Onko täällä tänä iltana miehiäkin?
Kommentit (19)
Tulin kurkkaamaan kännissä. Samaa bashkaahan tämä tarjoaa aina.
Kuuntelen musiikkia, saunon, trollaan, juon pohjia ja kohta lähden baariin. Baarissa kerron muijjille olevani vihervassari vaikka oikeasti olen persu.
Joo just sovin jonkun mamman kanssa panotreffit tuolla s palstalla. Moikka
Joo sovittiin yliksen jannujen kanssa, että tullaan tänne, kun täällä on mammoja, mutta alkaa vaikuttaa siltä, että keskenämme joudumme täällä härkäpareina heilumaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen musiikkia, saunon, trollaan, juon pohjia ja kohta lähden baariin. Baarissa kerron muijjille olevani vihervassari vaikka oikeasti olen persu.
Kai kerrot sitten p*llun saannin jälkeen, että "Sua muuten pani N A T S I!" :D
Ei täällä ole kuin animeinceleitä ja yliksen veetejä.
Vierailija kirjoitti:
Joo just sovin jonkun mamman kanssa panotreffit tuolla s palstalla. Moikka
Tuitui nähääs sit.
T. Pete
Olen presidenttiehdokas ja olen täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai kerrot sitten p*llun saannin jälkeen, että "Sua muuten pani N A T S I!" :D
Juu, tottakai. Ei tarvi jäädä aamupalalle kattelemaan, eikä tarvi lähtä heittämään muijjaa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen ettet ala kännissä öyhöttömään ja mokaa tsäänssejäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole varovainen ettet ala kännissä öyhöttömään ja mokaa tsäänssejäsi.
Yritän olla, tosin ei se kauheasti auta kun huomaavat että osaan prosenttilaskuja, rahaa on enkä yritä pummia juomia keltään. Alkavat epäileen tosi herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Parhaiten irtoaa percettä noin eikä jää huono omatunto sitten kun katoaa :D
Miehenä oleminen on suhteellista.
Neanderthalensis täällä, mutta enhän mää mikään miäs ååå,,,,
Enemmänhän täällä meitä on kuin teitä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä oleminen on suhteellista.
Eivät ne oikeat miehiset miehet tänne tule vinkumaan.
Täällä olisi yksi kilttimies joka haluaa sättäillä teidän palstamammojen kanssa.
En uskalla lähestyä naisia livenä koska olen ujo.
Korkkasin juuri muumilimun ja katson telkkarista sinkkuelämää sarjaa.
Koska mulla on tylsää