Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen: Voisitko treffailla itseäsi paremman näköistä miestä?

Vierailija
25.08.2018 |

Miten kokisit tilanteen jos olet treffeillä ns. 10 pisteen miehen kanssa ja itse olisit 7 tai 8 pisteen nainen? Nolottaisko tilanne ja hivuttautuisit ulos tilanteesta vai uskoisitko itseesi ja pyrkisit saamaan tuon miehen omaksesi?

Kommentit (116)

Vierailija
21/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, enkä usko itseeni muutenkaan ikinä ihastuessa tai yritä saada miestä itselleni.

Rakastuneena itsetuntoni on kaunis muisto vain ja uskon miehen saavan jonkun paljon paremman ja sopivamman kuin minä, eli...

Tuo on kyllä puoleensa vetävä asenne

Vierailija
22/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika poikamaista kuvitella että ulkonäkö olisi kaikki kaikessa. aikuiset miehet tajuaa, että muu on paljon tärkeämpää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat naiset pystyy. Harvemmassa on ne naiset joiden itsetunto kestää itseään rumempaa miestä.

Vierailija
24/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kymppi ei ole sama kuin sun käsitys kympistä (oletan, että omasi on samaa sarjaa mitä 1212121212121212jne aina luettelee), enkä voi tietää, miten osun vastapuolen makumieltymykseen, joten koko kysymyksenasettelu on vähän hassu.

Toisaalta, jos olemme jo treffeillä, kiinnostus on siis ilmaistu ja esillä puolin ja toisin, eli kymppi se taitaisin minäkin hänelle silloin olla. En nimittäin käy katsomassa ketään vasta treffeillä vaan tutustun ihmisiin ensin muissa yhteyksissä ja pyydän ulos vasta, jos kiinnostun.

Vierailija
25/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä pisteytykset määrittyy? Jonkin mielestä mieheni saattaa olla ehkä ruma mutta minä en ole parempaa koskaan tavannut.

Vierailija
26/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ns. "pisteet" selviävät vasta kun on tutustuttu ja opittu millainen mies on kyseessä. 

En ole vielä koskaan  tavannut itseäni "parempaa" miestä, eli henkisesti vahvempaa, hauskempaa, älykkäämpää ja pätevämpää.

Olen itse asiassa alkanut vakavasti ajatella, että naiset ylipäätään ovat miehiä ylemmällä tasolla.

Olen valmis muuttamaan mieltäni, heti kun todistusaineisto sitä edellyttää. Toisin kuin moni mies, joka on siis oletetusti minua heikompi.

No et sitten ole törmännyt minuun. Mutta sellaista se on, monet naiset kuvittelevat olevansa jumalten lahjoja kaikille miehille, ja sitten kun heidän tajuntaansa tupsahtaakin +1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 pisteen mies niin eivät raukat tiedä miten suhtautua. Joten suhtautuvat ajatuksella että "tuo mies on homo/pelimies/idiootti/heikko/väkivaltainen/jne..."

Vierailija
27/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useimmat naiset pystyy. Harvemmassa on ne naiset joiden itsetunto kestää itseään rumempaa miestä.

Ai jaa! Muistutanko taas siitä kilometrien mittaisesta t-teoriaa koskeneesta ketjusta, jossa miehet ilmoittivat nimenomaan naisten joutumaan yleensä pariutumaan alaspäin? Koska metsästäjänsilmäisiä miehiä ei riittänyt kaikille halukkaille ja sitä rataa, niin on tavallisempaa, että pariskunnan nainen on kaunis ja mies ruma kuin toisinpäin.

Haulla löytyy kyseinen ketju, josta voi lukea.

Vierailija
28/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oisin treffeillä ns. liian hyvännäköisen kanssa niin tilanteesta riippuen olisin kiinnostunut jostain pienestä "sutinasta". Jos siis olisi hyvä naama, timmi kroppa, ihanan tuoksuinen. Mutta ei varmaan mitään sen vakavampaa siitä tulisi, uskoisin näin. Jos parisuhteesta ois kyse, niin kyllähän sitten luonteiden pitää sopia yhteen ennemminkin eikä sillä naamakertoimella olis niiiin paljoa väliä.  En mä nyt siinä treffitilanteessa enää miettis mitään että voi voi kun olen rumempi kuin tuo kundi, siinä vaiheessa oisin jo varmaan ihan onnessani. Eli en siis häipyisi takavasemmalle mitenkään nolona.

Vierailija
29/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen nollan mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ns. "pisteet" selviävät vasta kun on tutustuttu ja opittu millainen mies on kyseessä. 

En ole vielä koskaan  tavannut itseäni "parempaa" miestä, eli henkisesti vahvempaa, hauskempaa, älykkäämpää ja pätevämpää.

Olen itse asiassa alkanut vakavasti ajatella, että naiset ylipäätään ovat miehiä ylemmällä tasolla.

Olen valmis muuttamaan mieltäni, heti kun todistusaineisto sitä edellyttää. Toisin kuin moni mies, joka on siis oletetusti minua heikompi.

No et sitten ole törmännyt minuun. Mutta sellaista se on, monet naiset kuvittelevat olevansa jumalten lahjoja kaikille miehille, ja sitten kun heidän tajuntaansa tupsahtaakin +1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 pisteen mies niin eivät raukat tiedä miten suhtautua. Joten suhtautuvat ajatuksella että "tuo mies on homo/pelimies/idiootti/heikko/väkivaltainen/jne..."

Itse asiassa tutkimusten mukaan ylivertaisuusvinouma on yleisemmin miehillä. Naisia taas vaivaa useammin huijarisyndrooma.

Vierailija
30/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai voisin ja olenkin treffannut. Oon niin kiinnostava persoona että komeatkin lankeavat minuun. Ja koko pisteajattelu on muuten kin tyhmää.

Ihmiset,

jotka sanovat olevansa kiinnostavia persoonia, harvoin ovat.

En muuten usko pätkääkään tuohon sanomaasi. Et takulla ole saanut eläissäsi komeaa miestä. Ehkä joku on sänkyyn tullut, siihen kelpaa arkisempikin, kun eihän sen kanssa tarvii ulkona kulkea.

Vierailija
31/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hassu kysymys. Tuskin rumilus miehille/ naisille tulee kauheasti tilaisuuksia mennä hyvännäköisten kanssa treffeille.

Vierailija
32/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt useastikin treffeillä ihan tajuttoman hyvännäköisten miesten kanssa. En minä niitä ujostele, olen iloinen jos heruu (aina on herunut 😄).

Vierailija
33/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treffaillut useinkin. Tosin sit he ovat muuten olleet ATM-porukkaa: perusduunareita, ei-akateemisia, ja yksi oli tyhmä kuin saapas. Nussitutin itseni hänellä mut sit heivasin menemään, en jaksa tyhmiä miehiä kuin sängyssä. Nykyinen mieheni hiukan häviää ulkonäössä näille komeimmille tapauksille, mutta hän on älykäs, huomioonottavainen, hyvä sängyssä, on hyvässä ammatissa ja tienaa enemmän kuin minä. Ei sillä ulkonäöllä pitkässä juoksussa paljon tee, jos äijä ei saa elämässään mitään aikaan ja on sivistymätön ja epärehellinen.

Vierailija
34/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, enkä usko itseeni muutenkaan ikinä ihastuessa tai yritä saada miestä itselleni.

Rakastuneena itsetuntoni on kaunis muisto vain ja uskon miehen saavan jonkun paljon paremman ja sopivamman kuin minä, eli...

Tuo on kyllä puoleensa vetävä asenne

Tiedän, mutta ei tälle oikein mitään voi.

Ihan ensin saatan kyetäkin olemaan itsetunto normaalina, mutta yleensä tulee jokin hiljentymisvaihe tai vastaavaa outoilua mieheltä, eli bye itsetunto tervetuloa epävarmuus.

Tosin se on aina ihan alussakin vaikka itsetunto olisikin normaali (eli hyvä), että uskon miehen saavan ja ansaitsevan jonkun luonteeltaan paremman ja sopivamman naisen.

Saatan haluta olla miehen läheisyydessä, mutta rehellisesti en IKINÄ elämässäni ole kokenut sellaista tunnetta mistä muut naiset puhuu, että tulee päämäärätietoinen pakottava tarve SAADA joku mies itselleen.

En koe olevani niin mahtava ihminen, että voisin ajatella niin.

Olen aina valmiina luopumaan ja petaan sitä mielessäni ensi hetkestä alkaen.

Vierailija
35/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti sopisi, koska pidän kauniista miehistä.

Kuka arvioisi miehen tason? Hän, hänen äitinsä vai (kriittinen) minä? :D

Miehillä on hyvin usein ns. miespeilit käytössään.

Vierailija
36/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

aika poikamaista kuvitella että ulkonäkö olisi kaikki kaikessa. aikuiset miehet tajuaa, että muu on paljon tärkeämpää.

Poikamaista? Oletpa seksistinen.

Kyllä minulle NAISENA on väliä toisen ulkonäöllä. Haluan tuntea himoa. Enkä kyllä tunne ketään toistakaan naista, kuka ei ihastuisi juuti ulkonäköön ensin.

Vierailija
37/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen treffaillut useinkin. Tosin sit he ovat muuten olleet ATM-porukkaa: perusduunareita, ei-akateemisia, ja yksi oli tyhmä kuin saapas. Nussitutin itseni hänellä mut sit heivasin menemään, en jaksa tyhmiä miehiä kuin sängyssä. Nykyinen mieheni hiukan häviää ulkonäössä näille komeimmille tapauksille, mutta hän on älykäs, huomioonottavainen, hyvä sängyssä, on hyvässä ammatissa ja tienaa enemmän kuin minä. Ei sillä ulkonäöllä pitkässä juoksussa paljon tee, jos äijä ei saa elämässään mitään aikaan ja on sivistymätön ja epärehellinen.

Miksi olet noin vulgaari :D

Vierailija
38/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehet saavat nykyisin pitää miehistä eli harva kritisoi kaltaistasi miestä.

Vierailija
39/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin vulgaari :D

Iso osa naisista on nykyään tollaisia roskasuita. Ne luulee, että kiroilu ja uhittelu on tosi feminististä. Oikeesti ne kuulostaa 15-vuotiailta.

Vierailija
40/116 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin kerran itseäni vähän paremmannäköistä miestä. Olihan se tosi kiva esim hotellin aamiaisella katsella saliin että JES, mulla (!) on salin komein uros:))) Olin kyllä ylpeä hänestä ja itsestäni, voi siskot!

Se tarina sitten kuitenkin päättyi. Hän oli vähän yksioikoinen tyyppi, ei sitä henkistä syvyyttä, mitä etsin. Mutta olihan se hienoa huomata, että pääsin kuin pääsinkin hänet vonkaamaan, ja saimme pikku suhteen aikaiseksi, vaikka en ihan primadonna olekaan.

Heh:) Jälkeenpäin hän löysi sen primadonnan -jolla ei mielestäni ollut henkistä syvyyttä.

Ja minä löysin syvyyteni toisen, vähän tavallisemman näköisen miehen luota. Kaikki olivat lopulta tyytyväisiä, win-win.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan