Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen tyydyttää miehen

Vierailija
24.08.2018 |

Niin ettei miehen tarvitse itse liikkuttaa itseään. Kättä ja suuta ei saa käyttää :) Miten ja missä asennossa...? Yhdyntä vaatii yleensä tempoa tai yhdyntä vie pitemmän ajan.

Voiko nainen "imuttaa" pimpillä?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastan miehen päällä, mutta yleensä mies tulee päälleni rakastelun lopuksi ja laukeaa sisääni

Vierailija
22/51 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla väärässä, mutta onko naiset monesti liian ulkonäkökeskeisiä. Suurin osa miehistä eivät ole niin kriittisiä ulkonäölle kuin naiset luulevat. Ikää kun tulee, tietenkin arvostaa eri asioita, mutta nainen, joka osaa itse nauttia ja osaa tyydyttää miehen, on kultakimpale :)

Muistavatko naiset kysyä, mitä mies haluaa. Yleensä miehet eivät halua "lahnaa". Meillä kaikilla on omat mieltymykset, niitä kannattaa kumppanilta kysyä ja kunnioittaa.

Ymmärrän kyllä naisia siinä mielessä, kun nainen on saanut haluamansa, niin kiima on jo ohi. Siksi moni nainen jää "lahnana" makaamaan ja odottaa miehen saavan siemenet sisälle jotta pääsee pesulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä naisia siinä mielessä, kun nainen on saanut haluamansa, niin kiima on jo ohi. Siksi moni nainen jää "lahnana" makaamaan ja odottaa miehen saavan siemenet sisälle jotta pääsee pesulle.

Tämä. Koettu on karvaasti monet monet kerrat. Yleensä jätän homman sikseen ja menen katsomaan vaikka telkkua. Ja lahna voi hoitaa itse itsensä seuraavan viikon tai kaksi.

Vierailija
24/51 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin olla väärässä, mutta onko naiset monesti liian ulkonäkökeskeisiä. Suurin osa miehistä eivät ole niin kriittisiä ulkonäölle kuin naiset luulevat. Ikää kun tulee, tietenkin arvostaa eri asioita, mutta nainen, joka osaa itse nauttia ja osaa tyydyttää miehen, on kultakimpale :)

Muistavatko naiset kysyä, mitä mies haluaa. Yleensä miehet eivät halua "lahnaa". Meillä kaikilla on omat mieltymykset, niitä kannattaa kumppanilta kysyä ja kunnioittaa.

Jos oma nainen muuttuu lahnaksi, niin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, miksei saa pidettyä naistaan kiimaisena. Ei ne itsestään pysy. Koko aikuisikäni ollut saman naisen kanssa ja koko ikäni joutunut miettimään millä saan pidettyä kipinän yllä.  Toki oma naiseni arvostanut panostani niin paljon, että tekee hänkin sen eteen "töitä".  Olen pitänyt syystäkin huolta, että oma naiseni saa orkkunsa tavalla tai toisella, kunhan saa.  Jos jää lahna käteen, niin mies on epäonnistunut.

Vierailija
25/51 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

setäxy kirjoitti:

Jos oma nainen muuttuu lahnaksi, niin kannattaa katsoa peiliin ja miettiä, miksei saa pidettyä naistaan kiimaisena. Ei ne itsestään pysy. Koko aikuisikäni ollut saman naisen kanssa ja koko ikäni joutunut miettimään millä saan pidettyä kipinän yllä.  Toki oma naiseni arvostanut panostani niin paljon, että tekee hänkin sen eteen "töitä".  Olen pitänyt syystäkin huolta, että oma naiseni saa orkkunsa tavalla tai toisella, kunhan saa.  Jos jää lahna käteen, niin mies on epäonnistunut.

Sulla on sellainen nainen, joka ei jää lahnaksi. Onnittelut siitä. Oma naiseni jää poikkeuksetta sitä varmemmin mitä suuremman orgasmin onnistun hänelle tuottamaan ja se ei ole mikään pieni ”työmaa”. Ellen ole itse siihen mennessä valmis, jään täysin ilman. Ja en tule valmiiksi, ellen itsekin saa jotain huomiota, mistä tullaan siihen että naisenkin täytyy tehdä jotain asian eteen. Ja kun ei tee, niin en minäkään viitsi kovin usein vaivautua. Siinähän sitten ihmettelee kun ei ”seksi” miehelle kelpaakaan. Kaikki konstit olen koettanut viimeisten kahdeksan vuoden aikana, mutta asia ei ole muuttunut mihinkään.

Miehiä tästäkin voinee syyttää, jos ja kun aiemmat parisuhteet ja satunnaiset panothan hänet ovat sellaiseksi opettaneet.

Onneksi hyvääkin seksiä saa, mutta valitettavasti ei kotona.

Vierailija
26/51 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on sellainen nainen, joka haluaa minunkin parastani. Ihmettelen, että jos toinen ei halua, jos kumminkin pystyy naisensa tyydyttämään. Työmaan ymmärrän, koska omakaan nainen ei ole koskaan ollut sieltä helpoimmasta päästä, eikä nopeasti laukeava. Itse on aina panostanut vaimoni tyydyttämiseen sillä periaatteella, että varmistaisin jatkossakin seksin saannin.  Toki oma nautinto menee aina naisen nautinnon kautta.  Silloin siitä vasta saa kaiken irti. Miksi tyytyä keskinkertaiseen seksiin, kun hyvääkin on saatavissa.  Mitä paremmin naiselta lähtee lapasista, sen mahtavammalta tuntuu.  Eipä ole tarttenut miettiä huorissa käymistä, maksaa ei mistään.

Vierailija
27/51 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy Setäxy :)

Kyllä mä saisin jotakuinkin vaikka joka päivä, mutta ei mulle pelkkä naisen nautinto riitä, kyllä itsekin jotain kivaa tarvin. Kahdeksan vuoden aikana olen saanut kahdesti saanut hetken poskihoitoa ilman että on tarvinnut pyytää. Viime kerralla kai siksi että sai mut innostumaan seksiin kun itse oli niin puutteessa. (Oli ollut viikon reissussa) Tarviiko sanoa, että senkin session jälkeen jäin katselemaan toisen selkää... naurattaisi jos ei vituttaisi.

Vierailija
28/51 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi naisilta pyytääkin. Eivät ole ajatuksenlukijoita seksissä vaikka muuten olisivatkin.  Itsekseen murjottaminen ei auta mitään, jos et "vaivaudu" pyytämään.  Miehillä on vähän erilainen käsitys seksistä ja siitä kuinka usein sitä voi harrastaa.  Ei munkaan vaimo itsekseen suihin ota loppuun asti  omasta aloitteestaan, pois lukien ne kerrat, kun tietää seksivälin venyvän jostain syystä.  Voisi ottaa seksikertojen välissäkin, vaikkei itse tarvitse niin useasti.  Monesti nostanut mulla paineita, mutta pitänyt itellä, kun ei avautumisesta mitään hyötyä ole kuitenkaan. Mutta toisaalta vaimo on oikeassa, että mitä suurempi panetus mulla, sen parempaa seksiä hän saa. Ne on aika otuksia lukemaan miehen panetuksien voimakkuuksia.  Siitä olen kyllä samaa mieltä, että mulla on käynyt hiton hyvä tuuri.  Se on tullut selväksi viimeistään näitä tämän tyyppisiä saitteja lukiessa.

Vierailija
29/51 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu toki olen pyytänyt, eikä kysymys ole siitä. Kai sitä pyytämällä saa melkein mitä vaan. Ajattelen kuitenkin niin, että yli 4-kymppänen nainen joka ei ole nunnana elänyt, tietää kyllä mistä miehet pitävät ja varmasti tietää mistä minä pidän. Jos en mitään saa pyytämättä niin katson että aitoa miellyttämisenhalua ei ole, vaan joko laiskuutta tai itsekkyyttä.

Mutta näillä eväillä mennään.

Vierailija
30/51 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin vielä nuori eräs vanhempi työkaveri kertoi opettavaisen tarinan. Hän nelikymppisenä oli kpiintynyt kun vaimo ei ollut aloitteellinen. Hän päätti odottaa vaimon aloitetta. Joo odotti yli kk ennenkuin häneltä pinna petti. Sanoi ettei kannata kokeilla, itsepä kärsit. Joten sopii ottaa lusikka kauniiseen käteen ja nöyrtyä, sattuu olemaan ns luonnonlaki että mies vonkaa ja nainen innostuu jos innostuu. Ei kannata odottaa ihmeitä. Ei ne pahaa tarkoita.

Vierailija
31/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun oman naisen tuntee, näkee aika tarkkaan milloin sitä haluttaa, vaikka mitään suoraa aloitetta ei tulekaan.

Usein annan, mutta joskus annan kärvistellä ovispanetuksessaan, jos ei itseä huvita. Onhan sekin aika viihteellistä katsoa ja odottaa reaktioita mitä tapahtuu kun pidän sylissä ja silittelen hiuksia ja juttelen mukavia. Mutta pidän käteni pois sieltä minne hän odottaa niiden päätyvän.

Ja hyvää yötä.

Vierailija
32/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sitä ongelmaa, ettei huvita.  Vaimoni saanut aina enemmän seksiä kuin tarvinnut.

Vierailija
33/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole sitä ongelmaa, ettei huvita.  Vaimoni saanut aina enemmän seksiä kuin tarvinnut.

Yksilökohtaista mistä kukin tykkää. Ilmeisesti aika monelle miehelle riittää että edessä pillu johon itsensä tyydyttää.

Ei mullakaan siitä kiinni ole, etteikö haluja olisi joka päivä, mutta jos en sessiosta itse saa kuin vitutuksen, niin ei usein viitsi. Pitäisi löytää joku munkinpippuri mikä vähentäisi haluja niin olisi helpompi olla.

Vierailija
34/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magic Wand-vibraattorilla. Kiihottavaa katsoa kun mies vaipuu siihen nautinnon elämysmatkalle, joka päättyy hurmokselliseen orgasmiin.

Vierailija
35/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Magic Wand-vibraattorilla. Kiihottavaa katsoa kun mies vaipuu siihen nautinnon elämysmatkalle, joka päättyy hurmokselliseen orgasmiin.

Siis miten??

Vierailija
36/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mtäh? Ei mene ollenkaan noin. Orkkuni jälkeen haluan kovaa panoa. P***u in erityisen herkkä juuri silloin, tuntuu äärettömän nautinnolliselta. Ei kiimani muutenkaan lopu orkkuun. Nautin järjettömästi kun mies nauttii, ei tulisi mieleenkään jättää häntä ilman. Se kruunaa nautintoni kun näen ja kuulen hänen laukeavan. N50+

Vierailija
37/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin vielä nuori eräs vanhempi työkaveri kertoi opettavaisen tarinan. Hän nelikymppisenä oli kpiintynyt kun vaimo ei ollut aloitteellinen. Hän päätti odottaa vaimon aloitetta. Joo odotti yli kk ennenkuin häneltä pinna petti. Sanoi ettei kannata kokeilla, itsepä kärsit. Joten sopii ottaa lusikka kauniiseen käteen ja nöyrtyä, sattuu olemaan ns luonnonlaki että mies vonkaa ja nainen innostuu jos innostuu. Ei kannata odottaa ihmeitä. Ei ne pahaa tarkoita.

Ai mies vonkaa...? Salli mun nauraa. Pitkässä liitossa tein 100% aloitteista. Nykyisen kanssa ollaan molemmat todella kiimaisia mutta minä varmaan enemmän. Älä yleistä, ei ole luonnonlaki. N50+

Vierailija
38/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kymmentä kaveria tai työkaveria elämäni aikana ollut, kerran kuullut kaverin valittavan, että nainen halua liikaa seksiä tai on aina valmis.  Muilla pätenyt tuo luonnonlaki.

Rakastan vaimoani yli kaiken, enkä varmasti jätä ilman seksiä, jos hän sitä haluaa. Hän on muutakin kuin pillu. Vaikka  hänen pillu jumalainen onkin.  Jos seksin harrastaminen v.tuttaa, niin sitten on jotain pielessä, jos ei muuten niin asenteissa.

Vierailija
39/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä mulla on asenteessa jotain vikaa, kun mulle ei riitä esileikiksi pelkkä pillun näkeminen tai nuoleminen.

Vierailija
40/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miten??

Siis vieläkin kuvitellaan että miestä ei voi tyydyttää viballa, tai että se on vain naisten juttu... Hohhoijaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä