Kysymys naisille! Olette miehenne kanssa viettämässä iltaa...
Vaikkapa porukalla istumassa iltaa jossain ja porukkaan tulee mukaan erittäin kaunis nainen joka kiinnittää sekä teidän miehenne että muiden miesten huomion. Miehenne ei kiinnitä ollenkaan teihin huomiota vaan tuijottelee naista koko illan.
Millaisia tuntemuksia herättäisi? Itse ainakin varmaan kokisin epävarmuutta siitä olenko tarpeeksi viehättävä. Kokisiko joku naista kohtaan inhoa?
Tällaisia tapauksia kun sattuu. Olen itse ollut sekä tuo kaunis nainen mutta myös ollut se joka kokee epävarmuutta jonkun toisen kauniin naisen takia.
Kommentit (33)
Mun mies ei mun seurassa tuijottele vieraita naisia. Sillä on käytöstapoja. Sama toisinpäin.
Kysyn myös että mitä jos miehenne lähestyy naista? Flirttailee ja kehuu?
En oikein tiedä, ehkä loukkaantuisin, jos käytös olisi mautonta?
Itselleni on käynyt niin, että olimme mieheni kanssa ulkona syömässä ja nuori tarjoilijatyttö jotenkin kai iski silmänsä mieheeni (?), tuijotteli minua vihaisesti koko illan, ei vastannut, jos kysyin jotain, katseli ihastuneena miestäni ja antoi tälle sitten vielä numeronsa.
Oli aika hämmentävää. En siis suuttunut, eikä mieheni ollut asiaton mitenkään, oli vaan kummallista.
Suuttuisin tietty jos oma ukko tölläis toista.
Mieheni ei tuijottelisi ketään koko iltaa. En tunne epävarmuutta itseäni kauniimpien ihmisten seurassa, koska mieheni rakastaa ja arvostaa minua eniten.
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on käynyt niin, että olimme mieheni kanssa ulkona syömässä ja nuori tarjoilijatyttö jotenkin kai iski silmänsä mieheeni (?), tuijotteli minua vihaisesti koko illan, ei vastannut, jos kysyin jotain, katseli ihastuneena miestäni ja antoi tälle sitten vielä numeronsa.
Oli aika hämmentävää. En siis suuttunut, eikä mieheni ollut asiaton mitenkään, oli vaan kummallista.
Kuulostaa et olisivat jo aiemmin tavanneet
Vierailija kirjoitti:
Mun mies ei mun seurassa tuijottele vieraita naisia. Sillä on käytöstapoja. Sama toisinpäin.
Tämä olikin tilanne jossa miehesi tekisin noin. Ei monen mies yleensä noin käyttäydy
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Eipä ole aloituksen kaltaista tilannetta tullut ikinä vastaan. Mun poissaollessa tuijotelkoot niin paljon kuin haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, mieheni on kyllä saanut numeroita muutenkin esim. sen naisparturilta, johon se ei suostu enää menemään.
Jos siis vihjailet, että niillä oli ennestään suhde, niin en oikein tiedä, vieras paikkakunta jne. Eikä me asuta vakituiseen suomessa edes ja tuo tapahtui suomalaisessa turistikaupungissa.
Jaa en tiedä. Eipä ole vielä tarvinut kokea moista. Aina se pitää seuraa, vaikka kauniimpia naisia onkin lähettyvillä. Hän keskittyy ystäviin ja kuuntelee ja keskustelee.
Miksi pitäisi tuntea naista kohtaan inhoa? Kyllä se vastenmielisyys kohdistuisi siihen omaan seuralaiseen. Jokainen katsoo kaunista ihmistä, mutta pitää olla jokin ymmärrys, missä kohtaa mennään jo huonon käytöksen puolelle.
Ois vähän outoa, kun emme juuri kodin ulkopuolella iltaa vietä.
Olen itse ollut tuossa kauniin roolissa ja ei se kyllä mukavaa ole.
Esimerkiksi kerran kaverin tupareissa oli pariskunta jonka mies flirttaili kokoajan ja tunki ahdistavasti seuraan. Hänen kumppaninsa oli erittäin loukkaantunut ja sain hänen vihat niskaani vaikka en millään tapaa itse ollut miehestä kiinnostunut. Mies myös kouraisi takapuoltani jolloin itse lähdin sitten kotiin. Yleensä tilanteet ei ole mennyt noin pitkälle ja enimmäkseen on vaan tuijottelua ollut.
En inhoaisi naista, ellei hän käyttäytyisi ylimielisesti, tylysti tai tahallaan yrittäen iskeä varattuja. Miehen tuijotus aluksi ehkä huvittaisi, sitten voisi jo ärsyttää.
No jos kukaan porukasta ei viettäisi iltaa kuin tuon kauniin naisen kanssa mutta minä en tuntisin varmasti oloni ulkopuoliseksi. Tuskin jaksaisi pitkään illlanvietossa edes olla. Jos taas illan vietossa on mukavaa seuraa tuskin huomaan kenen perään miehet kuolaisivat.
Onhan se vähän outoa. Oudoin tilanne oli, kun kaunotar otti laukustaan banaanin, kuori sen ja alkoi tehdä sillä suihinottoliikkeitä miestäni katsoen. Mieheni nauroi, minä en, paitsi näin jälkikäteen. En muista olleeni mustasukkainen kuitenkaan. Ehkä lähinnä käsitys siitä naisesta muuttui, luulin häntä fiksummaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se olla, mieheni on kyllä saanut numeroita muutenkin esim. sen naisparturilta, johon se ei suostu enää menemään.
Jos siis vihjailet, että niillä oli ennestään suhde, niin en oikein tiedä, vieras paikkakunta jne. Eikä me asuta vakituiseen suomessa edes ja tuo tapahtui suomalaisessa turistikaupungissa.
Ulkomaalainen tumma ja komea mies?
No, enpä ole koskaan ollut tuollaisessa tilanteessa. Ei minulla ole ollut törppöjä miehiä.
N50
Vierailija kirjoitti:
En inhoaisi naista, ellei hän käyttäytyisi ylimielisesti, tylysti tai tahallaan yrittäen iskeä varattuja. Miehen tuijotus aluksi ehkä huvittaisi, sitten voisi jo ärsyttää.
Tiedän itse yhden suht kauniin naisen joka aina yrittää muiden miehiä ja oikein testaa omaa vetovoimaansa sillä että lähteekö miea mukaan flirttiin vai ei.
Näitäkin löytyy |:
Riippuu varmaankin siitä, mitä se nainen tekee.