Tekosyysi olla vähentämättä huvittelulentomatkailua? -Koska kulttuuriko? Koska mukavuudenhaluko?
Kommentit (155)
Nannankin parivuotias reissannut jo 10 kertaa ulkomailla (Huhh...)
Kävelen kyllä portaat, kukin tavallaan.
En ole matkustanut lentokoneella kuuteen vuoteen. Sen sijaan harrastan kotimaassa matkailua, kuten kansallispuistoissa patikointia.
Ihmiset on tyhmiä, ei ajatella asioita.
Lentomatkailua voisi verottaa käytön mukaan. 1 edestakainen matka vuodessa ilman haittaveroa. Kaikista muista matkoista +25% veroa kumulatiivisesti kalenterivuodelle.
Tykkään lentämisestä, niin helppoa se on!
En ole lentänyt neljään vuoteen enkä varmaan tule lentämään tulevaisuudessakaan, mutta toisaalta olemme matkustaneet autolla naapurimaihin. Tämä kesä meni tosi ekologisesti, ei käyty juuri missään (isovanhempia katsomassa alle 100 kilometrin päässä). Veikkaan, että ihan kaikilla on tapoja/huvituksia, jotka voisivat olla ekologisemmin organisoituja.
Ei mulla ole tekosyytä. Mutta pienennän hiilijalanjälkeäni olemalla vegaani, enkä omista autoa, vaan kuljen julkisilla / pyörällä.
Me muut ei saada lentää että vihreät pääsee Berliiniin syömään aitoa falafelia ja avaamaan rajoja ystävien kanssa. Se on hyvelentämistä.
Tekosyytä ei ole. Matkustan ulkomaille kerran 5-10 vuodessa. Nytkään en ole ollut kahdeksaan vuoteen joten en koe syytä vähentää
Matkustaisin erittäin mielelläni, mutta en köyhyyden vuoksi voi.
Koska suomenkielen kirjoitustaidottomuusko?
Ei tekosyitä. Olen opportunistinen hedonisti. Laittakaa lentovero jos haluatte, muuten on turha valittaa.
Ei se työlentely sen ekologisempaa ole, yleensä päin vastoin.
En harrasta lentomatkailua. Viimeksi olin lentokoneessa 13 vuotta sitten. Harrastan kotimaan matkailua enemmän, sekä käyn silloin tällöin naapurimaissa autolla, junalla tai laivalla.
Täytyypä tilata säiliö täyteen, että voi sitten talvipakkasilla lämmittää öljyllä oikein kovaa k*rpä nyrkissä ja ikkunat auki koska ilmastoagenda
Ne on niitä hellehulluja väärään maahan syntyneitä.
Gran Canarialle päästävä 3x vuodessa, aloitin jo 80-luvulla.