Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi monella on niin kiire lomamatkalle että on mukamas pakko olla suora lento!

Vierailija
25.08.2018 |

Maksavat satoja euroja enemmän siitä että lento on muutaman tunnin lyhyempi. Usein aikataulu on myös huonompi. Finnair on myös hyvin huono lentoyhtiö verrattuna moneen muuhun lentoyhtiöön.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kuule minin rahojani ne, joilla lentoni maksan. Ei hirveästi pitäisi olla sulta pois.

Vierailija
2/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden Meksikoon suoralla lennolla n. 12h. Jos otan välilaskullisen lennon matka-aika melkein kaksinkertaistuu ja se aika on pois lomastani. Mitä järkeä siinä sitten olisi? Saisin vielä ravata lentokentällä ja turvatarkastuksissa jne kaksi kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän harvoin, koska en pidä siitä. Käytän siihen mahdollisimman vähän aikaa. Nousut ja laskut ovat epämiellyttäviä, suorassa lennossa mennään kerran ylös ja kerran alas. Sopii mulle.

Vierailija
4/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suora lento saastuttaa vähemmän.

Suora lento on nopeampi ja mukavampi, maksan siksi mielelläni enemmän.

Vierailija
5/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse suosin suoria lentoja ilmastosyistä. Hinnallakin on merkitystä, mutta myös lentojen lähtö- ja tuloajoilla, koska yöt lentolentillä tai herätykset keskellä yötä ei enää kovin houkuta. Mikä Finnairissa tökkii?

Vierailija
6/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähden Meksikoon suoralla lennolla n. 12h. Jos otan välilaskullisen lennon matka-aika melkein kaksinkertaistuu ja se aika on pois lomastani. Mitä järkeä siinä sitten olisi? Saisin vielä ravata lentokentällä ja turvatarkastuksissa jne kaksi kertaa.

Ei turvatarkastuksissa pidä yleensä käydä kuin kerran.

Vierailija
7/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit kehittää heikkoa ymmärryskykyäsi?

Vierailija
8/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan enemmän siitä etten lennä suoralla lennolla. Finnairin palvelu on niin huonoa että lennän mieluummin jatkolennolla ja kalliimmalla.

Vierailija
9/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippu vaihtokentästä. Joissakin on uusi turvatarkastus.

Vierailija
10/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on rahaa. Välilaskulla voi säästää satasen joka puolestaan kuluu sitten yöhön lentokenttähotellissa jossain dusseldorfissa. Että mitä kukakin arvostaa.

Vierailija
11/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on koneen vaihto/ja niin matkatavarat lähtevät todennäköisemmin lomailemaan ihan muualle kuin minne itse menee. Vaihtoaika saattaa olla niin lyhyt että jos lento on 10 minuuttia myöhässä et ehdi seuraavaan. Tai sitten joudut odottelemaan jatkolentoa monta tuntia ja jos halvimmat mahdolliset lennot otit niin usein tämä odotus on aamuyön tunteina tai hyvin aikaisin aamulla. Siksi suosin suoria lentoja, etenkin jos loma kestää vain viikon niin en halua viettää siitä kahta päivää lentokentillä.

Vierailija
12/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota noin.. suorat lennot on miljoona kertaa kivempia kuin välilaskulennot. Minä taas en ymmärrä miksi joku lentää Euroopan sisällä jotain välilaskulentoja ellei ole vähän niinku "pakko" kuten esim. Portugaliin tai Valenciaan. En tosiaan käsitä miksi joku menee esim. Roomaan, Lontooseen tms. Välilaskulennolla

Vierailija
13/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida lentää kovin usein? Eli siis koskaan.

Vierailija
14/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan aina ensisijaisesti Finnairin suorat lennot, menin sitten mihin tahansa. Olen aina ollut tyytyväinen ihan kaikkeen: lähtöaikoihin, palveluun, hintoihin jne. Ei edes ole ollut kallista koskaan.

Vierailija
15/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteen mukaan mennään. Mutta jos on pitkiä vaihtoaikoja, niin sitten pitäö olla pääsy loungeen. Pelkkä kentällä hengailu voi tulla yllättävän kalliiksi, kun ostaa oluen ja sämpylän ja vähän karkkii... se muutaman kympin säästö meni siihen.

Vierailija
16/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina suoralla jos vain mahdollista. Olen valmis maksamaan myös. Lentolippujen hintoja pitäisi reippaasti nostaa, loppuisi turha matkustelu. 

Enkä puhu vain lomalennoista, vaan enin osa businessmatkailusta on myös täysin turhaa. Asioiden kannalta aivan sama lensikö joku pukutyyppi vai ei. 

Vierailija
17/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota noin.. suorat lennot on miljoona kertaa kivempia kuin välilaskulennot. Minä taas en ymmärrä miksi joku lentää Euroopan sisällä jotain välilaskulentoja ellei ole vähän niinku "pakko" kuten esim. Portugaliin tai Valenciaan. En tosiaan käsitä miksi joku menee esim. Roomaan, Lontooseen tms. Välilaskulennolla

Aivan. Skotlantiin joutuu lentämään välilaskulla joten se on pakollista. Mihin vain suoraan pääsen niin sen valitsen.

Vierailija
18/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosin suoria lentoja, kun ei kiinnosta viettää aikaa lentokentillä notkuen. Ja nyt vielä enemmän, kun mukana on lapsikin. Mitä vähemmän matkustusaikaa, sen parempi.

Vierailija
19/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otapa huomioon, että Suomi on iso maa. Täältä pohjoisesta kun lähdet, niin on pakko ottaa vauhtia Helsinki-Vantaalta myös lyhyillä Euroopan matkoilla.

Vierailija
20/67 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida lentää kovin usein? Eli siis koskaan.

Matkustan noin 20 lentoa vuodessa ja turvatarkastuksessa ei todellakaan tarvitse YLEENSÄ käydä kuin kerran.