30v nainen. Tapailisitko 46v miestä?
Kommentit (93)
No en todellakaan, ei meillä olisi mitään yhteistä. Eikä kyllä huvittaisi joutua joskus kyseisen vanhuksen omaishoitajaksi.
N30
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö se sun kaverisi jotain testosteronivalmisetta? Koska moni mies ei tiedäkään, että nelikymppisenä alkaa jo testosteronitaso laskea.
Yleensä alkaakin laskea, mutta jos ei huomaa mitään eroa hyvinvoinnissa, ei hormoneja tarvitse varmuuden vuoksi käyttää.
Vai vaatiiko joku nykyään veriarvoja tutustuessa?
Et taida katsoa telkkaria, koska tämä ei auennut sinulle.
Iso D merilapista kirjoitti:
Näin miehenä kommentoisin että se on ihan siitä kiinni miten kaksi ihmistä toisilleen sopii. Itse olen viimeksi seukannut 22v naisen kanssa, itse 47. Minulla oli etukäteen suuret ennakkoluulot asiaa kohtaan, muttei kertaakaan sitten toteutunut pelkoni, siis ikäerosta johtuva erinlaisuus.
Ihmisiä on vaan niin erinlaisia, joskus seukannut 40-50v naisten kanssakin ja heidän henkinen ikä ollut kyllä alempi kuin tuon 22v neitokaisen.
Ainut huono puoli kyseisessä 22v. seukkauksessa oli se, että tällä pikkuisella oli elämää kokematta, kaipuu täältä pohjoisesta etelän metropoleihin. Häkkilintu ei koskaan voi hyvin ja jos lintu haluaa kokeilla siipiään niin tietenkin linnun täytyy lentää.
Kaikkea hyvää E***lle sinne etelään <3
Kai sä olit isälintu tälle pikkulinnulle.
Ehkä kolmekymppisenä oisin voinut kokemusmielellä tapaillakin, mutta nyt nelikymppisenä arvostan muita asioita eli nuorempaan kallistuisin.
Vierailija kirjoitti:
No en todellakaan, ei meillä olisi mitään yhteistä. Eikä kyllä huvittaisi joutua joskus kyseisen vanhuksen omaishoitajaksi.
N30
Mitä asioita tarkoitat noilla "ei mitään yhteistä"? Ja tuo omaishoitajuudesta huolehtiminen on lähinnä huvittavaa. Onko Erika Dannyn omaishoitaja? Tai onko Reetulla omaishoitaja? No entäpä Sale, onko Jenni hänen omaishoitaja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30Mitä asioita tarkoitat noilla "ei mitään yhteistä"? Ja tuo omaishoitajuudesta huolehtiminen on lähinnä huvittavaa. Onko Erika Dannyn omaishoitaja? Tai onko Reetulla omaishoitaja? No entäpä Sale, onko Jenni hänen omaishoitaja?
Kyllä, muutaman vuoden päästä ovat omaishoitajia. Tulee ehkä muistin kanssa ongelmia tai fyysisesti ei kykene enää tekemään kaikkea itse mitä ennen on voinut tehdä.
Vaatisi aika kovan kännin, että edes kerran erehtyisin kiksauttamaan.
N30
Voisin. Olen jopa juuri nyt erittäin ihastunut tuon ikäiseen mieheen. Meillä tuntuu olevan paljon yhteistä, ja samanlainen huumorintaju joka on mulle tärkeää. Ikä ei ole mulle kovin iso juttu, se ratkaisee onko oikeaa yhteyttä olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. Kolmekymppinen voisi olla 46 vuotiaan isi, joten ikäeroa on liikaa.
Äh, toisin päin! :D Mutta ymmärsit varmaan!
Älä nyt, luulin palanneen tulevaisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N30Mitä asioita tarkoitat noilla "ei mitään yhteistä"? Ja tuo omaishoitajuudesta huolehtiminen on lähinnä huvittavaa. Onko Erika Dannyn omaishoitaja? Tai onko Reetulla omaishoitaja? No entäpä Sale, onko Jenni hänen omaishoitaja?
Kyllä, muutaman vuoden päästä ovat omaishoitajia. Tulee ehkä muistin kanssa ongelmia tai fyysisesti ei kykene enää tekemään kaikkea itse mitä ennen on voinut tehdä.
Okei. Eli jos Erika sinun kuvitelmiesi mukaan on muutaman vuoden päästä nyt 75-vuotiaan Dannyn omaishoitaja, niin tämän pitäisi olla jokin merkittävä asia 30 vuotta nuoremman miehen kohdalla?
Elämäntavat, elämäntavat. Omaishoitajaksi joutuu todennäköisemmin se terveellisemmin elänyt. Perinnölliset sairaudet myös merkitsevät.
Näin miehenä kommentoisin että se on ihan siitä kiinni miten kaksi ihmistä toisilleen sopii. Itse olen viimeksi seukannut 22v naisen kanssa, itse 47. Minulla oli etukäteen suuret ennakkoluulot asiaa kohtaan, muttei kertaakaan sitten toteutunut pelkoni, siis ikäerosta johtuva erinlaisuus.
Ihmisiä on vaan niin erinlaisia, joskus seukannut 40-50v naisten kanssakin ja heidän henkinen ikä ollut kyllä alempi kuin tuon 22v neitokaisen.
Ainut huono puoli kyseisessä 22v. seukkauksessa oli se, että tällä pikkuisella oli elämää kokematta, kaipuu täältä pohjoisesta etelän metropoleihin. Häkkilintu ei koskaan voi hyvin ja jos lintu haluaa kokeilla siipiään niin tietenkin linnun täytyy lentää.
Just niin. Ikä ei kerro henkistä kypsyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Kai sä olit isälintu tälle pikkulinnulle.
Isälintu? On se kumma oletus että jos nainen on vanhemman miehen kans, etsii isää. Mulla ainakin ollut hyvä isä eikä tarvetta toiselle.
Voisin tapailla, mutta melkoinen mansikka ihmiseksi saisi olla, jotta noin ison ikäeron saisi anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, vaan se on oma valinta jos ryhtyy omaishoitajaksi. Näillä miehillä on rahaa sen verran, että hoito järjestyy yksityisenä kotihoitona tai laadukkaassa hoitolaitoksessa. Omaishoitajuus sanan varsinaisessa merkityksessä on köyhempien juttu.
Kyllä, ja seurustelinkin. Nyt olemme olleet naimisissa jo 4 vuotta. Ja joo, tehtiin avioehto, koska itselläni (nuorempana meistä) on enemmän omaisuutta perintöjen ja työn kautta. Olen 31, mies täyttää juuri 47 ensi kuussa.
En olisi 30- vuotiaana, nyt 56- vuotiaana voisin hyvinkin ajatella :) Sen sijaan tuolla ikäerolla, mulla ois nyt 72- vuotias puoliso ja koen sen aika isoksi eroksi. Itselläni vielä reilu 8 vuotta eläkeikään, mies ois ollu jo tänän mennessä 7-9 vuotta eläkkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Miksei Silver fox kelpaa? Kuitenkin unelmoitte alitajuisesti vanhemmasta miehestä.
Mun täytyy sanoa, että minua ei ole koskaan vanhemmat miehet viehättäneet, ei nuorenakaan. Silloin tapailin omanikäisiäni miehiä. Minulla oli hyvä isäsuhde ja ei olisi tullut kuuloonkaan, että olisin ollut koskaan innostunut lähellä hänen ikäänsä olevaa.
Nykyinen mieheni on minua 11v. nuorempi. Olen 47v. ja hän siis 36v. Tämä ikäero on tässä vaiheessa hyvä ja toimiva.
Yleensä alkaakin laskea, mutta jos ei huomaa mitään eroa hyvinvoinnissa, ei hormoneja tarvitse varmuuden vuoksi käyttää.
Vai vaatiiko joku nykyään veriarvoja tutustuessa?