Työkaverini (sinkkunainen) oli mennyt ostamaan Audi A6 farmariauton.
Ihmetellyt mitä sinkku tekee tuollaisella laivalla.
Kommentit (30)
Minulla on Range Roverin kallein Suomessa myytävä malli hiilen mustana, ostettu 2017. Olen nainen, elän yksin. Pitääkö se on antaa pois?
Minä olen sinkku, ja minulla on lapsi ja koira. Enkö saisi omistaa farmaria, koska olen sinkku? Tuoko puoliso jotenkin radikaalisti erilaisen tarpeen farmarin omistamiselle?
Jos se halus takavetoisen auton? Eikö toi ole sellanen,ei kovin montaa merkkiä löydy.
Nainen ja auto on peräkammarin pjille edelleen joku vitsi. Sen sijaan 500-sarjan bemu on noille itselleen ihan normi.
Mikä moottori ja vaihteisto? Ei pelkkä koppa ratkaise miten namu auto on.
Minäkin voisin hankkia Audin. Vaan en voi. Siellä oli aikanaan myyntijohtajana eräs Esko Kiesi.
Ei mene rahaa perheen ylläpitoon niin voi panostaa vaikka autoon. Mitäpä sen pitäs ketään haitata?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on Range Roverin kallein Suomessa myytävä malli hiilen mustana, ostettu 2017. Olen nainen, elän yksin. Pitääkö se on antaa pois?
Joku pieni Renault twingo olisi sulle parempi, ja saastuttaa huomattavasti vähemmän kuin joku Range Rover "kallein Suomessa myytävä malli."
Ajattele ympäristöä senkin senkin saastuttava höpönassu.
Ekoteko.
Siis ihan oikeasti nyt.
Vierailija kirjoitti:
Jos se halus takavetoisen auton? Eikö toi ole sellanen,ei kovin montaa merkkiä löydy.
Audi on kyllä etu- tai nelivetoinen. Mutta ap:n työkaveri saa ostaa ihan sellaisen auton, mihin hänellä on varaa.
Typerä sanontatapa tuo "persettä kutittaa", sitä käyttävät moukat ja tollot!