3. kanssa vasta on perhettä.

Tuttu sinkkunainen osti farmarin surffilaudalleen.