Mies taas viihteellä läpi yön, turhaudun!
Viime yö meni taas valvoessa. Ollaan oltu miehen kanssa nyt pari vuotta kimpassa, josta 1,5v asuttu saman katon alla. Kumppanini on luonteeltaan ns. seuramies, nauttii viskeistä ja tykkää käydä ravintoloissa. Vuosi sitten hän vaihtoi työpaikkaa - tekee vuorotyötä sekalaisen porukan kanssa. Tässä porukassa on muutama nainen, jonka kanssa tulee juttuun, mikäs siinä.
Itse teen myös vuorotyötä ja jouduin tänä aamuna heräämään klo 05 töihin. Mies laittoi viestiä eilen illalla, että menee "parille kaljalle". Tämän jälkeen ilmoitin, että olen menossa nukkumaan. Sanoi tulevansa viereeni kohta. Tämä "kohta" taisi olla sitten 07 aamulla, kun päätti raahautua baarista kotiin. Laitteli yön aikana muutamia alkoholinhuuruisia viestejä, että kivaa on. Että aika kului nopeasti. Ei vastannut klo 04 jälkeen muuta kuin, että on edelleen baarissa työkavereiden kanssa. Heräsin itse aamutoimiin huolissani. Miestä ei näy eikä kuulu. Kehtasi vasta kuuden maissa aamulla ilmoittamaan, että on matkalla kotiin.
Olen melko loukkaantunut. Syystäkö? Välillä tuntuu pahalta, että olenko liian nillittävä kumppani, kun pahoitan mieleni. Kai nuorten aikuisten maailmaan kuuluu baari-illat? Laitoin viestiä kyllä, että olisin halunnut, että ilmoittaa missä menee ja kenen kanssa. Kotona on varmaan pakko puhua asiasta, jälleen kerran...
Kommentit (44)
Luulen että siellä on tapahtunut yhdyntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksei toinen voi ilman kyttäämistä pitää hauskaa ystäviensä kanssa. Jos noin paljon rassaa toisen menot, niin on kyllä peiliinkatsomisen paikka.
N36
Mielestäni ei ole kyttäämistä odottaa, että toimitaan kuten puhutaan. Tuollaisessa tilanteessa voisi ennemminkin sanoa vaimolle, että saattaa mennä pitkän kaavan mukaan aamuun asti. Sitten onkin vain positiivinen yllätys, kun mies tuleekin oikeasti ennen puoltayötä kahden kaljan jälkeen viereen nukkumaan.
Tuollaisen yöjalkamiehen ex-puolisona vinkkaisin Ap:ta jättämään laivan, kun luottamus toisiin ihmisiin ei vielä ole aivan mennyttä.
AP itse juuri kertoi käyvänsä omalla vuorollaan myös bailaamassa aamyöhön. Kertoi vielä, ettei ilmoittele viesteillä missä menee, " ettei toinen herää".
Eli ap: n puolison näkökulmasta myös ap huitelee ryyppyreissuillaan kadoksissa yön läpi.
Vierailija kirjoitti:
Baarissa toki saa olla, mutta siinä menee mielestäni yli jos ei baarin sulkeutumisen jälkeen näy kotona. Odottaisin mieheltäni täyttä raporttia baarin jälkeen vietetystä ajasta ja ihan mielellään vaikka puhelimen sijaintitietojen kera. Tuskin miehesikään sulattaisi ap:lta vastaavaa käytöstä. Ensimmäisenähän tuosta pettäminen tulee kaikille mieleen, ellei nyt matka kodin ja baarin välillä ole tuhottoman pitkä.
Vaadi siis mieheltäsi selitystä! Tsemppiä!
Mikä KGB sä olet? Onpa hyvä luottamus suhteessa. Jos joku miesystävä mulle noin tekisi niin pakkaisin kamat ja adios. Jos ei ole luottamusta niin miksi jatkaa.
Jos taas itse olisin noin psyko tyttöystävä niin keräisin itsekunnioitukseni rippeet ja lopettaisin suhteen.
Sitten viettäisin aikaa yksin ja miettisin onko minusta edes hyväksi seurustelukumppaniksi.
Baarissa toki saa olla, mutta siinä menee mielestäni yli jos ei baarin sulkeutumisen jälkeen näy kotona. Odottaisin mieheltäni täyttä raporttia baarin jälkeen vietetystä ajasta ja ihan mielellään vaikka puhelimen sijaintitietojen kera. Tuskin miehesikään sulattaisi ap:lta vastaavaa käytöstä. Ensimmäisenähän tuosta pettäminen tulee kaikille mieleen, ellei nyt matka kodin ja baarin välillä ole tuhottoman pitkä.
Vaadi siis mieheltäsi selitystä! Tsemppiä!