Nainen: Voisitko treffailla itseäsi paremman näköistä miestä?
Miten kokisit tilanteen jos olet treffeillä ns. 10 pisteen miehen kanssa ja itse olisit 7 tai 8 pisteen nainen? Nolottaisko tilanne ja hivuttautuisit ulos tilanteesta vai uskoisitko itseesi ja pyrkisit saamaan tuon miehen omaksesi?
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Olen treffaillut useinkin. Tosin sit he ovat muuten olleet ATM-porukkaa: perusduunareita, ei-akateemisia, ja yksi oli tyhmä kuin saapas. Nussitutin itseni hänellä mut sit heivasin menemään, en jaksa tyhmiä miehiä kuin sängyssä. Nykyinen mieheni hiukan häviää ulkonäössä näille komeimmille tapauksille, mutta hän on älykäs, huomioonottavainen, hyvä sängyssä, on hyvässä ammatissa ja tienaa enemmän kuin minä. Ei sillä ulkonäöllä pitkässä juoksussa paljon tee, jos äijä ei saa elämässään mitään aikaan ja on sivistymätön ja epärehellinen.
Ei miehesi kovin älykäs voi olla, jos hänelle kelpasi noin sivistymättömältä kuulostava nainen.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomasti sopisi, koska pidän kauniista miehistä.
Kuka arvioisi miehen tason? Hän, hänen äitinsä vai (kriittinen) minä? :D
Miehillä on hyvin usein ns. miespeilit käytössään.
”Miespeili”! Olipa hyvin sanottu. Otan tuon käyttööni.
Vierailija kirjoitti:
Vähän hassu kysymys. Tuskin rumilus miehille/ naisille tulee kauheasti tilaisuuksia mennä hyvännäköisten kanssa treffeille.
Eihän 7-8 nainen ole ruma, missään tapauksessa.
Perusnätti, söpö, tavallinen laitettuna ihan kaunis jne.
Sellainen se on.
Ja kympin mies on jumalaisen kaunis/komea, atleettinen, karismaattinen, tyylikäs ja sivistynyt.
Sellainen, joita näkee ehkä kerran vuodessa jos niinkään usein.
Suomessa vielä vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä edes kysymys? Kadulla näkee jatkuvasti plösöjä epäviehättävänaamaisia naisia ihan komeiden timmien miesten kanssa.
Näkee myös valtavan määrän tuhteja, kaljuja ja vanhoja miehiä, jotka vaikuttavat ensin kulkevan nuoren tyttärensä kanssa. Kunnes tytär puhuu miehestään ja viittaa kyseiseen setään.
Minkä s*atanan takia ihmisiä pitää luokitella ulkonäön perusteella?
Se luonne olisi se ratkaiseva asia.
Luetelkaas kympin miehiä nimeltä tänne, niin arvioin ne omalta kantiltani. Voi olla, että heistä tulee ihan kasin pojuja vain.
Muutin viime vuonna toiseen kaupunkiin ja löysin komean ja luonteeltaan ihanan miehen. Kaupungissa on kateellisia minua inhoavia naisia. Entisiä hoitoja jotka halusivat enemmän. etenkin miehen kaverinainen vihaa minua koska tahtoisi tämän miehen. olen korkeintaan 7+ tai 8.
40 jatkaa...
Jäi sanomatta että komistus edusti mun nuoruuteni kiiltokuva-miesihannetta. Siksi oli huippua hänet saada hetkeksi. Mutta tuli osoitettua, että kiiltokuvamies ei välttämättä ole mulle oikein. Eipähän jäänyt vanhoille päiville asti vaivaamaan!
Vierailija kirjoitti:
Luetelkaas kympin miehiä nimeltä tänne, niin arvioin ne omalta kantiltani. Voi olla, että heistä tulee ihan kasin pojuja vain.
Jotkut Madonnan toyboyt on olleet piirteiltään lähellä.
Suomessa ei ole julkisuudessa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Muutin viime vuonna toiseen kaupunkiin ja löysin komean ja luonteeltaan ihanan miehen. Kaupungissa on kateellisia minua inhoavia naisia. Entisiä hoitoja jotka halusivat enemmän. etenkin miehen kaverinainen vihaa minua koska tahtoisi tämän miehen. olen korkeintaan 7+ tai 8.
Ja sitten kaikki taputti sulle.
Onpa tässä kommenttiketjussa monta fantasiaa tavallisen näköisiltä naisilta, joihin on hullaantuneet törkeän komeat mallitason miehet 😂😂
Kivoja fantasioita emännät.
En edes päätyisi treffeille minkään hunksin kanssa. Nämä "kympin" miehet näyttävät järestään siltä, että ulkonäkö on heille tärkeä osa elämää. Minulle se taas on välitön turn-off.
Eri asia tietysti sitten, jos huomioidaan vain se, mitä minä pidän kymppitasona miehessä. Mutta koska sitä ei mitata ulkonäön perusteella, en usko että ap tarkoittaa sitä kysymyksessään. Vai olenko väärässä?
Olen elämässäni antanut pakit kolmelle siksi että liian hyvännäköisiä.
Todellakin treffaisin. Miksi mulla olisi niin huono itsetunto etten muka kehtaisi? Mielestäni pitää aina elää ja nauttia. Miks se mies tulis mun kanssa treffeille jos sille olis ulkonäkö tärkee. Panokaveria musta taas ei saa sitten millään jos se olis miehen motiivi.
En tosin ole mitekään rumannäköinen nainen joten ei sillä ettenkö saisi hyvännäköistä miestä.
Vierailija kirjoitti:
aika poikamaista kuvitella että ulkonäkö olisi kaikki kaikessa. aikuiset miehet tajuaa, että muu on paljon tärkeämpää.
Aikuiset miehet rakastaa kauneutta siinä missä nuoremmatkin.
Vierailija kirjoitti:
No minä ketun aloittajana ja 10 pisteen miehenä tätä dilemmaa pohdin että löytyykö Suomesta vertaistani naista.
Olet joko trolli tai niin pinnallinen, etten kauaa katselisi. Vastenmielistä pisteajattelua, kuulostaa teinin eikä aikuisen puheelta. Lisäksi kukaan ei ole huippukaunis eikä huippukomea kaikkien mielestä, makuasioita.
Menin jopa naimisiin paljon itseäni paremman näköisen miehen kanssa. Toki aluksi olin hieman ennakkoluuloinen, koska hän vaikutti päällepäin hyvin omahyväiseltä ja ylimieliseltä ja täydelliseltä pelimieheltä. Pikkuhiljaa tutustuttiin paremmin samassa kesätyöpaikassa ja annoin viimein mahdollisuuden. Olen aina tiennyt, että vahvuuteni ovat älyssä ja persoonallisuudessani ennemmin kuin nätissä naamassa. Olemme olleet naimisissa yli 30 v ja meillä on kolme pitkää, tummaa ja komeaa lasta.
Voisin toki. Mutta eivät he ole kiinnostuneita.
No nyt on kunnon ATM-puhetta.