Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taas viihteellä läpi yön, turhaudun!

Vierailija
27.08.2018 |

Viime yö meni taas valvoessa. Ollaan oltu miehen kanssa nyt pari vuotta kimpassa, josta 1,5v asuttu saman katon alla. Kumppanini on luonteeltaan ns. seuramies, nauttii viskeistä ja tykkää käydä ravintoloissa. Vuosi sitten hän vaihtoi työpaikkaa - tekee vuorotyötä sekalaisen porukan kanssa. Tässä porukassa on muutama nainen, jonka kanssa tulee juttuun, mikäs siinä.

Itse teen myös vuorotyötä ja jouduin tänä aamuna heräämään klo 05 töihin. Mies laittoi viestiä eilen illalla, että menee "parille kaljalle". Tämän jälkeen ilmoitin, että olen menossa nukkumaan. Sanoi tulevansa viereeni kohta. Tämä "kohta" taisi olla sitten 07 aamulla, kun päätti raahautua baarista kotiin. Laitteli yön aikana muutamia alkoholinhuuruisia viestejä, että kivaa on. Että aika kului nopeasti. Ei vastannut klo 04 jälkeen muuta kuin, että on edelleen baarissa työkavereiden kanssa. Heräsin itse aamutoimiin huolissani. Miestä ei näy eikä kuulu. Kehtasi vasta kuuden maissa aamulla ilmoittamaan, että on matkalla kotiin.

Olen melko loukkaantunut. Syystäkö? Välillä tuntuu pahalta, että olenko liian nillittävä kumppani, kun pahoitan mieleni. Kai nuorten aikuisten maailmaan kuuluu baari-illat? Laitoin viestiä kyllä, että olisin halunnut, että ilmoittaa missä menee ja kenen kanssa. Kotona on varmaan pakko puhua asiasta, jälleen kerran...

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kunnioita tahtoasi, jätä se!

Vierailija
2/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko hänen äitinsä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni lähtee "parille" laitan puhelimen äänettömälle ja menen nukkumaan :D

Vierailija
4/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena on vatsa käännettävä. Se aika koittaa vielä, että edes työkaverit eivät lähde hänen kanssaan minnekään.

Vierailija
5/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Hän oli ollut aikavälin 04-07?

Vierailija
6/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testaamassa uutta alkoholilakia.

Vierailija
7/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun porukan naisen luona, tietenkin...hetihän miehet on pettämässä, jos ei 24/7 raportoi menemisiään.

Vierailija
8/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ero sillä on että laittaa viestissä olevansa Mikon kanssa kun onkin Minnan pedissä hoitamassa yh-mammalta paineita pois vs. ei viestiä

Vierailija
9/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele tuo taas? Kerran kuussa, joka toinen päivä, jne

Vierailija
10/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi.

Vierailija
11/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mullakin oli seuramiehestä kehittyvä kapakkamies. Jaksoin kuusi vuotta, koska meillä oli lapsi. Vaihdoin sittemmin raittiiseen, en ole katunut muuta kuin kaljaanmenevän miehen kanssa hukkaanheitettyä aikaa.

Vierailija
12/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha turhautua. Jos parisuhde ja mies ei ole sitä mitä sinä haluat niin eroa ja jo tänään. Ihan yhtä tyhjän kanssa riidellä jatkuvasti samasta asiasta. Mies ei muutu. Menee ja tekee mitä haluaa niinkuin sinkkumies ja sinä odotat kotona. Mieti nyt tätäkö haluat? 

Ja kai järkikin sanoo ettei se mies missään baarissa aamuun asti ollut.

Ystävän mieskin valehteli että oli sammunut ravintolan vessaan kun tuli aamu 10 kotiin. Ja ystävä jopa uskoi tämän. No myöhemmin paljastui hänellekin että pettämässä oli ollut ja ei ollut ainut kerta ja ero tuli. Monta turhaa riitaa ja itkua tuossakin suhteessa oli. 

Vierailija
13/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. En tosiaan tiedä, missä on ollut klo 05 jälkeen. Tämä on nyt toinen kerta kuukauden sisään, kun on päissään huitelemassa ties missä eikä vastaa puhelimeen. Eniten ärsyttää tyhjät lupaukset, jos ei kerta ole ennen pilkkua kotiin tulossa, niin mun mielestä voisi sen suoraan sanoa. En usko, että on pettänyt. Kaipa sitä on käytävä rakentavaa keskustelua.

Vierailija
14/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. En tosiaan tiedä, missä on ollut klo 05 jälkeen. Tämä on nyt toinen kerta kuukauden sisään, kun on päissään huitelemassa ties missä eikä vastaa puhelimeen. Eniten ärsyttää tyhjät lupaukset, jos ei kerta ole ennen pilkkua kotiin tulossa, niin mun mielestä voisi sen suoraan sanoa. En usko, että on pettänyt. Kaipa sitä on käytävä rakentavaa keskustelua.

Määrittelette nyt tarkkaan kuinka monta kertaa kuussa saa käydä ulkona, kotiintuloajat, kuinka usein pitää illanaikana raportoida, kuinka monta naista seurueeseen saa kuulua, jne...

Vierailija
15/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen kerta 1,5 vuoteen? Kahden vuoden huuma alkaa olemaan ohi.

Vierailija
16/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä kuitenkin menet töihin niin mitä väliä tuleeko mies kotiin klo 4 vai 7?

Vierailija
17/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No missä se mies aikansa viettää kun baari menee kiinni? Miksi ei voi tulla edes silloin kotiin?

Olin kerran viihteellä ystäväni kanssa ja hän tuli kotiin vasta 06 aamulla ja valehteli miehellensä että ME olimme grillillä. Kyllä otti nupista että minut sotkettiin tuohon valheeseen. Onneksi ystävän mies ei ikinä kysynyt että olimmeko grillillä koska en tiedä olisinko pystynyt valehtelemaan koska yritän elää elämääni ilman valheita ja hyvin olen siinä onnistunutkin...sellainen periaate. Minulle ystävä sanoi että oli ollut vain juttelemassa sen toisen miehen kotona. Niin varmaan.

Vierailija
18/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman kaljan jälkeen se suunnitelma kummasti vaan muuttuu vaikka olisi ollut ihan hyvä aikomus tulla ajoissa kotiin. Itsellenikin kävi näin viikonloppuna, mutta mies onneksi vain naureskeli asialle. Hän puolestaan oli menossa aamulla töihin joten tarkoituksella en lähetellyt viestejä keskellä yötä, vaan annoin nukkua. Viimeisimmän taisin lähettää klo 23 että ollaan menossa yksille, kotona olin joskus aamuyöstä.

Vierailija
19/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä ne suunnitelmat voi muuttua. Ehkä olen rauhoittunut aamun järkytyksestä, kun mies ei ollutkaan kotona. Jotenkin sitä luulee olevan sanaton sopimus, että kotiin tullaan aina baari-illan jälkeen. Pitää ehkä myös tarkastella omaa käyttäytymistäni, että miksi tulee niin paha mieli.

T. Ap

Vierailija
20/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kivalta. Ei tuo ole kyllä ihan oikein luuhata yöt kylillä.

T-m35

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi