Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jättää vaimonsa toisen naisen takia ja ahdistuu kun saa tavata lastaan vain joka toinen viikonloppu. Mitä miltä tällaisesta tilanteesta?

Vierailija
26.08.2018 |

Onko isällä oikeus vaatia viikko-viikko-systeemiä?

Kommentit (318)

Vierailija
21/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalisesti ajatellen ei ole. Lain mukaan varmaankin voi yrittää. Itse en kyllä petturille päästäisi lapsiani ollenkaan.

Reilu meininki... Lapsia kohtaan nimittäin.

Niin, lapsien etu varmasti on elää joka toinen viikko isän lemmenpesässä uuden äitipuolen kanssa.

Lasten etu on tiivis suhde molempiin vanhempiin. Uudet äiti- ja isäpuolet eivät saa mennä sen edelle. Ja vanhempi, joka yrittää vieraannuttaa lasta tämän toisesta vanhemmasta, joutaisi itse viikonloppuvanhemmaksi.

Vierailija
22/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että joskus edes ahdistaa. Toivottavasti ymmärtää, että ahdistus on aiheutunut oman käytöksen seurauksena.

Silläkö ei ole väliä, että lasta ahdistaa joutua eroon isästä?

Aloituksessa ei puhuttu lasten ahdistuksesta mitään...

Itse ajattelen aloituksen perusteella, että ihan oikein, siinähän ahdistuu, kun perheensä meni hylkäämään. Mutta kun aikaa kuluu, eikä katkeruus loista, niin voisihan se isä lapsiaan tavata useammin. Mutta , sopimusasiahan tuo on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalisesti ajatellen ei ole. Lain mukaan varmaankin voi yrittää. Itse en kyllä petturille päästäisi lapsiani ollenkaan.

Niin, lapsien etu varmasti on elää joka toinen viikko isän lemmenpesässä uuden äitipuolen kanssa.

Ainakin äitipuoli voi tulla uusiin ajatuksiin siitä, onko tämä sittenkään hänelle sopiva mies...

Nimim. äitipuoli, jolle sopisi parhaiten lapset isän luona 1 päivä vuodessa.

Vierailija
24/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jätti toisen naisen takia ja tais mennä puoli vuotta, että tuli eka kerta katsoon omaa poikaansa! Täysin välinpitämätön "isä"! Meillä oli vielä yhteishuoltajuuskin. 

Vierailija
25/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petturit ovat henkisesti ja moraalisesti niin jälkeenjääneitä, ettei heistä ole mihinkään. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
26/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että joskus edes ahdistaa. Toivottavasti ymmärtää, että ahdistus on aiheutunut oman käytöksen seurauksena.

Silläkö ei ole väliä, että lasta ahdistaa joutua eroon isästä?

Aloituksessa ei puhuttu lasten ahdistuksesta mitään...

Itse ajattelen aloituksen perusteella, että ihan oikein, siinähän ahdistuu, kun perheensä meni hylkäämään. Mutta kun aikaa kuluu, eikä katkeruus loista, niin voisihan se isä lapsiaan tavata useammin. Mutta , sopimusasiahan tuo on.

Ero puolisosta ei ole ero lapsista. Samalla, kun riemuitaan jättäjän ahdistuksesta, riemuitaan myös siitä, että lapsilta riistetään isä. Jätetynkin aikuisen pitäisi pystyä ajattelemaan kypsemmin.

Vierailija
27/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te oikeasti sitä mieltä että huonossa parisuhteessa kannattaa pysyä vain lasten takia? Miksi pidätte lapsi tyhminä? Kyllä lapset tajuaa jos vanhempien välillä on kireyttä.

Se jos rakastuu toiseen ei myöskään tee kenestäkään huoripukkia.

Vierailija
28/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin äitipuoli voi tulla uusiin ajatuksiin siitä, onko tämä sittenkään hänelle sopiva mies...

Nimim. äitipuoli, jolle sopisi parhaiten lapset isän luona 1 päivä vuodessa.

Jep! :D Lapsilla tietysti oikean äidin sukunimi, ettei kellekään tule epäselväksi, että uusi pari vain leikkii kotista.

Vierailija
29/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisihan isä olla myös lähivanhempi, jos ei viikko/viikko susteemi onnistu...

Vierailija
30/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa näkee hyvin, ettei kannata mennä naimisiin eikä suostua yhteishuoltajuuteen. Kyllä äiti tietää lapsen edun paremmin kuin pelkkä siittiöiden luovuttaja.

Vierailija
31/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaiselle miehelle ei olisi pitänyt lapsia tehdä, mutta vanhempien pitäisi silti olla aikuisia ja pystyä sopimaan hoidosta. 

Vierailija
32/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tajua valintansa seurauksia.

Voivoi.

Vierailija
33/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisitko olla katkerampi. Siellä lemmenpesässä voi oppia esim mallia hyvästä parisuhteesta. Voi olla myös että lapset ei muista äitiään huutavana hermorauniona.

Vierailija
34/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietty on. Mies erosi naisesta, ei lapsistaan.

Vierailija
35/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on oikeus isäänsä. Ihan sama miten huono kumppani hän sinulle on ollut. Huono kumppani voi olla hyvä isä. 

Eikä ole. Uskoton huoripukki ei lapsia ansaitse.

Naurattais jos en tietäisi, että tällaisia naisia on. Oma tätini vieraannutti serkkuni isästään aikana jolloin koko termiä ei vielä ollutkaan. Saivat joka toinen viikonloppu tavata isäänsä ja pitivät jopa hänen uudesta kumppanista (pitänee lisätä että vanhempiensa suhde oli todella riitaisa ja ero oli ymmärtääkseni helpotus lapsille). Tätini kuitenkin puhui kokoajan törkeyksiä lasten isästä, minäkin jouduin tuota todistamaan, sitä oli todella ahdistavaa kuulla. Yksi serkuistani vieläkin puhuu minulle, kuinka ahdistavaa se oli kun äiti haukkui isää ja keksi hänestä valheita.

Vierailija
36/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jätin lasteni isän ja ryhdyin uuteen suhteeseen. Ja ihan "sain" olla äiti lapsilleni edelleen, puolet ajasta lapset mulla, puolet isällään. Mitään lemmenpesiä ei ollut kummallakaan uusien kumppaneiden kanssa eikä ole edelleenkään, erosta neljä vuotta. Uusia kumppaneita tavataan lapsivapaalla.

Vierailija
37/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te oikeasti sitä mieltä että huonossa parisuhteessa kannattaa pysyä vain lasten takia? Miksi pidätte lapsi tyhminä? Kyllä lapset tajuaa jos vanhempien välillä on kireyttä.

Se jos rakastuu toiseen ei myöskään tee kenestäkään huoripukkia.

Tieyenkään huonossa suhteessa ei kannata lasten takia olla. Turha painolasti vaan pellolle, eikä sille muksuja anneta. Joka jättää perheensä , voi ihan vapaasti ahdistua yksin. Ei sellaisella ole oikeutta valittaa.

Vierailija
38/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne eivät ole sinun lapsiasi. Ne ovat yhteisiä lapsia, sinun ja isän.

Vierailija
39/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ailahtelevan isän uusi hoito on tärkeämpi kuin oma lapsi, asia on selvä. Joutuu tyytymään joka toiseen viikonloppuun. Noita hoitoja tulee varmaan lisää, joten lapsen turvallisuuden vuoksi ei kannata sopiva yhteishuoltajuudesta ennen kuin on näyttöä isän aikuisuudesta. 

Vierailija
40/318 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästikin vihaat miestäsi enemmän, kuin rakastat lapsiasi.