Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taas viihteellä läpi yön, turhaudun!

Vierailija
27.08.2018 |

Viime yö meni taas valvoessa. Ollaan oltu miehen kanssa nyt pari vuotta kimpassa, josta 1,5v asuttu saman katon alla. Kumppanini on luonteeltaan ns. seuramies, nauttii viskeistä ja tykkää käydä ravintoloissa. Vuosi sitten hän vaihtoi työpaikkaa - tekee vuorotyötä sekalaisen porukan kanssa. Tässä porukassa on muutama nainen, jonka kanssa tulee juttuun, mikäs siinä.

Itse teen myös vuorotyötä ja jouduin tänä aamuna heräämään klo 05 töihin. Mies laittoi viestiä eilen illalla, että menee "parille kaljalle". Tämän jälkeen ilmoitin, että olen menossa nukkumaan. Sanoi tulevansa viereeni kohta. Tämä "kohta" taisi olla sitten 07 aamulla, kun päätti raahautua baarista kotiin. Laitteli yön aikana muutamia alkoholinhuuruisia viestejä, että kivaa on. Että aika kului nopeasti. Ei vastannut klo 04 jälkeen muuta kuin, että on edelleen baarissa työkavereiden kanssa. Heräsin itse aamutoimiin huolissani. Miestä ei näy eikä kuulu. Kehtasi vasta kuuden maissa aamulla ilmoittamaan, että on matkalla kotiin.

Olen melko loukkaantunut. Syystäkö? Välillä tuntuu pahalta, että olenko liian nillittävä kumppani, kun pahoitan mieleni. Kai nuorten aikuisten maailmaan kuuluu baari-illat? Laitoin viestiä kyllä, että olisin halunnut, että ilmoittaa missä menee ja kenen kanssa. Kotona on varmaan pakko puhua asiasta, jälleen kerran...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. En tosiaan tiedä, missä on ollut klo 05 jälkeen. Tämä on nyt toinen kerta kuukauden sisään, kun on päissään huitelemassa ties missä eikä vastaa puhelimeen. Eniten ärsyttää tyhjät lupaukset, jos ei kerta ole ennen pilkkua kotiin tulossa, niin mun mielestä voisi sen suoraan sanoa. En usko, että on pettänyt. Kaipa sitä on käytävä rakentavaa keskustelua.

Määrittelette nyt tarkkaan kuinka monta kertaa kuussa saa käydä ulkona, kotiintuloajat, kuinka usein pitää illanaikana raportoida, kuinka monta naista seurueeseen saa kuulua, jne...

Tältä välttyy kokonaan kun jättää sian. Jos toista kiinnostaa ravintoloissa juoksentelu ja toista ei, niin ihan turha tällaista suhdetta on yhtään pitkittää. Lusikat jakoon vaan. Seuraavalla kerralla on tarkempi valitessaan uuden miehen.

Vierailija
22/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä hän oikein oli monta tuntia sulkemisen jälkeen? Annappa viimeinen varoitus miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä. En tosiaan tiedä, missä on ollut klo 05 jälkeen. Tämä on nyt toinen kerta kuukauden sisään, kun on päissään huitelemassa ties missä eikä vastaa puhelimeen. Eniten ärsyttää tyhjät lupaukset, jos ei kerta ole ennen pilkkua kotiin tulossa, niin mun mielestä voisi sen suoraan sanoa. En usko, että on pettänyt. Kaipa sitä on käytävä rakentavaa keskustelua.

Kait sillä kännykkä on? 

Googletili auki, sieltä näkee missä kännykkä on majaillut mihinkin aikaan.

Jos ei suostu, tiedät jo vastauksen

Vierailija
24/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpä sitä nyt äijä luuhaisi baarin sulkemisen jälkeen, onkohan tämä viesti tyhmä provo kenties. Eiköhän ole täysin selvää, että on pettänyt jonkun bubiruusun kanssa. Jollei löytynyt sammuneena putkasta. Mutta kertoisi sitten edes tuon viimeisen tarinan ap:lle. Tuskinpa nakkikioskillakaan hodaria on odotellut tuntikausia.

Vierailija
25/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hodarinakki kirjoitti:

Missäpä sitä nyt äijä luuhaisi baarin sulkemisen jälkeen, onkohan tämä viesti tyhmä provo kenties. Eiköhän ole täysin selvää, että on pettänyt jonkun bubiruusun kanssa. Jollei löytynyt sammuneena putkasta. Mutta kertoisi sitten edes tuon viimeisen tarinan ap:lle. Tuskinpa nakkikioskillakaan hodaria on odotellut tuntikausia.

Se sika on tunkenut nakkiaan väärään sämpylään, kuka hitto uskoo niitä valheita.

Vierailija
26/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi neljän jälkeen olevansa vielä baarissa? Eihän ne ole enää silloin edes auki.

Vierailija
27/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoi neljän jälkeen olevansa vielä baarissa? Eihän ne ole enää silloin edes auki.

Moni ravintola pitää ovet auki aamuviiteen. Tunti grillijonossa, toinen taksi ja siihen päälle vielä rupattelut kavereiden kanssa. Tavattoman monet kerrat mennyt ihan huomaamatta jopa aamukahdeksaan, vaikka baarit mennyt neljältä kiinni. :D

Vierailija
28/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jotkut nykyään viiteen.

Vierailija
29/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Määrittelette nyt tarkkaan kuinka monta kertaa kuussa saa käydä ulkona, kotiintuloajat, kuinka usein pitää illanaikana raportoida, kuinka monta naista seurueeseen saa kuulua, jne...

Menes nyt sinne kyökkiin istumaan. Äite laittaa sulle kaakaota.

Vierailija
30/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin Kallion Populus on nykyään 24/7 auki

Vierailija
31/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen kerta 1,5 vuoteen? Kahden vuoden huuma alkaa olemaan ohi.[/

Luetun ymmärtämistä voi harjoitella aikuisiälläkin.

Vierailija
32/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua miksei toinen voi ilman kyttäämistä pitää hauskaa ystäviensä kanssa. Jos noin paljon rassaa toisen menot, niin on kyllä peiliinkatsomisen paikka. 

N36

Vierailija
33/44 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua miksei toinen voi ilman kyttäämistä pitää hauskaa ystäviensä kanssa. Jos noin paljon rassaa toisen menot, niin on kyllä peiliinkatsomisen paikka. 

N36

Mielestäni ei ole kyttäämistä odottaa, että toimitaan kuten puhutaan. Tuollaisessa tilanteessa voisi ennemminkin sanoa vaimolle, että saattaa mennä pitkän kaavan mukaan aamuun asti. Sitten onkin vain positiivinen yllätys, kun mies tuleekin oikeasti ennen puoltayötä kahden kaljan jälkeen viereen nukkumaan.

Tuollaisen yöjalkamiehen ex-puolisona vinkkaisin Ap:ta jättämään laivan, kun luottamus toisiin ihmisiin ei vielä ole aivan mennyttä.

Vierailija
34/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulos vaan ovesta tavaroineen tuommoiset kaljaveikot. Ja lukot vaihtoon.

Vierailija
35/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tulee kotiin ja paljonko kotimatka kestää? Osa baareista auki viiteen, sitten hakemaan vähän yöpalaa ja taksijonoon ja kello on 7 kun on kotona. Minusta ei myöskään tarvitse koko ajan raportoida illan kulkua, jos on jo ilmoittanut, että menee pidempään. Kyllä kavereidenkin kanssa voi olla niin kivaa, että ilta venähtää.

Enemmän minua haittaisi esim. kotiutuminen kello 3, jos itse on menossa viiteen töihin ja saisi nukkua vielä sen yhden tunnin (jos tunnissa ehtii töihin).

Vierailija
36/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otit seuramiehen ja nyt valitat, että se on seuramies? Olisit ottanut kotona viihtyvän nyhjäkkeen. Niitä on vapaana todella paljon

Vierailija
37/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No missä se mies aikansa viettää kun baari menee kiinni? Miksi ei voi tulla edes silloin kotiin?

Olin kerran viihteellä ystäväni kanssa ja hän tuli kotiin vasta 06 aamulla ja valehteli miehellensä että ME olimme grillillä. Kyllä otti nupista että minut sotkettiin tuohon valheeseen. Onneksi ystävän mies ei ikinä kysynyt että olimmeko grillillä koska en tiedä olisinko pystynyt valehtelemaan koska yritän elää elämääni ilman valheita ja hyvin olen siinä onnistunutkin...sellainen periaate. Minulle ystävä sanoi että oli ollut vain juttelemassa sen toisen miehen kotona. Niin varmaan.

Eihän ystäväsi varmaan sinulle valehdellut. Tosin juttelun taso oli varmaan luokkaa "mmmmm aaaah" sekä "meet sä eka suihkuun?" ja ensimmäinen osa tapahtui yhdynnän aikana, mutta silti.

Vierailija
38/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna tilaisin ajan perheneuvontaan tuon kriisin selvittämiseksi, ap.

Vierailija
39/44 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ULOS KOKO UKKO SAatana kannata jäädä odottelemaan ei ne jäää yhtEEN KERTAAN NUO REISUT!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
40/44 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukot vaan vaihtoon. Moneltako mies tuli vai onko vieläkään tullut?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme