Muita, jotka eivät ymmärrä nykyistä kulmakarvamuotia?
Olenko ainoa, jonka mielestä joka toisella on ihan naurettavan näköiset kulmakarvat? Oikeasti aikuiset ihmiset käyttävät aikaa ja rahaa kulmakarvojen - siis kulmakarvojen - muotoiluun, pigmentointiin, värjäykseen jne. Lopputuloksena kasvoista esille pomppaavat pötkylät.
"Kehystävät kasvoja" - my ass! =D
Kommentit (69)
Joo en tajuu, karmeita luonnottomia pötkylöitä. Fb:ssa usein noita mainoksia, joussa ennen- ja jälkeen-kuvat. Ennen-kucassa kauniit luonnolliset kulmakarvat, jälkeen-kuvassa järkyttävät tummat mötköt.
Ne naiset näyttää angry birdseiltä.
Ei, kyllä ne on vaan upeat verrattuna ohueksi nypittyihin langanpätkän näköisiin kajakilla piirrettyihin viivoihin. Nykyään korostetaan kulmakarvojen omaa luonnollista linjaa ja symmetrisesti muotoillut kulmat ovat hyvän näköiset!
Samaa asiaa olen ihmetellyt jo vuoden :)
Sellaset värjätyt pötkyläkulmakarvat sopii vain jos on myös tuuheat tekoripset ja runsas meikki päällä. Eli sit kun näitä pötkyläkulmakarvaisia tulee vastaan jumppasalilla ja lähikiskalla ilman meikkiä, pötkyläkulmat näyttää tosi huvittavilta.
Microblading se vasta käsittämätöntä on.
Ymmärtäisin sen henkilöllä, jolla ei omia kulmakarvoja esim. palovamman takia.
No jaa, ei ne ysärillä muotia olleet viivaksi nypityt kulmat kyllä olleet varmaan sen kauniimpia... Kultainen keskitie olisi tässäkin varmaan se paras.
En tykkää epäluonnollisen näköisistä pötkylöistä, mutta mielestäni luonnolliset tuuheat kulmakarvat (kuten esim. Kaia Gerberillä) on hienot.
Niille tullaan nauramaan makeasti tulevaisuudessa. On ihan naurettavan näköisiä.
Kaikki luonnottomat kulmakarvatrendit ovat olleet yhtä lailla kaameita. Siittiöt, silmän puolivälistä alkavat viirut, viivakulmakarvat, tussilla piirretyt.
Suomalaisilla usein on aika rumat kulmat, nykyisin on myös hienoja tuuheita, hiukan ”pörröisiä” omia kulmakarvoja nuorilla naisilla, jotka eivät ole pilanneet kulmiaan nyppimällä, kuten monet vähän vanhemmat. Joskus ysärillä 90 % nuorilla naisilla oli tosi rumat kulmat. Ei niitä tussipalkkeja ihan joka tytöllä näy nyt.
Laitoin googleen "perfect eyebrows"...
https://imagesvc.timeincapp.com/v3/mm/image?url=https%3A%2F%2Fimages.he…
http://www.irinatee.com/wp-content/uploads/2017/10/Screen-Shot-2017-10-…
Nämä on juuri niitä kamalia, jotka ovat nyt muodissa. Epäluonnollisia ja tönkköjä. Mutta ei hätää, muutaman vuoden päästä näitä ihmetellään samalla tavalla kuin nyt taivastelemme viiva/siittiökulmakarvoja...
Vierailija kirjoitti:
Kaikki luonnottomat kulmakarvatrendit ovat olleet yhtä lailla kaameita. Siittiöt, silmän puolivälistä alkavat viirut, viivakulmakarvat, tussilla piirretyt.
Suomalaisilla usein on aika rumat kulmat, nykyisin on myös hienoja tuuheita, hiukan ”pörröisiä” omia kulmakarvoja nuorilla naisilla, jotka eivät ole pilanneet kulmiaan nyppimällä, kuten monet vähän vanhemmat. Joskus ysärillä 90 % nuorilla naisilla oli tosi rumat kulmat. Ei niitä tussipalkkeja ihan joka tytöllä näy nyt.
Mielestäni suomalaisten naisten kulmat ei ole rumia luonnostaan. Ne on pilattu värjäämällä, nyppimällä luonnottomaan muotoon jne. Toki kulmia pitää nyppiä ja vähän siistiä, mutta vain ne omilla teillään kasvavat karvat tarvitsis poistaa. Voimakkaasti muotoillut ja värjätyt kulmat näyttää luonnottomilta ja rumilta.
Eivät vain istu ihmisen kasvoihin, näyttävät niin irrallisilta ja luonnottomilta
Vierailija kirjoitti:
Mä olen niiiiin tyytyväinen, että en nyppinyt kulmiani liikaa ysärillä, vaikka olin silloin teini! Jo silloin pidin siittiökulmia ihan kamalan näköisinä. Nyt olen lopettanut kulmien nyppimisen käytännössä kokonaan, ja niistä saa tosi hienot, kun laitan vain pikkuisen kulmaväriä ja -geeliä.
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä ne on vaan upeat verrattuna ohueksi nypittyihin langanpätkän näköisiin kajakilla piirrettyihin viivoihin. Nykyään korostetaan kulmakarvojen omaa luonnollista linjaa ja symmetrisesti muotoillut kulmat ovat hyvän näköiset!
Kajakilla piirretyt :D
Minulla on sellaiset Brooke Shields -kulmat ollut aina ja olen a) salaa pitänyt kulmistani silloinkin, kun ne olivat täysin muodinvastaiset ja b) ollut liian laiska, että olisin edes harkinnut noin tiiviin karvoituksen jatkuvaa nyppimistä.
https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/enhanced/webdr02/2013/4…
Ehkä tuollaiset tekevät tuloaan 😍
Vierailija kirjoitti:
Joo en tajuu, karmeita luonnottomia pötkylöitä. Fb:ssa usein noita mainoksia, joussa ennen- ja jälkeen-kuvat. Ennen-kucassa kauniit luonnolliset kulmakarvat, jälkeen-kuvassa järkyttävät tummat mötköt.
Juu, kunnon "angry bird"-look. Hyi! Eikö ne itse tajua kuinka naurettavan näköistä?
Vierailija kirjoitti:
Just laitoin kajakin kuurin seinälle säänsuojaan. Olisko pitäny vetää sillä karvat? Ja mitenkä?
No pelkästään toi sana "kulmakarvamuoti" saa mut kohottamaan kulmakarvojani.