Nainen: Voisitko treffailla itseäsi paremman näköistä miestä?
Miten kokisit tilanteen jos olet treffeillä ns. 10 pisteen miehen kanssa ja itse olisit 7 tai 8 pisteen nainen? Nolottaisko tilanne ja hivuttautuisit ulos tilanteesta vai uskoisitko itseesi ja pyrkisit saamaan tuon miehen omaksesi?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä edes kysymys? Kadulla näkee jatkuvasti plösöjä epäviehättävänaamaisia naisia ihan komeiden timmien miesten kanssa.
No, koska naisista jo 80% on ylipainoisia, niin mitä muuta siellä muka edes näkyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa tässä kommenttiketjussa monta fantasiaa tavallisen näköisiltä naisilta, joihin on hullaantuneet törkeän komeat mallitason miehet 😂😂
Kivoja fantasioita emännät.Ihan vinkkinä vaan, kaikkien mielestä mitkään mallit eivät ole niitä kympin miehiä ulkoisestikaan.
En ole vielä nähnyt mallia, joka olisi mielestäni seksikäs ja minusta hyvän näköinen. Mallit ovat naisellisia ja aivan liian puunattuja. Harva näyttelijäkään on minusta hyvän näköinen, samasta syystä. Ihan aidosti esim en pidä erottuvasta sixpackistä, ja miehen ihannepituus on minusta noin 170-180cm. Mallit ja näyttelijät ovat lähes aina pidempiä ja liian lihaksikkaita, tai sitten naisellisen hoikkia.
Eli ne minun kympit eivät ole missään punaisella matolla, eikä niitä näin ollen pysty nimeämään. Tällaisten kanssa olen kuitenkin treffeillä käynyt - eli miesten, jotka näyttävät täydellisiltä, ja joista en muuttaisi mitään.
Tuli mieleen yksi tajuttoman hyvännäköinen tyyppi, kun nyt mietin. Good girlsien pahis.
-83-
Kerran harkitsin suhdetta ysimiehen kanssa. Se oli suurta rakkautta molemmille.
Mutta itse olen kuutonen ja liian tietoinen siitä. Olisin koko ajan pelännyt että kuitenkin löytyy parempi.
Ehkä olin väärässä, ehkä en, mutta tiesin miehen luonteen. Oli liian houkutuksille altista tyyppiä, joten oli pakko unohtaa.
Tottakai tavoittelen vain (omasta mielestäni) 10 pisteen miehiä. Voin olla myös yksin, jos ei natsaa.
Tottakai ihmiset voi pistää ulkonäön mukaan objektiiviseen ”paremmuus”järjestykseen, mutta pointti on se, että harva oikeasti haluaa tai edes viehättyy niistä ”kympin” miehistä ja naisista.
Niistä objektiivisesti täydellisistä.
Nämä koetaan kuitenkin subjektiivisesti ja 99% muiden naisten mielestä ”täydellisistä” miehistä on sellaisia, etten koskisi pitkällä tikullakaan.
Joskus ihan huvittaa kun näkee jonkun perusmamman mustasukkaisena peruspertti-miehestään ja mietin vaan, että eikö tuo nainen tajua, ettei se hänen miehensä ole muiden silmissä niin viehättävä kuin juuri hänen silmissään, eli turha mulkoilla.
Mutu on, ettei monikaan sitä tosiaan tajua.
Ja mistä vetoa, että 99% näistä tämänkin ketjun ”täydellistä” ja ”itseäni komeampaa” miestä tapailleista naisista on todellisuudessa tapailleet sellaisia, jotka olisivat esim. minun silmissäni täysin nobodyja taviksia.
Jason Momoa ei ole minun makuuni, mutta pakko mainita, että siinä on mies joka voisi olla palstan kilttimiesten ihailema alfa.
Jason näki 15-vuotiaana telkkarissa Lisa Bonetin (joka oli vielä silloin Lenny Kravitzin vaimo) ja päätti, että jonain päivänä hän on tuon naisen kanssa.
Ja niin kävi.:D
Hyvä esimerkki lähipiiristäni: veljeni on todella komea ja olin ihan järkyttynyt kun hän alkoi seurustella pipsa possun näköisen naisen kanssa. Mutta kun tutustuin naiseen, mieleni kääntyi. Miksi niin upea, kiltti, rempseä ja viisas jaksaa viettää aikaansa lapsellisen ja sosiaalisesti taitamattoman veljeni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko, siinä kerjää vain sydänsuruja.
Olin jo nuorena ruma ja ylipainoinen. Tapasin komean miehen, jolla akateeminen koulutus (itsellä ei ole) ja omistusasunto jne. Millään mittarilla mitattuna en siis yltänyt miehen tasolle. Tein aloitteen, aloimme tapailla, menimme jopa naimisiin! Kohta neljännesvuosisata takana onnellista elämää yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä edes kysymys? Kadulla näkee jatkuvasti plösöjä epäviehättävänaamaisia naisia ihan komeiden timmien miesten kanssa.
Tätä minäkin ihmettelen. Silloin kun olin edes hoikka, niin en saanut ketään. En ymmärrä että miten joillekin naisille heidän ulkonäöstään riippumatta riittää miehiä ja vieläpä hyvännäköisiä. Minuun päin ei miehet katso yhtään missään, treffikutsujakaan ei satele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetelkaas kympin miehiä nimeltä tänne, niin arvioin ne omalta kantiltani. Voi olla, että heistä tulee ihan kasin pojuja vain.
Nostanpa tätä vielä. Listatkaas tällaisista kympin pojista nimiä tänne, niin voimme vaikka arvioida heidän ulkonäkötasonsa. Löytyykö? Kai heitä julkisuudestakin löytyy...?
No palstan yksi suosikeista: Lauri Tilkanen.
Kylmät silmät, liian ruipelo ja pojun oloinen, ei mies. Arvosana 8.
Tuolla kuvauksellasi annoit kasin kuitenkin? Mistä sitten pidit? Oletko mies vai nainen?
Mulle Tilkanen on ulkoisesti 10+++, ainoa mies, jonka nähdessäni olen oikeasti unohtanut hetkeksi hengittää. Sillähän on piirteet kuin jollakin veistoksella, ihana paksu tukka ja suuret siniset silmät, siis huh huh. Eroaispa jo.
Lauri Tilkanen ja Jason Momoa komeita? Sallikaa mun nauraa.
En voisi. Tinderissä rastin kaikki liian hyvännäköiset pois.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai ihmiset voi pistää ulkonäön mukaan objektiiviseen ”paremmuus”järjestykseen, mutta pointti on se, että harva oikeasti haluaa tai edes viehättyy niistä ”kympin” miehistä ja naisista.
Niistä objektiivisesti täydellisistä.Nämä koetaan kuitenkin subjektiivisesti ja 99% muiden naisten mielestä ”täydellisistä” miehistä on sellaisia, etten koskisi pitkällä tikullakaan.
Joskus ihan huvittaa kun näkee jonkun perusmamman mustasukkaisena peruspertti-miehestään ja mietin vaan, että eikö tuo nainen tajua, ettei se hänen miehensä ole muiden silmissä niin viehättävä kuin juuri hänen silmissään, eli turha mulkoilla.
Mutu on, ettei monikaan sitä tosiaan tajua.
Tämä! Palstamiehille tuntuu jotenkin olevan ihan uskomattoman vaikeaa sisäistää se, että naisten miesmaku on koko skaala. Kaikki päinvastaiset esimerkit, kuten tähänkin ketjuun jaettujen kuvien kirjo, sivuutetaan täysin ja sitkeästi vaan jatketaan jankutusta metsästäjänsilmistä. En ymmärrä, miten monta vastaavaa ketjua vielä tarvitaan?
Tuosta naisten epävarmuudesta sanoessasi tuli mieleeni yksi juttu muutaman vuoden takaa. Tarjosin kerran kaverin miehelle yösijan baari-illan jälkeen, kun oltiin mun kotikulmilla oltu ja kaveri itse oli lopettanut illan meitä muita aikaisemmin (oisko ollut töitä tms seuraavana päivänä) ja vika bussikin oli mennyt. Kaveri soitti varmaan kahdesti perään ja vannotti mua, että ymmärränhän olla koskematta hänen mieheensä. Ei siis soittanut miehelleen vaan mulle! Oli sen toisen puhelun aikana vaikea olla sanomatta jo suoraan, etten koskisi hänen mieheensä pitkällä tikullakaan, vaikka se olisi sinkkukin. Ihmettelin silloin samaa kuin sinä tuossa - luulevatko ihmiset tosiaan, että kaikki pitävät samoja ihmisiä puoleensavetävinä? (Puhumattakaan siitä, millainen epäluottamuslause tuollainen soittelu on sekä minua että miestä kohtaan...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa on ulkoisesti kympin mies.
Ihan kiva, mutta ei. Ei ole kympin mies, ehkä 9. Aika hyvä yritys kuitenkin!
Minusta hän on täysi kymppi. Miten tämä teoria nyt näin rakoilee, kun ollaan eri mieltä?
Vai olisiko nämä sittenkin ihan vaan makuasioita...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan Rickman Severus Snapen roolissa oli minun makuuni ulkoisesti kympin mies, tiedä siitä sitten, onko minua paremman näköinen:
https://www.google.fi/search?q=severus+snape&rlz=1C1FDUM_enFI502FI503&s…:
Oliko tuo vitsi? Vitonen.
Ei ole vitsi vaan makuasia. Se ei vaan näille tasojankkaajille mene kaaliin.
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa ei ole minun makuuni, mutta pakko mainita, että siinä on mies joka voisi olla palstan kilttimiesten ihailema alfa.
Jason näki 15-vuotiaana telkkarissa Lisa Bonetin (joka oli vielä silloin Lenny Kravitzin vaimo) ja päätti, että jonain päivänä hän on tuon naisen kanssa.
Ja niin kävi.:D
Jep. Varmaan palstamiehet vaan eivät ymmärrä miksi otti itseään paljon vanhemman naisen kun saisi nuoria naisia joka päivälle.
Vierailija kirjoitti:
Vähän hassu kysymys. Tuskin rumilus miehille/ naisille tulee kauheasti tilaisuuksia mennä hyvännäköisten kanssa treffeille.
No niinpä! Kerrankin fiksu ja totuuteen perustuva kommentti. Fyysisesti yli keskiverron olevat henkilöt voivat pariutuakin itseään ulkoisesti ylempänä olevien kanssa, mutta ei joku överiruma nyt mitään kaunotarta tai komistusta itselleen saa. Joku raja tulisi liioittelullakin olla. Minä en luojan kiitos edes tykkää geneerisen komeista miehistä, he ovat liian kauniita ja siksi feminiinisiä makuuni. Yöks. Sellainen tietynlainen rosoisuus/särmä miehessä niin luonteessa kuin ulkonäössäkin kiehtoo minua suuresti.
Oliko tuo vitsi? Vitonen.