Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jättää vaimonsa toisen naisen takia ja ahdistuu kun saa tavata lastaan vain joka toinen viikonloppu. Mitä miltä tällaisesta tilanteesta?

Vierailija
26.08.2018 |

Onko isällä oikeus vaatia viikko-viikko-systeemiä?

Kommentit (318)

Vierailija
41/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tietty on. Mies erosi naisesta, ei lapsistaan.

Kyllähän se ero koskee lapsiakin. Mitäs lähti.

Vierailija
42/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se ailahtelevan isän uusi hoito on tärkeämpi kuin oma lapsi, asia on selvä. Joutuu tyytymään joka toiseen viikonloppuun. Noita hoitoja tulee varmaan lisää, joten lapsen turvallisuuden vuoksi ei kannata sopiva yhteishuoltajuudesta ennen kuin on näyttöä isän aikuisuudesta. 

Oletettavasti parisuhteessa eläneillä vanhemmilla on jo lastensa yhteishuoltajuus, ja pitää olla todella painava syy, että huoltajuus otetaan pois. Pettäminen ja jättäminen ei ihan riitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalisesti ajatellen ei ole. Lain mukaan varmaankin voi yrittää. Itse en kyllä petturille päästäisi lapsiani ollenkaan.

Lapsilla on oikeus isäänsä. Ihan sama miten huono kumppani hän sinulle on ollut. Huono kumppani voi olla hyvä isä. 

Eikä ole. Uskoton huoripukki ei lapsia ansaitse.

Naurattais jos en tietäisi, että tällaisia naisia on. Oma tätini vieraannutti serkkuni isästään aikana jolloin koko termiä ei vielä ollutkaan. Saivat joka toinen viikonloppu tavata isäänsä ja pitivät jopa hänen uudesta kumppanista (pitänee lisätä että vanhempiensa suhde oli todella riitaisa ja ero oli ymmärtääkseni helpotus lapsille). Tätini kuitenkin puhui kokoajan törkeyksiä lasten isästä, minäkin jouduin tuota todistamaan, sitä oli todella ahdistavaa kuulla. Yksi serkuistani vieläkin puhuu minulle, kuinka ahdistavaa se oli kun äiti haukkui isää ja keksi hänestä valheita.

Sama. "Uskoton huoripukki ei lapsia ansaitse" voisi olla sanasta sanaan mitä äitini puhui 20 vuotta sitten. Katkeruuttaan pilasi lapsiltaan isäsuhteen haukkumalla isää lapsille ja hankaloittamalla tapaamisia. Vaikea antaa tuota äidille anteeksi. Triggeröidyin nyt tästä! 

Vierailija
44/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalisesti ajatellen ei ole. Lain mukaan varmaankin voi yrittää. Itse en kyllä petturille päästäisi lapsiani ollenkaan.

Ne eivät ole sinun lapsiasi. Ne ovat yhteisiä lapsia, sinun ja isän.

Tämä ei ole totta. Mieshän on pelkkä siittiöiden luovuttaja. Jos lähtee, ei ole oikeutta valittaa. Sehän on oma valinta.

Vierailija
45/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reilu meininki... Lapsia kohtaan nimittäin.

Niin, lapsien etu varmasti on elää joka toinen viikko isän lemmenpesässä uuden äitipuolen kanssa.

Lasten etu on tiivis suhde molempiin vanhempiin. Uudet äiti- ja isäpuolet eivät saa mennä sen edelle. Ja vanhempi, joka yrittää vieraannuttaa lasta tämän toisesta vanhemmasta, joutaisi itse viikonloppuvanhemmaksi.

Isä voisi tässä tilanteessa ajatella lasten etua ja muuttaa ensin omaan asuntoon ja hiljalleen tutustuttaa lapset uuteen kumppaniin. Se olisi hyvää ja vastuullista vanhemmuutta.

Vierailija
46/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla huomaa kuinka älyttömän keskenkasvuisia, katkeria ja lapsellisiakin ihmiset ovat.

Vierailija
47/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku yksittäinen trolli vai lauma katkeria eromammoja? Kamalaa, miten lapsia ollaan valmiita pitämään pelinappuloina. Hävetkää!

Vierailija
48/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti isä haastaa sinut oikeuteen lasten vieraannuttamisesta ja saa lähivanhemman roolin. Olet vaarallinen lasten hyvinvoinnille. Mietit enemmän omaa katkeruuttasi, kuin lasten onnellisuutta.

Vierailija
49/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos siinä isässä on muitakin ongelmia kuin uskottomuus?

Vierailija
50/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, lapsien etu varmasti on elää joka toinen viikko isän lemmenpesässä uuden äitipuolen kanssa.

Voisitko olla katkerampi. Siellä lemmenpesässä voi oppia esim mallia hyvästä parisuhteesta. Voi olla myös että lapset ei muista äitiään huutavana hermorauniona.

Siellä opitaan ainoastaan valehtelemaan ja kieroilemaan omaksi eduksi. Epäluotettava isä voi puukottaa myös lastaan selkään milloin tahansa, jos siitä on vain itselle hyötyä. Missä sanottiin että lasten äiti on huutava hermoraunio?

Vierailija
51/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku yksittäinen trolli vai lauma katkeria eromammoja? Kamalaa, miten lapsia ollaan valmiita pitämään pelinappuloina. Hävetkää!

Mun mielestä tää on täynnä trolleja, joiden mielestä lasten tunteita ei tarvitse erossa ottaa huomioon ja uudesta lapsille ennestään tuntemattomasta kumppanista voi samantien tehdä lasten uuden perheenjäsenen.

Vierailija
52/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten etu on tiivis suhde molempiin vanhempiin. Uudet äiti- ja isäpuolet eivät saa mennä sen edelle. Ja vanhempi, joka yrittää vieraannuttaa lasta tämän toisesta vanhemmasta, joutaisi itse viikonloppuvanhemmaksi.

Isä voisi tässä tilanteessa ajatella lasten etua ja muuttaa ensin omaan asuntoon ja hiljalleen tutustuttaa lapset uuteen kumppaniin. Se olisi hyvää ja vastuullista vanhemmuutta.

Ei ole ihan halpaa huvia hankkia uusi koti ja kalustaa se täysin alusta. Tämä jätetty ei vaikuta niin järkevältä tyypiltä, että tasaisi huonekalut, jotta lapsilla olisi isänkin luona hyvä olla.

Vierailija
53/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on oikeus isäänsä. Ihan sama miten huono kumppani hän sinulle on ollut. Huono kumppani voi olla hyvä isä. 

Naurattais jos en tietäisi, että tällaisia naisia on. Oma tätini vieraannutti serkkuni isästään aikana jolloin koko termiä ei vielä ollutkaan. Saivat joka toinen viikonloppu tavata isäänsä ja pitivät jopa hänen uudesta kumppanista (pitänee lisätä että vanhempiensa suhde oli todella riitaisa ja ero oli ymmärtääkseni helpotus lapsille). Tätini kuitenkin puhui kokoajan törkeyksiä lasten isästä, minäkin jouduin tuota todistamaan, sitä oli todella ahdistavaa kuulla. Yksi serkuistani vieläkin puhuu minulle, kuinka ahdistavaa se oli kun äiti haukkui isää ja keksi hänestä valheita.

Sama. "Uskoton huoripukki ei lapsia ansaitse" voisi olla sanasta sanaan mitä äitini puhui 20 vuotta sitten. Katkeruuttaan pilasi lapsiltaan isäsuhteen haukkumalla isää lapsille ja hankaloittamalla tapaamisia. Vaikea antaa tuota äidille anteeksi. Triggeröidyin nyt tästä! 

Sä varmasti nyt aikuisena pystyt luomaan suhteen isääsi, eikö? Vai eikö isää kiinnostakaan? Syytätkö vielä uhriutuen äitiäsi?

Vierailija
54/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea ei voi saada. Pitää päättää, mikä on tärkeintä elämässä. Näin se vain on.

Vierailija
55/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko viikko systeemiin ei kannata naisen suostua. Sekoo myös lasten pääkoppa. Eikä oikea koti ole siellätäällä.Samalla hyvästit elareille.

Vierailija
56/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota kutsutaan vieraannuttamiseksi. Saat kohta huomata, että olet itse viikonloppuäiti.

Vierailija
57/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla huomaa kuinka älyttömän keskenkasvuisia, katkeria ja lapsellisiakin ihmiset ovat.

Olen toki kuullut, että seinähulluja naisia on paljon. Sellaisia, jotka sekoittavat lapset erokuvioihin. Olen ajatellut, että ovat lähinnä urbaanilegendaa, mutta kyllä täällä aika moni tuntuu ihan tosissaan kirjoittelevan. Onneksi tosielämässä en tunne yhtäkään, lähipiirissä on ollut fiksuja ihmisiä jotka ovat sopineet asiansa lasten kannalta parhain päin, vaikka ero olisi ollutkin vanhempien välillä riitaisa.

Vierailija
58/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä varmasti nyt aikuisena pystyt luomaan suhteen isääsi, eikö? Vai eikö isää kiinnostakaan? Syytätkö vielä uhriutuen äitiäsi?

Olemme aikuisina luoneet hyvän suhteen, kiitos kysymästä :) 

Vierailija
59/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos siinä isässä on muitakin ongelmia kuin uskottomuus?

Mitäköhän ongelmia tässä ap:ssa on, että hänet vaihdettiin?

Selvästi ainakin on lapsellinen ja itsekäs.

Vierailija
60/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ihan halpaa huvia hankkia uusi koti ja kalustaa se täysin alusta. Tämä jätetty ei vaikuta niin järkevältä tyypiltä, että tasaisi huonekalut, jotta lapsilla olisi isänkin luona hyvä olla.

Huonekaluja saa käytettynä pilkkahintaan/ilmaiseksi. Exä jää myös maksamaan yksin asuntomenoja. Vai tarvitseeko mies aina jonkun naisen lapsiensa kulujen maksajaksi?

On nyt aika paksua väittää, että uusi äitipuoli heti eron jälkeen olisi lasten etu.