Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka aikovat tauon jälkeen äänestää SDP:tä ensi keväänä?

Vierailija
24.08.2018 |

Parit vaalit on menneet Vasemmistoliiton äänestäjänä, mutta kyllästyttää äänestää pienpuoluetta, joka ei vaikuta tosissaan edes haluavan enempää päätäntävaltaa. Omaan kansanedustajaani olen muuten kyllä tyytyväinen.

Onneksi demareiden piiristä löytyy myös fiksu ehdokas, joka on todistetusti tehnyt hyvää politiikkaa ja haalinut ääniä aiempina vuosina. Demareilla kun on mahdollisuus pääministerin pestiin, ja vaikka en Rinnettä fanitakaan, niin muut vaihtoehdot ovat vielä pahempia.

Muita?

Kommentit (145)

Vierailija
41/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Haluan minimieläkkeisiin korotukset vanhuksille.

Vierailija
42/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ketju suorastaan huokaa demarilaista ylimielisyyttä kun pojat ja tytöt on jo käytännössä jakaneet ministerinsalkut keskenään ja enää pitäisi saada idiootti-kansa äänestämään oikein.

Miksi minä äänestäisin demareita? Vuosikymmeniin nuo ei ole tehneet hallituksessa ollessaan mitään hyödyllistä, pikemminkin aktiivisella jarrutuksellaan ja tekemättömyydellään aiheuttaneet melkoiset vahingot taloudelle. Nyt nuo koittavat ostaa ääniä turhaakin turhemmilla tulonsiirtonäpräyksillä samalla luvaten jumalattomat veronkorotukset.

Pysykööt minun puolestani oppositiossa kunnes demarien johdossa on edes joku jolla on joitan järkeä päässään ja senverran selkärankaa että tekee valituksi tultuaan sitä duunia mistä maksetaan oman edun valvonnan sijaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Haluan minimieläkkeisiin korotukset vanhuksille.

En kestä tätä Rinteen populismia.

Vierailija
44/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oikeistokonservatiivihallitus on ollut vastenmielisintä ikinä ja tehnyt oikeastaan kaiken juuri päinvastoin kuin pitäisi. Lähes kaikki päätökset ovat myös olleet epäonnistuneita. Todellakin ääni lähtee oppositiolle. Onko se demarit vai joku muu, riippuu siitä, mistä löytyy paras ja mielellään myös alle 70-v ehdokas.

Demarit vallassa ajavat vain ay-liikkeen johtoportaan etuja.

Vierailija
45/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa kaikkien vasempaan päin kallellaan olevien kannattais nyt äänestää demareita kun kokkareet hönkii niskassa. Tärkeintä olis saada porvarit pois pm:n pallilta.

Demarit on yhtä huono vaihtoehto. Antti “MINÄ en tarvitse perustuloa“ Rinne - ei kiitos!

Vierailija
46/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalaisissa puolueissa hirveästi eroa ole, kokoomus olisi jenkkien puoluekartalla äärivasemmistoa. Demarit on nykyään niin voimakkaasti eläkeläisten puolue, että ei tule mieleenkään äänestää. Palkan sivukulut ovat jo nyt aivan järjettömät.

Vierailija
47/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää jotain muuta kuin ikuisia Keskustaa, Kokoomusta ja SDP:tä. Yhdenkään näiden suosio ei kasva hyvien tekojen takia, vaan kahden muun omille pelaamisen takia.

persuja en äänestä ainakaan, sori.

Ootpa höpsö. Löytyy myös Vihreät, Vasemmistoliitto, Rkp, Piraattipuolue, Feministipuolue jne. Sieltä vaan rohkeasti pakkaa sekoittamaan!

Vierailija
48/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa ennenaikaiset vaalit. Nautin niin kun sinisten ja kepun pskasakki lentää pois hallituksesta eikä tarvitse enää koskaan nähdä näitten ylimielisten hih hulien naamoja.

Kokkarit pullamössö-vartiaisineen jatkavat, mutta eiköhän Juhanakin joudu demarien seurassa hillitsemään puheitaan karjuvasta työvoimapulasta.

Vierailija
49/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän demareita kuten aina. Se on pienin paha. En pidä Rinteestä, toivottavasti tulisi uusi pj. Muutenkin puolueen pitäisi saada nuoria äänestäjiä. Itse en ole nuori mutta olen sitä mieltä että demarit ovat olleet vahvassa roolissa hyvinvointivaltion kehittämisessä jo yli sadan vuoden ajan.

Rkp voisi olla monille SDP:n äänestäjille hyvä vaihtoehto. SDP ei ole tavallisen ihmisen asialla, vaan puhtaasti saavutettujen etujensa puolustaja. En ole ay-pomo, joten SDP:n äänestäminen olisi outoa.

Vierailija
50/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meillä päin ei ole yhtään rkp:n ehdokasta edes.

Vierailija
51/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin!

Loimaan liitto on minulle kelvannut jo vuosikymmenen ajan...

Liitto? Tarkoitat varmaankin kassaa.

Vierailija
52/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää äänestä mitään vasemmistopuoluetta, en sen tammikuun 2018 lakon jälkeen. Olin juuri silloin joutunut syöpähoitoihin ja sen tukilakon takia en päässyt sairaalaan. Ei ole mitään järkeä potkia jo potkittua. Ja ministerit ajoivat virka-autoillaan kuten aina ennenkin.

Aika paksua provoa. Miten niin et päässyt? Hohhoi.

Provoa??? HV, toivottavasti syöpä tulee sinullekin.

Tukilakon takia bussit eivät kulkeneet, ja kävelymatka oli liian pitkä. Taksia ei saanut koska autoja ei ollut tarpeeksi.

Eikä yhtäkään tuttavaa tai naapuria, joka olisi auttanut? Ei tietenkään.

eri

Vierailija
53/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan äänestä ay-urpoja. Rinne on surkea ja yllättäen haluan äänestää demareita vielä vähemmän nyt kun nuo koittavat painostaa lakoin ihmiset äänestämään itseään.

Tässä maassa on muutenkin kaikenmaailman loisia jotka ei tuota mitään mutta vaatii sitäkin enemmän, ilman mitään vastuuta vaatimustensa seurauksista. Siihen porukkaan sopii täydellisesti koko ay-koneisto.

Olen kyllä itse sitä mieltä, että ay-liikkeen pitäisi uudistua. Mutta aika paksua väittää työntekijöisen aseman puolustamista tuottamattomaksi loisimiseksi ja painostamiseksi. Esimerkiksi ilmaistyön määrän kasvu on huolestuttava kehitys, johon ay-liikkeen kyllä pitäisi tarttua ja kunnolla. Ei viisipäiväistä työviikkoakaan aikoinaan saatu nätisti kysymällä...

Harmi vaan, että ay-liikettä ei enää kiinnosta muu kuin oman omaisuuden hallinnoiminen. Rinne ei tajua perustuloa, eikä osaa johtaa työelämää työtuntien vähentämisen ja työn jakamisen suuntaan.

Vierailija
54/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää äänestä mitään vasemmistopuoluetta, en sen tammikuun 2018 lakon jälkeen. Olin juuri silloin joutunut syöpähoitoihin ja sen tukilakon takia en päässyt sairaalaan. Ei ole mitään järkeä potkia jo potkittua. Ja ministerit ajoivat virka-autoillaan kuten aina ennenkin.

Tukilakon takia bussit eivät kulkeneet, ja kävelymatka oli liian pitkä. Taksia ei saanut koska autoja ei ollut tarpeeksi.

eri

Aina ei kuule ole just joka hetkellä apulaista käsillä, varsinkaan sellaista jolla on auto ja jolla on aikaa kesken päivän lähteä kuskailemaan ihmisiä pitkin.

t. toinen eri

Vierailija
55/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio, äänestän perussuomalaisia.

Vierailija
56/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Eikä sairaalakaan tullut vastaan antamalla uutta vaataanottoaikaa, ei tietenkään. Silti on viisi kuukautta oltu kuoleman kielissä, hoitomuotoa nyt ei taas osattu mainita, mutta aivan varmasti SDP:n ja Vasemmistoliiton syytä, ettei kirjoittaja päässyt syöpähoitoihin. Niin dramaattisia seurauksia lakoilla tänä päivänä on, eikö kukaan ajattele lapsia ja sairaita..!

Vierailija
57/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provon merkkejä mm.:

- traaginen kokemus (esim. syöpä)

- pitkä aika vastauksen kehittelyssä, kun pitää tarkistaa miten ne taustatiedot oikein menikään

- uhriutuminen, kun syytetään provoksi

Koeta jatkossa vähän kovempaa.

Mikä syöpä sulla oli ja miten hoidettiin, oletko nyt terve? Mihin sairaalaan et päässyt ja mihin hoitoihin?

Mikä pitkä aika? Vastasin heti kun näin, kai minulla on muutakin elämää kun päivittää tätä ketjua. Joo olen kutakuinkin parantunut, mutta en teidän vasureiden ansiosta.

Mutta todellakin toivon että syöpä iskee sinuun. Niinkuin suureen osaan suomalaisista iskeekin.

Kai tajuat, että vasureiden ansiosta sinäkin tavallinen pulliainen ylipäänsä sait ilmaista hoitoa syöpääsi? Voi mitä ylimielisyyttä.

Vierailija
58/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole KOSKAAN äänestänyt demareita, Vasemmistoliittoa tai Vihreitä, enkä aio sitä tehdä tästä eteenpäinkään.

Vierailija
59/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provon merkkejä mm.:

- traaginen kokemus (esim. syöpä)

- pitkä aika vastauksen kehittelyssä, kun pitää tarkistaa miten ne taustatiedot oikein menikään

- uhriutuminen, kun syytetään provoksi

Koeta jatkossa vähän kovempaa.

Mikä syöpä sulla oli ja miten hoidettiin, oletko nyt terve? Mihin sairaalaan et päässyt ja mihin hoitoihin?

Mikä pitkä aika? Vastasin heti kun näin, kai minulla on muutakin elämää kun päivittää tätä ketjua. Joo olen kutakuinkin parantunut, mutta en teidän vasureiden ansiosta.

Mutta todellakin toivon että syöpä iskee sinuun. Niinkuin suureen osaan suomalaisista iskeekin.

Kai tajuat, että vasureiden ansiosta sinäkin tavallinen pulliainen ylipäänsä sait ilmaista hoitoa syöpääsi? Voi mitä ylimielisyyttä.

Jep, ja kaikki lapset pääsevät ilmaiseen peruskouluun, edullinen päivähoito jne. Kaikkea yritetään ajaa toki alas, mutta ei suinkaan vasureiden toimesta.

Vierailija
60/145 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Eikä sairaalakaan tullut vastaan antamalla uutta vaataanottoaikaa, ei tietenkään. Silti on viisi kuukautta oltu kuoleman kielissä, hoitomuotoa nyt ei taas osattu mainita, mutta aivan varmasti SDP:n ja Vasemmistoliiton syytä, ettei kirjoittaja päässyt syöpähoitoihin. Niin dramaattisia seurauksia lakoilla tänä päivänä on, eikö kukaan ajattele lapsia ja sairaita..!

Kommentissasi ei ole järjen hiventä joten turha siihen on vastatakaan. Menes vaikka sinne limalaudallesi takaisin harjoittelemaan kun aikuiset keskustelee. Tai mikä lauta se olikaan.