Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

30v nainen. Tapailisitko 46v miestä?

Vierailija
26.08.2018 |

Kaverin puolesta kyselen.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä ja ikää itselläni 32.

Vierailija
62/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Silver fox kelpaa? Kuitenkin unelmoitte alitajuisesti vanhemmasta miehestä.

Mun täytyy sanoa, että minua ei ole koskaan vanhemmat miehet viehättäneet, ei nuorenakaan. Silloin tapailin omanikäisiäni miehiä. Minulla oli hyvä isäsuhde ja ei olisi tullut kuuloonkaan, että olisin ollut koskaan innostunut lähellä hänen ikäänsä olevaa.

Nykyinen  mieheni on minua 11v. nuorempi. Olen 47v. ja hän siis 36v. Tämä ikäero on tässä vaiheessa hyvä ja toimiva.

Millä tavalla ikäero on noin päin hyvä ja toimiva. Tilastojen mukaan naisten seksuaaliset halut romahtavat tuossa iässä, mutta miehillä ne halut ja kyvyt säilyvät pitkälle vanhuuteen. Mitään perhettähän ssinä et enää pysyty miehelle tarjoamaan, mutta miehesi voi perustaa perheen vielä kymmenien vuosien kuluttuakin. Noin päin ikäero tuntuu siis pikemminkin luonnottomalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa vanhan miehen, tuo ikäero ei ole riittävä. Tähtää 25-vuotiaisiin.

Vierailija
64/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,hyi.

Vierailija
65/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Silver fox kelpaa? Kuitenkin unelmoitte alitajuisesti vanhemmasta miehestä.

Mun täytyy sanoa, että minua ei ole koskaan vanhemmat miehet viehättäneet, ei nuorenakaan. Silloin tapailin omanikäisiäni miehiä. Minulla oli hyvä isäsuhde ja ei olisi tullut kuuloonkaan, että olisin ollut koskaan innostunut lähellä hänen ikäänsä olevaa.

Nykyinen  mieheni on minua 11v. nuorempi. Olen 47v. ja hän siis 36v. Tämä ikäero on tässä vaiheessa hyvä ja toimiva.

Millä tavalla ikäero on noin päin hyvä ja toimiva. Tilastojen mukaan naisten seksuaaliset halut romahtavat tuossa iässä, mutta miehillä ne halut ja kyvyt säilyvät pitkälle vanhuuteen. Mitään perhettähän ssinä et enää pysyty miehelle tarjoamaan, mutta miehesi voi perustaa perheen vielä kymmenien vuosien kuluttuakin. Noin päin ikäero tuntuu siis pikemminkin luonnottomalta.

Höpöhöpö. Kyllä nyt taas yleistetään. Kaikilla naisilla halut eivät romahda. Ja moni tuon ikäinen mies on jo aikapäiviä sitten miettinyt ja päättänyt, haluaako lapsia enää vai ei. Aika moni ei halua, ja jos kumpikin on samaa mieltä (suuntaan tai toiseen), niin parin oma asia.

Vierailija
66/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso D merilapista kirjoitti:

Näin miehenä kommentoisin että se on ihan siitä kiinni miten kaksi ihmistä toisilleen sopii. Itse olen viimeksi seukannut 22v naisen kanssa, itse 47. Minulla oli etukäteen suuret ennakkoluulot asiaa kohtaan, muttei kertaakaan sitten toteutunut pelkoni, siis ikäerosta johtuva erinlaisuus. 

Ihmisiä on vaan niin erinlaisia, joskus seukannut 40-50v naisten kanssakin ja heidän henkinen ikä ollut kyllä alempi kuin tuon 22v neitokaisen.

Ainut huono puoli kyseisessä 22v. seukkauksessa oli se, että tällä pikkuisella oli elämää kokematta, kaipuu täältä pohjoisesta etelän metropoleihin. Häkkilintu ei koskaan voi hyvin ja jos lintu haluaa kokeilla siipiään niin tietenkin linnun täytyy lentää. 

Kaikkea hyvää E***lle sinne etelään <3

Just niin. Ikä ei kerro henkistä kypsyyttä.

En voisi koskaan seukata miehen kanssa, joka kirjoittaa toistuvasti erinlainen, erinlaisia. Sekin kertoo jostakin.

Vierailija
67/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen omat lapseni tehnyt, mies omansa. Ja jos hän tulee myöhemmin toisiin ajatuksiin, hänen täytyy lähteä. Noita seksuaalisuuden tilastoja pitäisi tutkia tarkemmin. Puhut ilmeisesti hedelmällisyydestä, joka on eri asia. Parisuhde voi olla muutakin kuin perheen perustamista. Siinä en näe mitään luonnotonta. 

Riippuu ihmisen geeniperimästä ja elintavoista paljon, miltä hän näyttää. Eli 47v. ei aina näytä ikäiseltään., jos on hoikka ja urheilullinen. Me ihastuimme toisiimme myös sen vuoksi, mitä siellä korvien välissä liikkuu. 

Vierailija
68/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Kyllä nyt taas yleistetään. Kaikilla naisilla halut eivät romahda. Ja moni tuon ikäinen mies on jo aikapäiviä sitten miettinyt ja päättänyt, haluaako lapsia enää vai ei. Aika moni ei halua, ja jos kumpikin on samaa mieltä (suuntaan tai toiseen), niin parin oma asia.

30-vuotiasta miehistäkö on moni jo aika päivää sitten päättänyt haluaako lapsia vai ei? Laittaistko lähteen tuole väitteelle?

Kaikki naiset valitettavasti joutuvat kohtaamaan vaihdevuodet, ja tämä on pääsyy sille halujen romahtamiselle. Näin se vain on, en tarkoita olla kenkkumainen naisia kohtaan, mutta puhutaan nyt kuitenkin asioista rehellisesti.

Vierailija
69/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihinkään vakavampaan en kelpuuttaisi (olen naimisissa, mutta meillä on jossain määrin vapaa suhde), mutta vähän voisin kyllä säätää jos oikeasti olisi kemiaa ja niin edelleen. En edes kehtaa kertoa minkä ikäisen miehen kanssa tässä on tullutkin säädettyä vähän, oma puolisonikin on jo nauranut :D

Vierailija
70/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso D merilapista kirjoitti:

Näin miehenä kommentoisin että se on ihan siitä kiinni miten kaksi ihmistä toisilleen sopii. Itse olen viimeksi seukannut 22v naisen kanssa, itse 47. Minulla oli etukäteen suuret ennakkoluulot asiaa kohtaan, muttei kertaakaan sitten toteutunut pelkoni, siis ikäerosta johtuva erinlaisuus. 

Ihmisiä on vaan niin erinlaisia, joskus seukannut 40-50v naisten kanssakin ja heidän henkinen ikä ollut kyllä alempi kuin tuon 22v neitokaisen.

Ainut huono puoli kyseisessä 22v. seukkauksessa oli se, että tällä pikkuisella oli elämää kokematta, kaipuu täältä pohjoisesta etelän metropoleihin. Häkkilintu ei koskaan voi hyvin ja jos lintu haluaa kokeilla siipiään niin tietenkin linnun täytyy lentää. 

Kaikkea hyvää E***lle sinne etelään <3

Kai sä olit isälintu tälle pikkulinnulle.

Isälintu? On se kumma oletus että jos nainen on vanhemman miehen kans, etsii isää. Mulla ainakin ollut hyvä isä eikä tarvetta toiselle.

Lähinnä sairaana pidän ajatusta että olisin isähahmona naiselle. Jos terminologia on tuttua niin ajoittain olin Daddyna pikkuiselle, eli iso D :D Eihän siinä sen kummempaa kun molemmista mielekkäältä tuntui moinen :)  

Vierailija
71/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin vuosi sitten vastannut, että en voisi. Kaikki riippuu näköjään ihmisestä. Nyt vastaisin, että voisin sillä tapasin mielenkiintoisen ihmisen juuri tuolla ikäerolla.

Vierailija
72/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ikäeroa max 10v ja sekin on jo paljon. 

Vierailija
73/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 32 ja aivan varmasti voisin. Miehet vanhenevat kuten viinit ja naiset kuten juustot. +10-15v on täydellinen ikäero.

Vierailija
74/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30-vuotiasta miehistäkö on moni jo aika päivää sitten päättänyt haluaako lapsia vai ei? Laittaistko lähteen tuole väitteelle?

Kaikki naiset valitettavasti joutuvat kohtaamaan vaihdevuodet, ja tämä on pääsyy sille halujen romahtamiselle. Näin se vain on, en tarkoita olla kenkkumainen naisia kohtaan, mutta puhutaan nyt kuitenkin asioista rehellisesti.

Haloo... naisillahan halut päinvastoin nimenomaan lisääntyvät vaihdevuosissa! Minua ei kiinnostanut seksi yhtään nuorena, nyt, kun on vaihdevuodet, niin minusta on tullut ihan nymfo.

On niin tyypillistä, että miehet heijastavat naisiin omia tunteitaan. Jos mies itse haluaa enemmän nuoremman näköistä naista, hän projisoi sen niin naiseen, että nuorempi nainen haluaa muka enemmän.

Ja se oli muuten ihan pöhkö kysymys tuolla jollain, että eikö nuorempi nainen kelpuuttaisi EDES seksisuhteeseen vanhempaa miestä. Siis edes... Pakko ihmetellä tuota logiikkaa. Sehän on juuri päinvastoin, että nimenomaan seksiä sen vanhemman kanssanuori nainen ei halua harrastaa, jos jonkunlainen suhde olisi kuviteltavissa, niin sellsinen platoninen taloudellinen edustusvaimo-järjestely, että toinen asuu itäsiivessä ja toinen länsisiivessä, eikä tarvitse ikinä koskea vanhaan ukkoon, vaan sitä varten on nuori komea puutarhuri.

Vierailija
75/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tasan 30 ja nussasin tossa 47v. Kivaa oli mutta pelkkää seksiä. En usko että pitkässä juoksussa meillä olisi paljoa yhteistä.

Vierailija
76/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun ahdasmielisyys ei sinänsä ole kovin yllättävää mutta kylläkin se, kuinka moni prostituoitu on tähän sattunut kirjoittamaan.

Itse päälle 50-vuotiaana miehenä sanoisin että toki tuollaista kolmekymppistä naista voisi käydä kiksauttamassa paremman puutteessa mutta yleensä tuonikäisten henkinen kehitys on vielä sillä asteella ettei parisuhde kiinnostaisi kyllä lainkaan. 

Nainen on parhaimmillaan päälle nelikymppisenä, aikuisena ja lapset tehtynä, kunhan vain ymmärtää pitää huolen itsestään. Ja sellainen nainen minulla onkin.

Vierailija
77/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi esim itseäni kovin ahdasmieliseksi, kun ikäskaalani on miesten suhteen noin 20 vuotta... Se vaan on -15 - +5 vuotta, ei toisinpäin.

Vierailija
78/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kiihottua koskaan noin vanhaa kattoessani.

Vierailija
79/93 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä kyllä petyin av-mammoihin. Järkyttävää kaksinaismoralismia ja ällöttävää nuorempien - suorastaan pikkupoikien - perään kuolaamista aikuisilta naisilta. 30v nainen ja 22v mies? Eih..Itsellä tulee äidinvaistot pintaan jo kun ikäeroa on yli 2 vuotta nuorempaan suuntaan. Mitään seksuaalista en pysty tuntemaan. Tuntisin itseni teini-ikään jämähtäneeksi.

Minä olen aina pitänyt vanhemmista miehistä. Nyt olen suhteessa vain minua 6 vuotta vanhemman kanssa, mutta minä voisin oikeasti olla vaikka Sauli Niinistön kanssa ja hän on sentään 70v. Hän on komea ja älykäs, ne ovat kriteeriin. Samoin Mikael Persbrandt 54v olisi tervetullut mennen tullen ja palatessa. Lisäksi en ole oikein vieläkään saanut mielestäni erästä minua 10 vuotta vanhempaa vanhaa tuttua.

Eli kyllä, voisin jos kolahtaisi.

N30

Vierailija
80/93 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin kommenttien kommenttien ja niiden saamien peukutusten yksipuolisuudesta. Tämän keskusteluketjun perusteella naisista on tullut ikärasisteja. Nelikymppisiin miehiin suhtaudutaan kuin vanhoihin eläkeläispappoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän