Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni nainen tyydyttää miehen

Vierailija
24.08.2018 |

Niin ettei miehen tarvitse itse liikkuttaa itseään. Kättä ja suuta ei saa käyttää :) Miten ja missä asennossa...? Yhdyntä vaatii yleensä tempoa tai yhdyntä vie pitemmän ajan.

Voiko nainen "imuttaa" pimpillä?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä naisia siinä mielessä, kun nainen on saanut haluamansa, niin kiima on jo ohi. Siksi moni nainen jää "lahnana" makaamaan ja odottaa miehen saavan siemenet sisälle jotta pääsee pesulle.

Mtäh? Ei mene ollenkaan noin. Orkkuni jälkeen haluan kovaa panoa. P***u in erityisen herkkä juuri silloin, tuntuu äärettömän nautinnolliselta. Ei kiimani muutenkaan lopu orkkuun. Nautin järjettömästi kun mies nauttii, ei tulisi mieleenkään jättää häntä ilman. Se kruunaa nautintoni kun näen ja kuulen hänen laukeavan. N50+

Minua kiinnosta sellainen juttu, kun tunnut olevan kiimainen nainen ;) montako orkkua tarvit jotta "voimat loppuvat" :)? Ne naiset, joihin itse olen törmännyt, ovat ihan poikki ja voimat pois, kun olen heidät hoidellut. Haluavat nukkua tai muuten vain taukoa kun eivät jaksa enään. Silloin kyllä tulee vähän sellainen "hyväksikäytetty olo". Saan kyllä heiltä p****iä, mutta ns. "lahnana" makaavat siinä vaiheessa.

No, täytyy todeta, olen ehkä tuhkamuna, kun itsellä yhden orkun jälkeen pitää ottaa vähän taukoa jotta ottaa uudelleen eteen. Monta kertaa kyllä otetaan unet ja jatketaan sen jälkeen.

Tämä on minun kokemus. Annan kyllä ensin naiselle hoidon, mutta täytynee miettiä sitä, jos en annakaan hoitoa loppuun asti, vaan lopetan 2-3 orkun jälkeen jotta jäisi voimia minullekin.

Vierailija
42/51 |
30.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun olin vielä nuori eräs vanhempi työkaveri kertoi opettavaisen tarinan. Hän nelikymppisenä oli kpiintynyt kun vaimo ei ollut aloitteellinen. Hän päätti odottaa vaimon aloitetta. Joo odotti yli kk ennenkuin häneltä pinna petti. Sanoi ettei kannata kokeilla, itsepä kärsit. Joten sopii ottaa lusikka kauniiseen käteen ja nöyrtyä, sattuu olemaan ns luonnonlaki että mies vonkaa ja nainen innostuu jos innostuu. Ei kannata odottaa ihmeitä. Ei ne pahaa tarkoita.

Vaimon aloitetta ootellu kohta 3 vuotta. ei oo vielä näkyny.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
31.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva nainen uskaltaa olla "tuhma" ;) Naiset kuulkaa, puhukaa miehillenne tuhmia juttuja. Niistä ne miehet kiihottuu :)

Vierailija
44/51 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne naiset, joihin itse olen törmännyt, ovat ihan poikki ja voimat pois, kun olen heidät hoidellut. Haluavat nukkua tai muuten vain taukoa kun eivät jaksa enään. Silloin kyllä tulee vähän sellainen "hyväksikäytetty olo". Saan kyllä heiltä p****iä, mutta ns. "lahnana" makaavat siinä vaiheessa.

Tämä on minun kokemus. Annan kyllä ensin naiselle hoidon, mutta täytynee miettiä sitä, jos en annakaan hoitoa loppuun asti, vaan lopetan 2-3 orkun jälkeen jotta jäisi voimia minullekin.

Samat kokemukset ikävä kyllä. Mutta eivät luojan kiitos kaikki naiset samanlaisia ole.

Mutta sellaisen naisen kanssa elävänä asia on ongelma. Olen jo alkanut miettimään, että surkean seksin vuoksiko tuo parempi puoliskoni ei ole ennen minua saanut luotua kestäviä parisuhteita. Kauheeta huijausta, kun nainen on seksikkyydeltään kuin Ferrari mutta pellin alla onkin litrainen ahtamaton diesel 😂

Vierailija
45/51 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on harmaa ja hidas kuin Toyota, mutta pellin alla on tulinen v12 Ferrari. Kun saa vauhtiin niin kyyti on kuumaa ja lähtee helposti lapasista.

Vierailija
46/51 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vaimo on harmaa ja hidas kuin Toyota, mutta pellin alla on tulinen v12 Ferrari. Kun saa vauhtiin niin kyyti on kuumaa ja lähtee helposti lapasista.

😂😂🤣

Vierailija
47/51 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo meillä on se vapari 1,0D. Käynnistyy hyvin, mutta vauhti on hidas ja maaliin pääseminen kestää todella kauan. Sitten kun lopulta pääsee ruutulipulle niin kone on loppu ja ylikuumennut liiallisesta rasituksesta, jarrut hirttää kiinni eikä toivoakaan jatkaa enää uutta kierrosta. Kuski jää kylmäksi jännityksen puutteesta ja haaveilee paremmasta vaihdokista, onneksi joskus aina pääsee koeajamaan vireämpiä, sekä uudempia että classic-luokan koneita, niin pysyy ajotaidot edes yllä. Se vaan kun oma kone on porsinut pari kertaa niin vaikea sellaisesta paketista on enää hankkiutua eroon.

Vierailija
48/51 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tarkemmin tuota vaimoa. On lähinnä Toyota Land Cruiser, neliveto.  Tyypillinen raskastekoinen, paksupohkeinen, voimakasrakenteinen suomalainen nainen.  Parhaita puoli leveä päärynänmuotoinen pylly, iso häpykumpu ja jumalainen rako jalkojen välissä.  Vääntöä..., sitä löytyy enemmän kuin pienestä kylästä. Kiihtyy hitaasti, mutta tarpeeksi kiihdytettynä alapää alkaa heräämään. Sen jälkeen onkin leikki kaukana, vääntö ja puristus on aivan jäätävää, kun kone lähtee oikein kunnolla myllyttämään kalua.  Onneksi on itsellä työmiehen kunnollinen iso, paksu ja kivikova k..rpä.  Pienemmän kalun pillu söisi alkupaloina.  Lähetyssaarnaajassa mies jää pihteihin puristuksiin kun jalat kietoutuu ympärille ja kalusta otetaan tukevasti kiinni , kuin mustalla leskellä, kun kone lähtee päälle.  Siitä ei sitten inahdeta mihinkään, ennenkuin rumba on ohi. Sitä jää täysin sivustakatsojaksi ja toivoo, että kalusta jää jotain jäljelle.  Eikä nainen päällä  mies paljoa helpommalla pääse, lukittuna ihan samalla lailla.  Kyllä tässä auto vie miestä, ei voi mitään.  Mutta se tunne voimasta ja väännöstä, se on aivan tajutonta.  Ymmärrän varsin hyvin Kama Sutran kirjoituksen, että herkkujen herkusta on miehet taistelleet kuolemaan saakka. Maailmassa on paljon hienoja nautintoja, ettei mikään vedä vertoja ahneelle ja voimakkaalle pillulle.

Vierailija
49/51 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä lisätä, että vuosikymmenten käytön jälkeen alkanut kone hyytyä. Laatikko on varmaan rikki. Puristus on vieläkin kova, mutta veto ja mankeli ei ole lähtenyt vuosiin enää päälle.  Varmaan yli viisi vuotta sitten  lähti lähti sattumalta päälle.  Vaimo oli päällä ja pillu mankeloi kalun aivan turraksi vanhaan tapaan. Purskahti itellä tunteet ja muistot mieleen, ja meni vetistelyksi.  Nautinto vetää sanattomaksi vieläkin muistellessa.

Vierailija
50/51 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nelivedosta kysymys, niin täytyy olla jakolaatikossa jotain vikaa.

Vierailija
51/51 |
01.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa tuon osaisin jollain korjata ja jonkun vuoden vielä nauttia. Sitten voisikin jo heittää hymyssä suin kupin nurkkaan.  Toiset miehet ovat panostaneet ulkonäköön minä koneeseen ja vääntöön. Tosin enpä tuosta mitään tietäisi, ellen olisi vahingossa saanut konetta käyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän