Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka aikovat tauon jälkeen äänestää SDP:tä ensi keväänä?

Vierailija
24.08.2018 |

Parit vaalit on menneet Vasemmistoliiton äänestäjänä, mutta kyllästyttää äänestää pienpuoluetta, joka ei vaikuta tosissaan edes haluavan enempää päätäntävaltaa. Omaan kansanedustajaani olen muuten kyllä tyytyväinen.

Onneksi demareiden piiristä löytyy myös fiksu ehdokas, joka on todistetusti tehnyt hyvää politiikkaa ja haalinut ääniä aiempina vuosina. Demareilla kun on mahdollisuus pääministerin pestiin, ja vaikka en Rinnettä fanitakaan, niin muut vaihtoehdot ovat vielä pahempia.

Muita?

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatusmittausten perusteella aika monikin.

Vierailija
2/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt taukoa. Olen ylempi toimihenkilö ja ole joksenkin aina äänestänyt demareita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää äänestä mitään vasemmistopuoluetta, en sen tammikuun 2018 lakon jälkeen. Olin juuri silloin joutunut syöpähoitoihin ja sen tukilakon takia en päässyt sairaalaan. Ei ole mitään järkeä potkia jo potkittua. Ja ministerit ajoivat virka-autoillaan kuten aina ennenkin.

Vierailija
4/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää äänestä mitään vasemmistopuoluetta, en sen tammikuun 2018 lakon jälkeen. Olin juuri silloin joutunut syöpähoitoihin ja sen tukilakon takia en päässyt sairaalaan. Ei ole mitään järkeä potkia jo potkittua. Ja ministerit ajoivat virka-autoillaan kuten aina ennenkin.

Aika paksua provoa. Miten niin et päässyt? Hohhoi.

Vierailija
5/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan äänestä ay-urpoja. Rinne on surkea ja yllättäen haluan äänestää demareita vielä vähemmän nyt kun nuo koittavat painostaa lakoin ihmiset äänestämään itseään.

Tässä maassa on muutenkin kaikenmaailman loisia jotka ei tuota mitään mutta vaatii sitäkin enemmän, ilman mitään vastuuta vaatimustensa seurauksista. Siihen porukkaan sopii täydellisesti koko ay-koneisto.

Vierailija
6/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan äänestä ay-urpoja. Rinne on surkea ja yllättäen haluan äänestää demareita vielä vähemmän nyt kun nuo koittavat painostaa lakoin ihmiset äänestämään itseään.

Tässä maassa on muutenkin kaikenmaailman loisia jotka ei tuota mitään mutta vaatii sitäkin enemmän, ilman mitään vastuuta vaatimustensa seurauksista. Siihen porukkaan sopii täydellisesti koko ay-koneisto.

Lakkoilu on ihan perusoikeus demokratiassa. Kokoomustrollit näemmä heräsivät kun alkaa tälläista settiä pukata.

Vierailija
7/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demarit ja Kokoomus ovat olleet yhtä ja samaa puoluetta viimeiset 25 vuotta. Muutosta ei ole näköpiirissä.

Vierailija
8/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän vasemmistoa tai sdp:tä. Muut voivat painua Hel.......n.

Vierailija
9/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää siitä, miten et päässyt hoitoihin.

Vierailija
10/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestäkää jotain muuta kuin ikuisia Keskustaa, Kokoomusta ja SDP:tä. Yhdenkään näiden suosio ei kasva hyvien tekojen takia, vaan kahden muun omille pelaamisen takia.

Vierailija
11/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Niillä on riveissään täys r a s i s t i, nasima, jonka mielestä Suomessa on liikaa vaaleaihoisia.

Lähde?

Vierailija
12/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täsmälleen näin!

Loimaan liitto on minulle kelvannut jo vuosikymmenen ajan...

Vierailija
13/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkoilu on ihan perusoikeus demokratiassa. Kokoomustrollit näemmä heräsivät kun alkaa tälläista settiä pukata.

siihen pitäisi olla hyvä syy, ja lakkoilu siksi että sinut tai kaverisi valittaisiin kuninkaaksi on aikalailla täsmälleen demokratian perusajatusta vastaan

Vierailija
14/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestäkää jotain muuta kuin ikuisia Keskustaa, Kokoomusta ja SDP:tä. Yhdenkään näiden suosio ei kasva hyvien tekojen takia, vaan kahden muun omille pelaamisen takia.

persuja en äänestä ainakaan, sori.

Vierailija
15/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja äänestin kaksissa viime vaaleissa ja en äänestä enää koskaan. Mitään luvattua eivät saaneet tehtyä ja kaikenlaisia koijareita puolueessa. Sdp voisi olla vaihtoehto ensi keväänä.

Vierailija
16/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä itse sitä mieltä, että ay-liikkeen pitäisi uudistua. Mutta aika paksua väittää työntekijöisen aseman puolustamista tuottamattomaksi loisimiseksi ja painostamiseksi. Esimerkiksi ilmaistyön määrän kasvu on huolestuttava kehitys, johon ay-liikkeen kyllä pitäisi tarttua ja kunnolla. Ei viisipäiväistä työviikkoakaan aikoinaan saatu nätisti kysymällä...

Vierailija
17/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

siihen pitäisi olla hyvä syy, ja lakkoilu siksi että sinut tai kaverisi valittaisiin kuninkaaksi on aikalailla täsmälleen demokratian perusajatusta vastaan

Missä tuollainen lakko on ollut? Harmi, että missasin..

Vierailija
18/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse äänestän feminististä puoluetta. Liian moni Suomessa on patriarkaalin orja, ja äänestää vain vanhoja puolueita, jotka tekevät paskoja päätöksiä vuosikymmenestä toiseen. Äänestäkää vain synnytystalkoita ihan rauhassa, mutta turha valittaa sitten jälkeenpäin.

Vierailija
19/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuja äänestin kaksissa viime vaaleissa ja en äänestä enää koskaan. Mitään luvattua eivät saaneet tehtyä ja kaikenlaisia koijareita puolueessa. Sdp voisi olla vaihtoehto ensi keväänä.

Pisteet rehellisyydestä. Palstalla on porukkaa, jotka ovat menneet tähän Soini/Hallis-huijaukseen ja uskoo vakavissaan, että asiat muuttuvat. Ymmärtämättä ollenkaan, että koko puolueen hajaantuminen on ollut vain yhtä suurta, ennalta suunniteltua sirkusta, jossa myös oppositiossa nyt istuvat persut ovat kyllä mukana. No, kolmas kerta toden sanoo...

Vierailija
20/145 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinia joskus äänestin. Viimeksi muistaakseni vihreitä. En tykkää mistään puolueesta, joten yleensä menen pienimmän pahan periaatteella, vielä huonompia vaihtoehtoja vastaan.

En pidä yhtään Antti Rinteestä enkä ole erityisen innoissani demareiden AY-kytköksistä. Mutta Touko Aalto vasta ulapalla oleva jantteri onkin. Vasemmistoliiton talouspoliittisia linjauksia taas voin kannattaa ideologisista syistä, mutta en pidä niitä millään tavalla realistisina tai toteuttamiskelpoisina globaalissa markkinaympäristössä.

Eli äänestänkö demareita? En haluaisi. Mutta mitä muutakaan äänestäisi. Jaa-a.