Cheekin faniryhmälle nolla lippua päätöskonserttiin
Eiköhän tämä täältä poisteta kun tästä artistista ei saa pahaa sanaa sanoa. Puhuin tuossa ystäväni kanssa miten paljon tuo vapaaehtoisryhmä on mainostanut ja tuottanut omakustanteisesti mainontaa Cheekille. Mietittiin että varmaan on palkittu vuosien aherrus VIP lipuilla mutta ei suinkaan. Ylläpitäjät eivät saaneet lipun lippua, ihan uskomatonta! Kaikki tämä mainostus, levyjen ostaminen ja yleisö Emmojen hankkimiset sun muut, voitteko kuvitella. Lapsiraukat. Kaikenmaailman tyhjäntoimittajat kyllä palkittu VIP lipuilla jotka ei muuta tee kuin puhu paskaa selän takana :D Saa puhuakin mun puolesta.
Kommentit (31)
Kyllä faniryhmäkin olisi varmasti saanut liput ostaa jos olisi halunnut ja itse asiassa veikkaan että onkin ostanut.
Ostaneet ovatkin. Miettikää nyt omalle kohdalle jos joku mainostaisi sun firmaa ilmaiseksi vuosikausia.. ei mitään kiitosta
Tälläkin hetkellä uskollisesti mainostavat Cheekin pop up kauppaa että menkää nyt ihmiset ostamaan fanikrääsää. En kestä.
missä tuota on mainostettu? ei ole älypuhelinta, joten en ole myöskään somessa.
Mainostavat aktiivisesti Facebookissa ja Instagramissa. Seuraajia pelkästään Instagramissa yli 10,5 tuhatta ihmistä että kertonee jotain.
Vierailija kirjoitti:
Ostaneet ovatkin. Miettikää nyt omalle kohdalle jos joku mainostaisi sun firmaa ilmaiseksi vuosikausia.. ei mitään kiitosta
Tolla logiikalla noi olis sitten saanut olla ilmaiskonsertit. Siitä se vasta olis parku noussu kun joku olis saanut ilmaislipun ja toinen ei. Ite olen aina tykänyt Sillanpäästä ja Beatlesista mutta en mä heiltä siitä ole mitään kiitosta odottanut.
Vierailija kirjoitti:
Mainostavat aktiivisesti Facebookissa ja Instagramissa. Seuraajia pelkästään Instagramissa yli 10,5 tuhatta ihmistä että kertonee jotain.
Hölmöt ne ilmasiks töitä tekee. Ruma saa olla mutta ei tyhmä.
Kai nyt tykätä voi kuka tahansa mutta eri asia omistaa tyyliin elämänsä jonkun artistin mainostamiseen https://www.instagram.com/teamcheek/?hl=fi
Ei saa faneja suosia yli toisten, vaikka itse ovat paljon duunia tehneet ja rahaansakin laittaneet.
Fanit tulee helposti mustasukkaiseksi ja siitä saattaa seurata fanikato.
Sori mutta 10,5 tuhatta seuraajaa on vähän. Ja jos harrastatte cheekkiä niin ei se oikeuta mihinkään.
En ole nähnyt yhdelläkään suomiartistilla vastaavaa ilmaista mainoskoneistoa.
Lapset, ottakaa opiksi tästä!
Huutista tyhmälle kanalaumalle.
"Mul on ysiysi ongelmaa, kaikki ämmii"
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt tykätä voi kuka tahansa mutta eri asia omistaa tyyliin elämänsä jonkun artistin mainostamiseen https://www.instagram.com/teamcheek/?hl=fi
Silloin auttaa psykiatrin apu💊 ei ilmaisliput. Eräänlainen addiktio sekin.
Jos tekee jotain fanina vapaaehtoisuuden pohjalta, niin se kannattaa pitää myös sellaisena, eikä alkaa kuvitella olevansa jokin eliitti-fani, joka ansaitsee erityisoikeuksia. Jos haluaa jotain markkinointi-yhteistyötä tehdä, niin kannattaa sopia sen artistin (tai oikeammin levy-yhtiön) kanssa pelisäännöt kuntoon. Eikä myöhemmin kitistä, että kun ne ei antanu mitään, vaikka me niin tehtiin kaikkemme ja odotettiin jotain. Ja niiden olisi pitänyt lukea meidän ajatukset, kun ei me osata neuvotella.
Sitäpaitsi mitä se Keekki nyt enää tekee fanien palvonnalla, kun on lopettamassa. :P Ei se huono maine enää tässä kohtaa haittaa mitään. Ja jos vielä joskus come-backin tekee, niin tää on niin unohdettu juttu. :D
Voi ei :( Ovatko kirjoittaneet tästä jossain?
Tosi kurjaa. Jossain haastattelussa Cheek niin kehui heitä ja soittikin heille ja kiitteli. Kiitokseksi olisi tosiaan ryhmän avainhenkilöille liput kuuluneet.