Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

30v nainen. Tapailisitko 46v miestä?

Vierailija
26.08.2018 |

Kaverin puolesta kyselen.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kommenttien kommenttien ja niiden saamien peukutusten yksipuolisuudesta. Tämän keskusteluketjun perusteella naisista on tullut ikärasisteja. Nelikymppisiin miehiin suhtaudutaan kuin vanhoihin eläkeläispappoihin.

46v on jo lähempänä viisikymppistä kuin nelikymppistä.

10v vanhemman kanssa voisin jossain harvinaisessa tilanteessa tapailla, mutta 16v on vaan liikaa. En halua mitään pappaa, jonka pylly roikkuu.

Vierailija
82/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, olin kerran pari kymppisenä ihastunut 15 vuotta vanhempaan mieheen, mutta silloinkin pidin itsestään selvänä ettei se johda flirttailua pitemmälle. Noin iso ikäero tarkoittaa, että on ihan eri elämäntilanne. Näin kolmikymppisenä alkaa olla perheenperustaminen ajankohtaista, ja siihen haluan samanikäisen kumppanin, en toisella kierroksella olevaa.(Jos taas ei ole tuohon ikään mennessä vakiintunut, ei varmaan tulekaan niin tekemään). Samasta syystä en huolisi huomattavasti nuorempaa kumppania, liian erilaiset lähtökohdat.

Nyt on vuoden vanhempi puoliso, suunnitellaan häitä ja lastenhankintaa parin vuoden päästä, mielestäni näin on hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, olin kerran pari kymppisenä ihastunut 15 vuotta vanhempaan mieheen, mutta silloinkin pidin itsestään selvänä ettei se johda flirttailua pitemmälle. Noin iso ikäero tarkoittaa, että on ihan eri elämäntilanne. Näin kolmikymppisenä alkaa olla perheenperustaminen ajankohtaista, ja siihen haluan samanikäisen kumppanin, en toisella kierroksella olevaa.(Jos taas ei ole tuohon ikään mennessä vakiintunut, ei varmaan tulekaan niin tekemään). Samasta syystä en huolisi huomattavasti nuorempaa kumppania, liian erilaiset lähtökohdat.

Nyt on vuoden vanhempi puoliso, suunnitellaan häitä ja lastenhankintaa parin vuoden päästä, mielestäni näin on hyvä.

Elämäntilanne ei ole aina iästä kiinni. Tiedän useampiakin miehiä, jotka ovat vakiintuneet ja ryhtyneet perheenisäksi vasta kun heidän oma ikänsä on lähestynyt viittäkymmentä. 

Vierailija
84/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos kyse olisi vain seksisuhteesta?

Häh! Jos kyse on seksisuhteesta, niin silloin tapaillaan nuorempia tietenkin.

Vierailija
85/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Silver fox kelpaa? Kuitenkin unelmoitte alitajuisesti vanhemmasta miehestä.

Mun täytyy sanoa, että minua ei ole koskaan vanhemmat miehet viehättäneet, ei nuorenakaan. Silloin tapailin omanikäisiäni miehiä. Minulla oli hyvä isäsuhde ja ei olisi tullut kuuloonkaan, että olisin ollut koskaan innostunut lähellä hänen ikäänsä olevaa.

Nykyinen  mieheni on minua 11v. nuorempi. Olen 47v. ja hän siis 36v. Tämä ikäero on tässä vaiheessa hyvä ja toimiva.

Millä tavalla ikäero on noin päin hyvä ja toimiva. Tilastojen mukaan naisten seksuaaliset halut romahtavat tuossa iässä, mutta miehillä ne halut ja kyvyt säilyvät pitkälle vanhuuteen. Mitään perhettähän ssinä et enää pysyty miehelle tarjoamaan, mutta miehesi voi perustaa perheen vielä kymmenien vuosien kuluttuakin. Noin päin ikäero tuntuu siis pikemminkin luonnottomalta.

Höpöhöpö. Kyllä nyt taas yleistetään. Kaikilla naisilla halut eivät romahda. Ja moni tuon ikäinen mies on jo aikapäiviä sitten miettinyt ja päättänyt, haluaako lapsia enää vai ei. Aika moni ei halua, ja jos kumpikin on samaa mieltä (suuntaan tai toiseen), niin parin oma asia.

Ei ne halut romahda, päinvastoin. Moni voi tietysti tuollaisia selitellä, kun oma ukko ei enää kiinnosta.

Vierailija
86/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Silver fox kelpaa? Kuitenkin unelmoitte alitajuisesti vanhemmasta miehestä.

Mun täytyy sanoa, että minua ei ole koskaan vanhemmat miehet viehättäneet, ei nuorenakaan. Silloin tapailin omanikäisiäni miehiä. Minulla oli hyvä isäsuhde ja ei olisi tullut kuuloonkaan, että olisin ollut koskaan innostunut lähellä hänen ikäänsä olevaa.

Nykyinen  mieheni on minua 11v. nuorempi. Olen 47v. ja hän siis 36v. Tämä ikäero on tässä vaiheessa hyvä ja toimiva.

Millä tavalla ikäero on noin päin hyvä ja toimiva. Tilastojen mukaan naisten seksuaaliset halut romahtavat tuossa iässä, mutta miehillä ne halut ja kyvyt säilyvät pitkälle vanhuuteen. Mitään perhettähän ssinä et enää pysyty miehelle tarjoamaan, mutta miehesi voi perustaa perheen vielä kymmenien vuosien kuluttuakin. Noin päin ikäero tuntuu siis pikemminkin luonnottomalta.

Miehillä nimenomaan kyvyt heikkenevät. Erektiosta tulee puolipehmeä, pallit roikkuvat jne. Itselläni on nykyisin 12 vuotta nuorempi miesystävä ja halut kohtaavat täysin.

Vierailija
87/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35, mies 49, seitsemän vuotta ollaan oltu yhdessä ja onnellisia ollaan. Samanlaiset elämänarvot ja yhteensopivat luonteet, ikäeroa ei edes huomaa.

Vierailija
88/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä kyllä petyin av-mammoihin. Järkyttävää kaksinaismoralismia ja ällöttävää nuorempien - suorastaan pikkupoikien - perään kuolaamista aikuisilta naisilta. 30v nainen ja 22v mies? Eih..Itsellä tulee äidinvaistot pintaan jo kun ikäeroa on yli 2 vuotta nuorempaan suuntaan. Mitään seksuaalista en pysty tuntemaan. Tuntisin itseni teini-ikään jämähtäneeksi.

Minä olen aina pitänyt vanhemmista miehistä. Nyt olen suhteessa vain minua 6 vuotta vanhemman kanssa, mutta minä voisin oikeasti olla vaikka Sauli Niinistön kanssa ja hän on sentään 70v. Hän on komea ja älykäs, ne ovat kriteeriin. Samoin Mikael Persbrandt 54v olisi tervetullut mennen tullen ja palatessa. Lisäksi en ole oikein vieläkään saanut mielestäni erästä minua 10 vuotta vanhempaa vanhaa tuttua.

Eli kyllä, voisin jos kolahtaisi.

N30

Ehkä se oli tarkoituksesikin, mutta tässä kommentissa sitä kaksinaismoralismia riittää.

Vierailija
89/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan hyvin tapailla. 24-vuotiaana tapailin puolisen vuotta 40-vuotiasta miestä, oli ihan mahtava tyyppi.

Vierailija
90/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä kyllä petyin av-mammoihin. Järkyttävää kaksinaismoralismia ja ällöttävää nuorempien - suorastaan pikkupoikien - perään kuolaamista aikuisilta naisilta. 30v nainen ja 22v mies? Eih..Itsellä tulee äidinvaistot pintaan jo kun ikäeroa on yli 2 vuotta nuorempaan suuntaan. Mitään seksuaalista en pysty tuntemaan. Tuntisin itseni teini-ikään jämähtäneeksi.

Minä olen aina pitänyt vanhemmista miehistä. Nyt olen suhteessa vain minua 6 vuotta vanhemman kanssa, mutta minä voisin oikeasti olla vaikka Sauli Niinistön kanssa ja hän on sentään 70v. Hän on komea ja älykäs, ne ovat kriteeriin. Samoin Mikael Persbrandt 54v olisi tervetullut mennen tullen ja palatessa. Lisäksi en ole oikein vieläkään saanut mielestäni erästä minua 10 vuotta vanhempaa vanhaa tuttua.

Eli kyllä, voisin jos kolahtaisi.

N30

Ehkä se oli tarkoituksesikin, mutta tässä kommentissa sitä kaksinaismoralismia riittää.

Komppasin sinua viestillä, jossa hehkutin Persbrandtia. En juuri muuta sanonut kuin että hän on mielestäni tosi hot. Sitä ei ylläpito halunnut lukea tai siis antaa muiden lukea.

Vierailija
91/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätyin kommenttien kommenttien ja niiden saamien peukutusten yksipuolisuudesta. Tämän keskusteluketjun perusteella naisista on tullut ikärasisteja. Nelikymppisiin miehiin suhtaudutaan kuin vanhoihin eläkeläispappoihin.

46v on jo lähempänä viisikymppistä kuin nelikymppistä.

10v vanhemman kanssa voisin jossain harvinaisessa tilanteessa tapailla, mutta 16v on vaan liikaa. En halua mitään pappaa, jonka pylly roikkuu.

Se on kyllä hirveetä ku meillä papoilla pylly roikkuu :(  Niin vähän tällä foorumilla ollut etten tiedä kestääkö tänne kuvia linkittää, kokeillaan poistetaanko XD

Tuossa mun 47v pepa:  https://aijaa.com/RfWBQJ

Kantsii huomioida että tahalteen oon masullaan, roikkuu pepa silloin alaspäin :D

Vierailija
92/93 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi kiihottua koskaan noin vanhaa kattoessani.

En minäkään. Kiihdyn jos vanhat ehdottelee, en kiihotu

Vierailija
93/93 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat markinaarvoltaan parhaimmillaan 18 vuotiaan ja miehet lähempänä 50 vuotta. 35 vuotias nainen on jo auttamattomasti menettänyt arvokkaimmat päivänsä.