30v nainen. Tapailisitko 46v miestä?
Kommentit (93)
Mitä väliä sillä on, tapailisiko joku muu vai ei? Voisitko käyttää naisen logiikkaa ja selittää kaverisi puolesta?
En, ellei sitten tämä mies maksaisi mulle joka kerta vähintään 1000 kun edes käymme kahvilla.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos kyse olisi vain seksisuhteesta?
Ei sittenkään. Mieluummin nuorempi kuin vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Toistan itseäni, 200€/h niin seksisuhde onnistuu. Mä voin näin rakkauden ammattilaisena sanoa et sun ikäluokkasi on oikeasti jo niin kulahtanut ettei kukaan teistä haaveile. Me hupakot tosin esitetään kyllä, että olette ihania vaikka ällöttääkin.
Hui! Kammuksuttavaa ajatella suhdetta iäkkäämpään mieheen ja vaikka jotain mökkibileitä joihin tulee ton "papparaisen" vanhat ystävät vaimoineen keskustelemaan lähestyvistä kuumista aalloista ja lasten opiskelupaikoista! Mistä mä juttelisin noiden ihmisten kanssa rennosti niin, että itse viihtyisin?! Oman ikäisten kanssa on taatusti rennompaa ja löytyy yhteiset keskustelunaiheet.
Voisin, jos en haluaisi omia lapsia. t. N30 sinkku
Onpa jyrkkiä kommentteja muilta. Pystyisin kyllä. Vähän kliseisesti, mutta ikä on oikeasti vain numero.
Olen 38 ja ei, en todellakaan. Vielä vähemmin seksisuhteeseen, kun siihen saa 26 vuotiaitakin.
Olen 28 mutta vastaan silti. En missään nimessä, 5v ikähaarukka, mielellään kyllä ylöspäin aina.
Jos maksat sen 500 e/h sekä maksat vaatteet ja muun elämisen sekä asutaan erillään. Tapaamisia muutaman kerran viikossa, ei mielellään seksiä ellet ole tavallista paremmassa kunnossa kun normi 46 v.
Käyttääkö se sun kaverisi jotain testosteronivalmisetta? Koska moni mies ei tiedäkään, että nelikymppisenä alkaa jo testosteronitaso laskea.
Miksi ihmeessä haluaisin seksisuhteen 46v miehen kanssa kun minulla on siihen tarkoitukseen todella suloinen 24v mies vain yhden puhelinsoiton päässä.
Pitäisi tietää muutakin kuin ikä. Iän perusteella sanon en.
Olen N46, tällä hetkellä.
Kolmikymppisenä aloin tapailla miehiä, jotka sattuivat olemaan itseäni jopa 8 v nuorempia. Meni vain niin, koska vaihdoin ympäristöä.
Mulle kelpaa vain ja ainoastaan samanikäiset tai itseäni nuoremmat miehet. Ne jaksaa makuuhuoneessa ja tekee muutakin kuin tapittaa töllöä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistan itseäni, 200€/h niin seksisuhde onnistuu. Mä voin näin rakkauden ammattilaisena sanoa et sun ikäluokkasi on oikeasti jo niin kulahtanut ettei kukaan teistä haaveile. Me hupakot tosin esitetään kyllä, että olette ihania vaikka ällöttääkin.
Ei tuossa ole välttämättä eroa nuorten ihmisten suhteisiin. Nainen tietää aina miehen olevan suhteessa seksin ja läheisyyden takia. Mies taas ei ikinä tiedä varmaksi miksi nainen on suhteessa eikä nainen välttämättä itsekään ymmärrä sitä.
Jotain lisäarvoa nainen toki suhteesta saa, mutta ei välttämättä tunne himoa miestä kohtaan. Nainen ei useinkaan mene naimisiin himottavan miehen kanssa, vaan helppoluontoisen miehen kanssa.
Naisten himoon liittyy usein ehtoja, valheellisten mielikuvien ruokkimista jännittävästä ja salaperäisestä miehestä ja erilaisia toiminnallisia vaatimuksia.
Tässä mielessä vanhan ja varakkaan miehen ei kannata olla kateellinen nuoremmille.
Näin miehenä kommentoisin että se on ihan siitä kiinni miten kaksi ihmistä toisilleen sopii. Itse olen viimeksi seukannut 22v naisen kanssa, itse 47. Minulla oli etukäteen suuret ennakkoluulot asiaa kohtaan, muttei kertaakaan sitten toteutunut pelkoni, siis ikäerosta johtuva erinlaisuus.
Ihmisiä on vaan niin erinlaisia, joskus seukannut 40-50v naisten kanssakin ja heidän henkinen ikä ollut kyllä alempi kuin tuon 22v neitokaisen.
Ainut huono puoli kyseisessä 22v. seukkauksessa oli se, että tällä pikkuisella oli elämää kokematta, kaipuu täältä pohjoisesta etelän metropoleihin. Häkkilintu ei koskaan voi hyvin ja jos lintu haluaa kokeilla siipiään niin tietenkin linnun täytyy lentää.
Kaikkea hyvää E***lle sinne etelään <3
Olen 35 ja en itse tapailisi, mutta miksei joku toinen saman ikäinen voisi kiinnostuakin. Makuasioita.
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpaa vain ja ainoastaan samanikäiset tai itseäni nuoremmat miehet. Ne jaksaa makuuhuoneessa ja tekee muutakin kuin tapittaa töllöä ;)
Nuoremmat sukupolvet kuluttavat tutkimusten mukaan enemmän aikaa viihteeseen ja sosiaaliseen mediaan, joten argumenttisi oli taas kerran ei-mihinkään perustuva, kuten palstanaisilla valitettavan usein tuppaa olemaan. Aika surullinen ja ehkä vähän yksinkertainen kuva tulee suomalaisista naisista tämän palstan perusteella.