Tukholma, miten Skansenilta pääsee vanhaan kaupunkiin kätevimmin?
Kommentit (20)
Djurgårdsfärjan ehdottomasti. Nopein ja helpoin.
Raitiovaunulla keskustaan ja siitä joko kävellen tai metrolla vanhaan kaupunkiin.
Se lautta tosiaan sieltä gröna lundin vierestä menee gamla staniin. Metro/bussilippu käy lauttaankin.
Vanha keskustelu, mutta kokeillaanpas, jos joku vastaisi.
Kuinka pitkä matka on Skansenista vanhaan kaupunkiin, jos menee kävellen?
Turisti kirjoitti:
Vanha keskustelu, mutta kokeillaanpas, jos joku vastaisi.
Kuinka pitkä matka on Skansenista vanhaan kaupunkiin, jos menee kävellen?
Vajaa 3 km
Tota noin, mene Vikingillä Tukholmaan ja kävele Slussenin kautta vanhaan kaupunkiin. En ymmärrä miten Skanssen tähän liittyy. Laita puhelimen roaming päälle. Google maps näyttää sijaintisi koko ajan, sitten kävelet, ei ole pitkä matka. Mutta jos et viitsi kävellä, osta laivalta info pisteestä bussilippu.
On kai kännykässäsi kartta/navigointisovellus?
Varoitus paikallaan
Jos menet tukholmaan tulet pelästymään ja masentumaan
Vierailija kirjoitti:
Varoitus paikallaan
Jos menet tukholmaan tulet pelästymään ja masentumaan
Tukholma on nasta kaupunki.
Asuin siellä kauan sitten ja kävin vasta uudelleen. Voisin hyvin muuttaa työn perässä jos tilaisuus tulisi.
Pohjoismaiden kaupungeista selkeä ykkönen. Kakkosena Köpis, kolmosena Helsinki ja sitten Oslo ja Reykjavik.
Siljalla mennään ja sieltä pääsee vissiin laivan bussilla tuonne skansseniin, jossa lapset haluaisivat käydä. Olisi mielenkiintoista nähdä myös vanha kaupunki, niin mietin, olisiko siitä kävellen hiljaissut sinne.
Turisti kirjoitti:
Siljalla mennään ja sieltä pääsee vissiin laivan bussilla tuonne skansseniin, jossa lapset haluaisivat käydä. Olisi mielenkiintoista nähdä myös vanha kaupunki, niin mietin, olisiko siitä kävellen hiljaissut sinne.
Kävelin tuon vastikään itse. On se lasten kanssa aika pitkä pätkä, itse olen himokävelijä, joten meni se maisemia katsellen.
Tuo mainittu botski on paras. Ratikka/bussi turhan hankala, ei taida suoraa linjaa olla?
Ottaisin taksin. Vaarallinen paikka. Siellä jengiä notkuu joka nurkassa. Viimeksi otin satamasta taksin kauppaan, ostin nuuskat ja palasin taksilla takaisin laivalle. Matkan aikana näin 2 ryöstön yritystä, 3 pahoinpitelyä sekä epämääräistä huumekauppaa. Ei enää ikinä tukholmaan.
nuuska muikkkunen kirjoitti:
Ottaisin taksin. Vaarallinen paikka. Siellä jengiä notkuu joka nurkassa. Viimeksi otin satamasta taksin kauppaan, ostin nuuskat ja palasin taksilla takaisin laivalle. Matkan aikana näin 2 ryöstön yritystä, 3 pahoinpitelyä sekä epämääräistä huumekauppaa. Ei enää ikinä tukholmaan.
Olet kyllä ollut aivan eri Tukholmassa kuin itse olin. Kolme viikkoa sitten.
AP, älä välitä näistä Persuista, ne näkee mörköjä joka paikassa.
Tukholman suurin virhe oli vapauttaa taksit. Siellä on vaikka mitä suharia nyt liikkeellä. Selvitä hinnat ennen autoon astumista.
Vain täydellinen idiootti menisi laivalla Ruotsiin, ostaisi kalliit nuuskat maista ja palaisi laivalla takaisin.
Laivalla kun myydään nuuskaa täysillä aina kun laiva on Ruotsin aluevesillä.
Tämä heitto menee siten kategoriaan "Persufantasiat Ruotsista".
Djurgårdsfärjan är trevligast.