Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaksi mielipidettä joita ei sallita: Et pidä lapsista tai kissoista.

Vierailija
25.08.2018 |

Mikä siinä on oikeesti niin kamalaa jos joku ei ko. ryhmistä pidä?

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. En pidä kummistakaan. Ei ongelmaa.

Hyvä! Mä taas en halua että pienet lapset tulee meille kylään sotkemaan, mutta eipä auta, niitä vaan tuodaan meille.

Kuka tuo? Kuka avaa oven?

Kaverit tuo. Kun ei kehtaa sanoa niille että mitäpäs jos Eetu-Mimosa ja Kimi-Jasmin jäisivät kotiin.

Kerrot, että mitäs jos tavattaisiin kahvilassa.

Kerrottu, melkein aina! Mutta kun ne lapsethan täytyy raahata myöskin sinne.

Etsi lapsettomia ystäviä, joiden ei tarvitse hoitaa lapsiaan.

Voi kun löytäisikin! Tai semmosia joilla on jo teini-ikäiset tai aikuiset lapset.

Sinun elämäsi on niin vaikeaa kaiken jankuttamisen ohessa, että suosittelen sinulle rasvattua köyttä ja paksua oksaa! On sitten elämä kivempaa meille kaikille.

Vierailija
42/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä.

Minä en pidä ihmisistä, jotka tekevät kirjoitusvirheitä. Kuitenkin luen tätä palstaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ongelma on sun pään sisällä. Muille ihan samantekevää.

Hei jos ihan missä vaan erehdyt mollaamaan vaikka nyt irti juoksevia kissoja, niin mikä haloo siitä nouseekaan kun kissarakastajat nousevat puolustuskannalle.

Kyse onkin eri asioista. Ei kaikesta tarvitse pitää, mutta sen voi tehdä valittamatta. Vaikka et pitäisi kissoista tai lapsista, ei silti tarvitse hermojaan menettää, valittaa tai ylipäätään välittää sellaisen mennessä ohi. Maailmassa on paljon asioita, joista itse ei pidä, mutta on vaan hyväksyttävä. En minäkään välttämättä pitäisi sinusta, mutta en myöskään valita siitä, että saat vapaana juoksennella.

Kissahomona pakko puuttua sen verran että irtokissoista saa ja pitää keskustella ja jopa valittaa. Eri asia rähjääkö vihaavansa kissoja vai puhuuko kiivaasti niiden sisällä pitämisen puolesta. Asenteet eivät muutu ilman keskustelua.

Vierailija
44/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä inhoan koiria, ja sepä vasta ärtymystä herättää. Aletaan heti syytellä myrkkysyöttien levittäjäksi, jos erehtyy sanomaan, ettei koirista niin välitä. En pidä monesta ihmisestäkään, mutta en sentään niitä lähde listi mään...

Kissanvihaajia on niin paljon, etten pidä sitä kovin erikoisena.

En ole ikinä ärtynyt ihmisestä joka ei pidä koirista...tai ihan mistä vain...eihän me kaikki voida pitää kaikesta samasta! Itse en välitä lapsista yhtään, mutta yritän sietää niitä koska ovat vanhemmilleen, eli ystävilleni, tärkeitä. Kylään en toki koskaan kutsu. Kaikki mielipiteet sallittakoot, en minäkään katso kieroon ihmistä joka rakastaa lapsia tai kissoja, toivon että niitäkään ei katsottaisi jotka niistä eivät pidä.

Vierailija
45/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kyllä yleisempää on, että lapsista ei pidetä ja heihin suhtaudutaan nuivasti. Tälläkin palstalla törmää selvästi useammin lapsia moittiviin viesteihin kuin muihin. Siksi en oikein tajua aloitusta.

Vierailija
46/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei jos ihan missä vaan erehdyt mollaamaan vaikka nyt irti juoksevia kissoja, niin mikä haloo siitä nouseekaan kun kissarakastajat nousevat puolustuskannalle.

Kyse onkin eri asioista. Ei kaikesta tarvitse pitää, mutta sen voi tehdä valittamatta. Vaikka et pitäisi kissoista tai lapsista, ei silti tarvitse hermojaan menettää, valittaa tai ylipäätään välittää sellaisen mennessä ohi. Maailmassa on paljon asioita, joista itse ei pidä, mutta on vaan hyväksyttävä. En minäkään välttämättä pitäisi sinusta, mutta en myöskään valita siitä, että saat vapaana juoksennella.

Kissahomona pakko puuttua sen verran että irtokissoista saa ja pitää keskustella ja jopa valittaa. Eri asia rähjääkö vihaavansa kissoja vai puhuuko kiivaasti niiden sisällä pitämisen puolesta. Asenteet eivät muutu ilman keskustelua.

Mikä on kissahomo?!

Vierailija
47/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Mä taas en halua että pienet lapset tulee meille kylään sotkemaan, mutta eipä auta, niitä vaan tuodaan meille.

Oletko mykkä? Olisiko viittomakielestä tai kirjoittamisesta apua?

Tässä teksti, voit vapaasti kopioida: Meillä ei vastaanoteta lapsivieraita. Vierailijoiden tulee olla 18-vuotiaita.

Ole hyvä!

Ha hah, no tämähän se ideaalitilanne olisikin, mutta hei kuka menee hyvälle ystävälle sanomaan että sä kyllä voit tulla meille kylään, mutta sun lapses ei....tai....voin tulla kyllä teille kylään kun lapses ei ole kotona.

Niinpä.

No helvetti, mikä ystävä se sellainen on, joka noin huonosti kaverinsa tuntee?

Ei ole pakko sanoa, että noi sun kakarat on inhottavia, voi sanoa, että sopiiko, että tavataan kahdestaan.

Aikamoista näyttelyä on ystävyytenne, jos tuommoista asiaa ei toisesta tiedä. Kyllä minulla on kavereita, joista tiedän, etteivät innostu lapsista, tavataan aikuisten riennoissa, lenkillä, ja kahdestaan kahvitellen.

Outoja ootte!

Vierailija
48/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä teksti, voit vapaasti kopioida: Meillä ei vastaanoteta lapsivieraita. Vierailijoiden tulee olla 18-vuotiaita.

Ole hyvä!

Ha hah, no tämähän se ideaalitilanne olisikin, mutta hei kuka menee hyvälle ystävälle sanomaan että sä kyllä voit tulla meille kylään, mutta sun lapses ei....tai....voin tulla kyllä teille kylään kun lapses ei ole kotona.

Niinpä.

Ei ole pakko sanoa, että noi sun kakarat on inhottavia, voi sanoa, että sopiiko, että tavataan kahdestaan.

Aikamoista näyttelyä on ystävyytenne, jos tuommoista asiaa ei toisesta tiedä. Kyllä minulla on kavereita, joista tiedän, etteivät innostu lapsista, tavataan aikuisten riennoissa, lenkillä, ja kahdestaan kahvitellen.

Outoja ootte!

Mun ystävä kyllä todellakin tietää että en pidä lapsista, tiesi sen jo ennen kuin hankki niitä, mutta silti kärrää niitä ipanoita meille sotkemaan ja ottaa niitä tapaamisiin mukaan.

Vierailija
49/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä!

Niinpä.

Outoja ootte!

Mun ystävä kyllä todellakin tietää että en pidä lapsista, tiesi sen jo ennen kuin hankki niitä, mutta silti kärrää niitä ipanoita meille sotkemaan ja ottaa niitä tapaamisiin mukaan.

Ja yhä edelleen hän on sinun ystäväsi? 😂

Sinulla on kuule nyt perustavaalaatua oleva ongelma.

Vierailija
50/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kissahomo?!

Nolostuttavan kiivaasti kissoja rakastava henkilö, joka ei malta olla jakamatta tietojaan kissoista aina tilaisuuden tullen. Saa usein osakseen "hiljaa homo" huudahduksia jätkäporukoissa.

Vierailija
51/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverit tuo. Kun ei kehtaa sanoa niille että mitäpäs jos Eetu-Mimosa ja Kimi-Jasmin jäisivät kotiin.

Kaikilla ei ole mahdollista hankkia lapsenvahtia. Jos haluat nämä ystäväsi säilyttää, niin ala sietämään lapsia. Jos et, niin pistä kaikki lapsia saaneet suoraan pihalle elämästäsi.

Vierailija
52/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin miehen kaveripariskunnan juhlissa jossa suurin osa naisista oli koiraharrastajia. Kun minulta kysyttiin, onko meillä koiraa, erehdyin sanomaan että vaikka tykkään koirista, olen ehkä kuitenkin kissaihminen. Sosiaalinen efekti oli suurinpiirtein sama, kun olisin tehnyt natsitervehdyksen.

Seuraavana jouluna asuttiin jo yhdessä ja miehelle tuli joulukortti, jonka osoitteessa luki: Matti Meikäläinen+avec. Koirahullu ei jaksanut muistaa edes minun nimeä, ja teki sen varsin selväksi.

Vierailija
53/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä koirien omistajista, jotka jättävät lemmikkinsä paskat korjaamatta, muutenkin koiria on aivan liikaa. 

Vierailija
54/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin miehen kaveripariskunnan juhlissa jossa suurin osa naisista oli koiraharrastajia. Kun minulta kysyttiin, onko meillä koiraa, erehdyin sanomaan että vaikka tykkään koirista, olen ehkä kuitenkin kissaihminen. Sosiaalinen efekti oli suurinpiirtein sama, kun olisin tehnyt natsitervehdyksen.

Seuraavana jouluna asuttiin jo yhdessä ja miehelle tuli joulukortti, jonka osoitteessa luki: Matti Meikäläinen+avec. Koirahullu ei jaksanut muistaa edes minun nimeä, ja teki sen varsin selväksi.

Samat kokemukset, suurin osa työkavereista on koiraihmisiä ja erehdyin sanomaan pitäväni enemmän kissoista. Yksi työkavereista tiputtaa jatkuvasti outoja syöttejä kuten "Voisin maistaa kissanlihaa" ja "Kyllä koirat ovat ihmisen lemmikeistä fiksuimpia" kuin odottaen että aloitan kiivaan väittelyn kissojen puolesta. Epämukavaa tilanteesta tekee se että kyseinen rouva katsoo minua aina kommentin heittäessään tulisesti suoraan silmiin. Mikä ihme sitä vaivaa? En hiero kissaharrastustani kenenkään naamalle vaan rakastan kaikessa rauhassa lemmikkejäni. Koiraihmisissä tuntuu olevan paljon sellaisia joiden mielestä kaikkien pitäisi myöntää koiran olevan lemmikeistä paras.

Vierailija
55/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä!

Niinpä.

Outoja ootte!

Ja yhä edelleen hän on sinun ystäväsi? 😂

Sinulla on kuule nyt perustavaalaatua oleva ongelma.

Miten niin?

Vierailija
56/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei ole mahdollista hankkia lapsenvahtia. Jos haluat nämä ystäväsi säilyttää, niin ala sietämään lapsia. Jos et, niin pistä kaikki lapsia saaneet suoraan pihalle elämästäsi.

Eipä niitä niin vain "aleta sietämään" jos ei pidä pätkääkään.

Vierailija
57/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästähän tuli koiravihausketju! 🐕😀 Ja taas puolustellaan miten lapset ovat kivoja. Eli, taas se nähtiin että poikkipuolisia mielipiteitä ei saa olla, lapsista ja kissoista. 👍

Vierailija
58/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän omista lapsista ja kaikista koirista. En juurikaan pidä muiden ihmisten lapsista, kissoista en pidä ollenkaan. Saako tällä kuinka paljon vihaa?

Vierailija
59/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän omista lapsista ja kaikista koirista. En juurikaan pidä muiden ihmisten lapsista, kissoista en pidä ollenkaan. Saako tällä kuinka paljon vihaa?

Jää nähtäväksi! Mulla täysin samat mielipiteet. 👆

Vierailija
60/77 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä!

Niinpä.

Onkohan ihan niin hyvä ystävä kuitenkaan, kun et siedä hänen lastaan joka tietysti on äärimmäisen tärkeä ja iso osa elämää ystävällesi? Suosittelen kyllä olemaan rehellinen ja oma itsesi ihmissuhteissa. Hyvin mahdollista, että nämä perheelliset kaverisi vähentävät yhteydenpitoa tai lopettavat sen jopa kokonaan jos olet oma itsesi mutta mitä järkeä tuollaisessa näyttelyssäkään on?