Miksi en saa kavereita?
Mulla on yllätys yllätys ollut kiusaamista koulussa mm. Jätetään pois porukasta ja ei puhuta mitään. Ei oo ollu mitään fyysistä tai semmosta. Haukuttu on läskiksi ja vammaseksi. Oon pitänyt oman tyylin vaatteilla en oo menny muodin mukana tai sen mitä muilla on päällä.
Olen hieman ehkä kömpelö jos näin voi sanoa mutta nyt aikuisiällä parantunut huomattavasti.
Tilanteeni on vaan se etten saa ketään jäämään kaverisuhteeseen vaikka itse laitan viestiä. Olen tehnyt tyhmyyksiä ihan nolojakin mutta ne luulisi olevan jo unohdettu.
Inhoan julkisia paikkoja jos ne on täynnä ihmisiä ja sillon hiki virtaa ku sialla.
En ole tuppisuu vaan puhun kyllä asiaa ja vastailen normaalisti. Ei siis ole ainuttakaan kaveria kenen kans olla tai soittaa. Ja kukaan ei ota yhteyttä itse. Missä vois olla vika? Ei se ainakaan ylipainon (10kg) takia voi johtua vai pitääkö ihmiset mua niin rumana ettei kehtaa vaan olla ? :D
Kommentit (13)
Olet liian varauksellinen, johtuisko siitä. Osaatko heittäytyä?
En ole ap, mutta elämä on paska kun ei ole kavereita kenen kans lähteä baariin. Muutin eri kaupunkiin, uusia naamoja joka päivä, tutustun moneen ja yritän olla sosiaalinen mutta en näe niitä koskaan enää eikä niitä kiinnostaa oikeesti hengaa ulkopuolisen kanssa. Yökerhoon ei viitti yksin lähteä, ihan kuin joku peto olisi. Tämä jatkunut jokunen kuukausi jo. Tänään taas ulos, yksin.
Mulla sama ja sanottu vähän varautuneen oloiseksi ja kuulemma näytän ylimieliseltä ja kyllästyneeltä. Mieti miltä itse vaikutat ulospäin? Sillehän ei oikein mitään voi mutta näin voisit ymmärtää tilannettasi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama ja sanottu vähän varautuneen oloiseksi ja kuulemma näytän ylimieliseltä ja kyllästyneeltä. Mieti miltä itse vaikutat ulospäin? Sillehän ei oikein mitään voi mutta näin voisit ymmärtää tilannettasi.
Varautunut jatkuvasta torjumisesta, ylimielinen koska yrittää sitä nieltää. Kyllästynyt samasta syystä. Harmi että luo tämmösen efektin. En mä nyt ala teeskentelemäänkään ennen kuin olen vahvasti humalassa ja kaikki on kivaa. Kieltämättä maksa on alkanut kärsii
Ei riitä, että vastailet muiden kysymyksiin, vaan sun pitäisi olla myös itse aloitteellinen ja kiinnostunut muista. Jos vaan odotat, että muut vetävät sua perässä ja puhut vaan itsestäsi, niin se on todella rasittavaa.
On myös muiden kunnioittamista pukeutua siten, ettei muiden tarvitse hävetä seurassasi. Et siis voi odottaa, että muut hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet, jos tyylisi poikkeaa huomattavasti normaalista. Jos et halua sopeutua ryhmään myös ulkoisesti, niin et voi olla yllättynyt, jos muut sulkevat sinut ryhmän ulkopuolelle.
Vaikea se on sanoa missä vika netin syövereistä. Yleensä hyvät ystävät tehdään nuorena. Miksi ette yksinäiset tutustu muihin yksinäisiin, esimerkiksi täällä?
Eli tiivistettynä ulkonäöllä on väliä . Häpeetkö hupparissa ja farkuissa kulkevaa ihmistä??
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä, että vastailet muiden kysymyksiin, vaan sun pitäisi olla myös itse aloitteellinen ja kiinnostunut muista. Jos vaan odotat, että muut vetävät sua perässä ja puhut vaan itsestäsi, niin se on todella rasittavaa.
On myös muiden kunnioittamista pukeutua siten, ettei muiden tarvitse hävetä seurassasi. Et siis voi odottaa, että muut hyväksyvät sinut sellaisena kuin olet, jos tyylisi poikkeaa huomattavasti normaalista. Jos et halua sopeutua ryhmään myös ulkoisesti, niin et voi olla yllättynyt, jos muut sulkevat sinut ryhmän ulkopuolelle.
tämä oli vasta hyvä pohdiskeltavaa. Kiitän.
Jos häpeää ihmistä ulkonäön perusteella, niin eihän semmosia kavereita edes tarvitse. Tietty jos nyt vaatteet ylikireitä horahtavia ja ylipainoa tursuaa ni jotenkin ymmärtää ettei halua semmoisen ihmisen kanssa näyttäytyä . Mutta muuten ylipainolla tai ulkonäöllä ei pitäisi olla vaikutusta ystävyyteen
Vierailija kirjoitti:
Jos häpeää ihmistä ulkonäön perusteella, niin eihän semmosia kavereita edes tarvitse. Tietty jos nyt vaatteet ylikireitä horahtavia ja ylipainoa tursuaa ni jotenkin ymmärtää ettei halua semmoisen ihmisen kanssa näyttäytyä . Mutta muuten ylipainolla tai ulkonäöllä ei pitäisi olla vaikutusta ystävyyteen
Aika valikoivaa ystävyyttä tuokin.
Small talkin on kaiken a ja o.Vaikket muuten välittäisi ihmisestä keskustele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika valikoivaa ystävyyttä tuokin.
Totta, karvasen persersvaon näkyminen ei pitäisi olla ongelma ystävyydelle
Minkä ikäinen olet, ja onko sulla muuta sosiaalista ympäristöä kuin koulu? :D Mulla on jonkin verran sama tilanne.