INFP - kaikkein pienituloisin persoonallisuustyyppi
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jos ne on täyttä soopaa, niin miten voidaan (ilmeisesti tutkitusti) todeta että infp on vähätuloisin esimerkiksi?
Siis tuollaisia tuloksiahan voidaan saavuttaa kyselemällä myös esimerkiksi ihmisten horoskooppimerkkejä ja vuosituloja suppealta ihmisjoukolta. Tulokset tsekataan ja voidaan todeta, että pienimmät tulot näyttää olevan leijonilla. Se ei sinällään tarkoita, että horoskooppi erityisesti määrittäisi tulotasoa, vaan että tällä otannalla tulos on saatu näin. Vastaavasti ihmiset voidaan jakaa eri joukkoihin jollain muullakin perusteella, vaikka hiustenvärin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä et mulla on suurempi palkka kuin kollegoillani juurikin INFP-ominaisuuksistani johtuen!
Mikä ala? Millaista työtä teet?
Julkisella, ja saan henkilökohtaisia lisiä.
Kiersit kysymykset. En kysynyt millä sektorilla teet töitä, vaan millä alalla ja millaista työtä teet?
En halua kertoa liian tarkasti. Mutta meillä ei kukaan muu saa henkilökohtaisia lisiä kuin minä.
Okei, miellytät esimiestäsi oikealla tavalla.... Nice!
Ei INFP:llä ole tarvetta miellyttää ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä et mulla on suurempi palkka kuin kollegoillani juurikin INFP-ominaisuuksistani johtuen!
Mikä ala? Millaista työtä teet?
Julkisella, ja saan henkilökohtaisia lisiä.
Kiersit kysymykset. En kysynyt millä sektorilla teet töitä, vaan millä alalla ja millaista työtä teet?
En halua kertoa liian tarkasti. Mutta meillä ei kukaan muu saa henkilökohtaisia lisiä kuin minä.
Okei, miellytät esimiestäsi oikealla tavalla.... Nice!
Ei INFP:llä ole tarvetta miellyttää ketään.
Hahhaahaa! Et usko tuohon väitteeseen itsekään.
Juu, INFP mikä INFP. Köyhä mutta ylikoulutettu. Raha kyllä kiinnostaisi paljonkin, ja kunnianhimoa oman osaamisen ja noepaälyisyyden hyödyntämiseen löytyy terveessä määrin. Ehkä jonain päivänä natsaa - tai sitten ei.