Muita naisia, jotka ejakuloi joka kerta ja runsaasti?
Miten vuoraatte sängyn? Voitteko koskaan harrastaa seksiä spontaanisti vai ei haittaa vaikka esim sohva kastuu?
Kommentit (28)
Mistä se virtsa sinne Skenen rauhasiin päätyy? Nesteessä kun on virtsaa ihan kaikissa tutkimuksissa.
Vierailija kirjoitti:
En miehenä oikein usko koko squirttaus-juttuun.
Ei se ole mikään uskon kysymys.
Osa naisista pissaa kiihottuessaan tarpeeksi.
Ei siinä mitään sen kummempaa ole.
Kiihottavaa se kylläkin on, kun toinen käy niin kuumana että menettää virtsarakon hallinnankin.
Vierailija kirjoitti:
M50 kirjoitti:
..viimeisen kymmenen vuoden aikana on jokainen Naiseni ejakuloinut muutaman seksikerran jälkeen. Yhdelle ei ollut ensimmäinen kerta. Miusta on tainnut tulla aika hyvä ko. jutskassa kun on ollut onni tavata kokeilunhaluisia Naisia. Kunnon lämmittelyt vain alle ja parin klittaorkun jälkeen g-pisteen kimppuun.. =P Ihanaa puuhaa.. =)
Siis kyllähän nyt lähes jokainen saa halutessaan naisen roiskimaan sormilla g-pistettä stimuloimalla, mutta teepä se sama peniksellä. :) Siinäpä se temppu!
..hyvin onnistuu. Ensimmäisen klittaorkun jälkeen vaikkapa Naisen maatessa vatsallaan jalat lähellä toisiaan, alkaa työntelemään takaapäin sopivan pinnallisesti niin taas roiskuu.. =)
Nuorempana kävin antamassa pari kertaa aisaa naiselle, jolta ruikkasi kuin kastelukannusta samalla, kun iso ja äänekäs orgasmi pääsi valloilleen. Ja naitä tuli pari kolmekin pitkän panon aikana. Ei tuollainen määrä "gloriaa" mistään finnistä puristu.
Summa... Ejakulointi on aika harvinaista. Näin n. 150 naisen kokemuksella ihan pari kokemusta on isosta E:stä. Pipetillisiä ei lasketa.
t. aikuinen mies
Jotenkin naurattaa kun näihin tulee aina joku pätemään tutkimusten kanssa. ”Sä vaan kuset, ei se muuta ole.”.
Mutta kun se ei tunnu samalta kuin virtsaaminen, se ei haise virtsalta (vaan hieman makealta, vauvalta) ja neste on kirkasta.
Minä (nainen) aloin ejakuloida nelikymppisenä. Tällöin täytyy olla superkiihottuneessa tilassa ja orgasmi(t) todella voimakas. Se tuntuu koko kropassa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin naurattaa kun näihin tulee aina joku pätemään tutkimusten kanssa. ”Sä vaan kuset, ei se muuta ole.”.
Mutta kun se ei tunnu samalta kuin virtsaaminen, se ei haise virtsalta (vaan hieman makealta, vauvalta) ja neste on kirkasta.
Minä (nainen) aloin ejakuloida nelikymppisenä. Tällöin täytyy olla superkiihottuneessa tilassa ja orgasmi(t) todella voimakas. Se tuntuu koko kropassa.
Vai että oma uskomus on parempaa kuin ultraäänellä ja biokemiallisilla analyyseillä saatu tutkimusnäyttö... Onneksi on sentään olemassa tiede, eikä jokaisen oma mutu. Eihän sinun kannata mennä edes verikokeisiin kun mittaavat sielläkin ihan hassuja kemikaaleja verestäsi. Mieluummin vaikka haistelisivat ja maistelisivat näytettä niin tietäisivät paremmin!
Mulle (ja miehelleni) on aivan sama onko se virtsaa vai mitä hyvänsä, mulle (ja hänelle) se on merkki siitä, että kontrolli menee orgasmissa ihan täysin ja se on parasta. Aluksi nolostutti, mutta ei enää. Pyyhettä alle orgasmin hetkellä niin ei tarvitse lakanoistakaan murehtia. Varsinkin kun ratsastan, mieheni menee ihan kuumaksi kun orgasmin hetkellä hänen päälleen valuu lämmintä nestettä. Minusta tämä on lahja, ei vika, oli se neste sitten mitä hyvänsä. Nuorempana en osannut niin nauttia seksistä, se oli enemmän esittämistä, nyt kun ikää on 30+ sitä uskaltaa heittäytyä ja orgasmitkin on ihan eri planeetalta. Heikkojen lantionpohjalihasten kanssa tällä ei ole mitään tekemistä, ne on kunnossa.
En ymmärrä miksei noita tutkimustuloksia vain hyväksytä vaan intentään, että ei ole virtsaa. Tosiasia kuitenkin on, että mukana on myös virtsaa. Itsekin olen nyt päälle 40 alkanut squirttaamaan toisinaan, kun oikein hyvältä tuntuu, eikä ole ongelmaa myöntää että osa siitä on virtsaa. Kyse ei ole kuitenkaan mistään täti-ihmisen rapistumisesta, alapään lihakset on kunnossa, mutta nyt vaan on alkanut tuntua niin hyvältä ettei ole mitään väliä mistä syystä ja mitä sieltä tulee, sen tunnen että mikään normaali virtsan päästäminen ei ole kyseessä tietenkään, mutta kyllä minä tutkimuksia uskon. Se tapahtuu vain todella kiihottuneena, miestä se ei todellakaan (!) haittaa, päinvastoin, joten miksi itsekään murehtisin nesteen koostumusta tai alkulähdettä sen enempää. Saati että koittaisin estää sen tapahtuvan. :)