Sanokaa, etten mä OLE raskaana!
Mulla on kierukka (mirena), kuukautiset sekä ovulaatiotuntemus loppuivat heti kun asetettiin paikoilleen.
Mutta. Rintani ovat todella suuret ja suonikkaat. Sekä olleet kipeät muutaman päivän sivuilta. Linea Negra on näkynyt selkeästi nyt muutaman päivän.
Tänään tuli ihme tuhru vuotoa, mitä ei tule koskaan.
Sanokaa, että mulla on vain kuukautiset. Pliis? Olen kerran tullut raskaaksi mirenasta huolimatta ja paniikki iski päälle, enkä pääse ostamaan testiä pariin päivään. Huomasin viime raskauden isoista rinnoista....
Onhan teillä tälläisiä oireita kuukautisten ja mirenan aikana?
Ja ei, ei ole provo. Tartten juttukavereita!
Kommentit (13)
Linea negra tulee esiin 3.-6. raskauskuukaudella.
Vierailija kirjoitti:
Mutta. Rintani ovat todella suuret ja suonikkaat.
Kuva tai ei uskota!
Vierailija kirjoitti:
Tk.ssa varmaan saisi ilmaisen testin. Saisit varmuuden ja ei tarvii stressata. Voihan se olla vaan ihan vaan välivuotoa tms.. Tsemppiä!
Ei se rahasta ole kiinni, vaan en ole apteekin lähellä pariin päivään.
Toivottavasti :(
Jos olet jo kerran tullut raskaaksi kierukasta huolimatta, niin miksei se voisi tapahtua uudestaankin. Ehkä ko. ehkäisytapa ei ole sulle paras vaihtoehto.
Et oo raskaana. Hae raskaustesti lähimmästä marketista tai apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet jo kerran tullut raskaaksi kierukasta huolimatta, niin miksei se voisi tapahtua uudestaankin. Ehkä ko. ehkäisytapa ei ole sulle paras vaihtoehto.
Se voi olla totta. Vannotettiin kyllä ettei se tapahdu uudestaan ja kierukka on ollut alle vuoden. Viimeksi ei oltu varmoja lähtikö se pois paikoiltaan ja aiheutti näin raskauden vai tuliko vauva vain kierukasta huolimatta ja kasvava kohtu veti kierukan pois paikoiltaan..
Ap
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Sitten kondomi lisäksi jos kerran mirenasta huolimatta olet aikaisemminkin tullut raskaaksi.
Tk.ssa varmaan saisi ilmaisen testin. Saisit varmuuden ja ei tarvii stressata. Voihan se olla vaan ihan vaan välivuotoa tms.. Tsemppiä!