Nainen: Voisitko treffailla itseäsi paremman näköistä miestä?
Miten kokisit tilanteen jos olet treffeillä ns. 10 pisteen miehen kanssa ja itse olisit 7 tai 8 pisteen nainen? Nolottaisko tilanne ja hivuttautuisit ulos tilanteesta vai uskoisitko itseesi ja pyrkisit saamaan tuon miehen omaksesi?
Kommentit (116)
Yks semmoinen ehkä 8 lähestyy mutta koska itse kutosen luokkaa niin en uskalla yhtään näyttää omaa kiinnostustani jos ei olekaan oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetelkaas kympin miehiä nimeltä tänne, niin arvioin ne omalta kantiltani. Voi olla, että heistä tulee ihan kasin pojuja vain.
Nostanpa tätä vielä. Listatkaas tällaisista kympin pojista nimiä tänne, niin voimme vaikka arvioida heidän ulkonäkötasonsa. Löytyykö? Kai heitä julkisuudestakin löytyy...?
Nihkeetä on. Ei yhtään nimeä.
-Naisten hypergamia on normi.
-Vaikka nainen tuntisikin epävarmuutta, se on aivan erilaista kuin miehen epävarmuus. Itsensä epävarmaksi tunteva nainen olisi miehenä samoilla ajatuksilla varustettuna yli-itsevarma narsisti. Eli toisin sanoen se epävarmakin nainen usein ajattelee, että "se komea mies haluaa vain seksiä" eli nainen olettaa jo lähtökuopissa pystyvänsä antamaan miehelle orgasmiin johtavan seksikokemuksen. Kuinka moni epävarma mies olettaa pystyvänsä antamaan naiselle kuin naiselle orgasmiin johtavan seksikokemuksen, ja että kaunis nainen haluaa häntä?
Toki sitten on myös naisia, jotka eivät oleta noin voivansa tehdä, mutta osa näistä epävarmoista naisistakin on miesten kriteereillä huippuitsevarmoja.
Mielenkiintoinen juttu on myös tuo, että komeaa miestä pidetään "kusipäänä", koska mies voi käyttää valtaa ihmissuhteissa ja sanella omia ehtojaan. Miltähän tuo kuulostaa? Kuulostaa jotenkin tutulta. Niinpä! Sehän on samassa asemassa kuin suurin osa 20-35v naisista eli voi pomputella muita, pitää ihailijoita käden etäisyydellä ja taktikoida itselleen parhaan diilin. Miksi suurin osa naisista ei siis ole kusipäitä*, vaikka heillä on beta-orbitoijia, käyvät treffeillä validaation takia, ovat Tinderissä ja muissa sovelluksissa ja somessa validaation takia, käyvät yökerhoissa validaation takia ja muutenkin imevät miesten tarjoamaa energiaa? Naisille kaikki tuo huomion saaminen ja joskus jopa kuolemiin johtavan draaman aiheuttaminen esim.tappeluihin yllyttämällä on sama kuin (naisen) suuhun tai vaginaan laukeaminen miehelle eli jännittävää touhua.
*Women are wonderful -efekti?
Vierailija kirjoitti:
monen nollan mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ns. "pisteet" selviävät vasta kun on tutustuttu ja opittu millainen mies on kyseessä.
En ole vielä koskaan tavannut itseäni "parempaa" miestä, eli henkisesti vahvempaa, hauskempaa, älykkäämpää ja pätevämpää.
Olen itse asiassa alkanut vakavasti ajatella, että naiset ylipäätään ovat miehiä ylemmällä tasolla.
Olen valmis muuttamaan mieltäni, heti kun todistusaineisto sitä edellyttää. Toisin kuin moni mies, joka on siis oletetusti minua heikompi.
No et sitten ole törmännyt minuun. Mutta sellaista se on, monet naiset kuvittelevat olevansa jumalten lahjoja kaikille miehille, ja sitten kun heidän tajuntaansa tupsahtaakin +1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 pisteen mies niin eivät raukat tiedä miten suhtautua. Joten suhtautuvat ajatuksella että "tuo mies on homo/pelimies/idiootti/heikko/väkivaltainen/jne..."
Itse asiassa tutkimusten mukaan ylivertaisuusvinouma on yleisemmin miehillä. Naisia taas vaivaa useammin huijarisyndrooma.
Naisila ei tutkimusten mukaan ole myöskään kykyä arvoida miesten tasoa objektiivisesti ja hauskaa naista en ole vielä tavannut.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Onpa tässä kommenttiketjussa monta fantasiaa tavallisen näköisiltä naisilta, joihin on hullaantuneet törkeän komeat mallitason miehet 😂😂
Kivoja fantasioita emännät.
Ihan vinkkinä vaan, kaikkien mielestä mitkään mallit eivät ole niitä kympin miehiä ulkoisestikaan.
Jason Momoa on ulkoisesti kympin mies.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä 10 pisteen mies ansaitsee 10 pisteen naisen.
Miten tämä määritellään, kun kaikilla ei kuitenkaan ole ihan täysin sama maku? Sinun mielestä "vain" 7 pisteen nainen voi jonkun toisen mielestä olla paljon haluttavampi kuin sinun 10 pisteen naisesi jne. Millainen kroppa, kasvot, hiukset jne. ovat 10 pisteen naisella? Eihän noita voi millään määritellä yleisiksi säännöiksi, koska se on yksilöllistä kehen kukin tuntee vetoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
monen nollan mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ns. "pisteet" selviävät vasta kun on tutustuttu ja opittu millainen mies on kyseessä.
En ole vielä koskaan tavannut itseäni "parempaa" miestä, eli henkisesti vahvempaa, hauskempaa, älykkäämpää ja pätevämpää.
Olen itse asiassa alkanut vakavasti ajatella, että naiset ylipäätään ovat miehiä ylemmällä tasolla.
Olen valmis muuttamaan mieltäni, heti kun todistusaineisto sitä edellyttää. Toisin kuin moni mies, joka on siis oletetusti minua heikompi.
No et sitten ole törmännyt minuun. Mutta sellaista se on, monet naiset kuvittelevat olevansa jumalten lahjoja kaikille miehille, ja sitten kun heidän tajuntaansa tupsahtaakin +1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 pisteen mies niin eivät raukat tiedä miten suhtautua. Joten suhtautuvat ajatuksella että "tuo mies on homo/pelimies/idiootti/heikko/väkivaltainen/jne..."
Itse asiassa tutkimusten mukaan ylivertaisuusvinouma on yleisemmin miehillä. Naisia taas vaivaa useammin huijarisyndrooma.
Naisila ei tutkimusten mukaan ole myöskään kykyä arvoida miesten tasoa objektiivisesti ja hauskaa naista en ole vielä tavannut.
ohis
Tasoahan ei arvioidakaan mitenkään objektiivisesti. Vastapuolen arvio sinusta on sinun kaupankäyntiarvosi kyseisessä tilanteessa.
Hauskuutta en kommentoi, huumorintajuja on niin paljon erilaisia, ettei niitäkään oikein voi niputtaa yks yhteen. Harmi, jos et ole tavannut hauskaa naista. Liiku enemmän ihmisten ilmoilla?
En ole lukenut ketjua enkä taida tietää, miten nuo pisteet lasketaan, mutta jos arvioidaan sitä, kummalla meistä kävisi parempi flaksi vastakkaisen sukupuolen silmissä, niin kyllähän mieheni voittaa selvästi. Ei hänen tarvitsisi minuun tyytyä. Mutta hän haluaa olla kanssani ja toisaalta en voisi itse kuvitella haluavani miestä, joka vain tyytyy minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetelkaas kympin miehiä nimeltä tänne, niin arvioin ne omalta kantiltani. Voi olla, että heistä tulee ihan kasin pojuja vain.
Nostanpa tätä vielä. Listatkaas tällaisista kympin pojista nimiä tänne, niin voimme vaikka arvioida heidän ulkonäkötasonsa. Löytyykö? Kai heitä julkisuudestakin löytyy...?
No palstan yksi suosikeista: Lauri Tilkanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ben Aldridge Fleabagin arsehole guyna oli hyvännäköinen. Ehkä 9. Mun mies on aika samanlainen, paitsi pitempi, lihaksikkaampi ja nenä on parempi.
Suurinosa 7-8 naisista ei edes kelpuuta muita kuin 10 miehiä. Sitten ne itkee täällä palstalla, että 9 mieheenkö tässä pitää tyytyä. On nähty.
Ei oo koskaan tullut niin tasokasta miestä vastaan, mitenhän tuohon voisi reagoida ^^
Alan Rickman Severus Snapen roolissa oli minun makuuni ulkoisesti kympin mies, tiedä siitä sitten, onko minua paremman näköinen:
https://www.google.fi/search?q=severus+snape&rlz=1C1FDUM_enFI502FI503&s…:
Vierailija kirjoitti:
Alan Rickman Severus Snapen roolissa oli minun makuuni ulkoisesti kympin mies, tiedä siitä sitten, onko minua paremman näköinen:
No ei oo! Näyttää ihan vanhalta dekadentilta elostelijalta. Korkeintaan 8.
Vierailija kirjoitti:
Hyi, Rickman oli laitettu kamalan näköiseksi tuossa, vaikka olikin oikeasti komea ja sielukas. Sense and sensibility... minusta kuumempi kuin Hugh Grant.
Mutta aiheeseen: ei ole yhtä objektiivista tapaa arvioida ulkonäköä, enkä minä ainakaan mieti mitään "pisteitä", älyvapaata hommaa. Viehättävyys on aina tiettyjen asioiden summa eikä ne kaikki ole ulkonäköön liittyviä. Miesmallin näköiset tyypit eivät kiinnosta minua, enkä usko että sellaiset olisivat minusta kiinnostuneita. Jos treffailisin (omasta mielestäni) minua paremman näköistä miestä se olisi ok koska hän haluaisi treffailla minua. Jos mies olisi huomiotaherättävän komea miettisin ehkä mitä hän minusta haluaa, ainakin kunnes tutustuisimme paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Jason Momoa on ulkoisesti kympin mies.
Ihan kiva, mutta ei. Ei ole kympin mies, ehkä 9. Aika hyvä yritys kuitenkin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No palstan yksi suosikeista: Lauri Tilkanen.
Kylmät silmät, liian ruipelo ja pojun oloinen, ei mies. Arvosana 8.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ben Aldridge Fleabagin arsehole guyna oli hyvännäköinen. Ehkä 9. Mun mies on aika samanlainen, paitsi pitempi, lihaksikkaampi ja nenä on parempi.
Ei osu eikä uppoa minuun. En edes huomaisi tyyppiä, kun on niin mitätön.