Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nykyisin vielä normaalia seurustella viikkoja tai jopa kuukausia ennen kuin mennään sänkyyn? :D

Vierailija
24.08.2018 |

Muistan itse 90-luvulta, miten normaalia oli odottaa ainakin viikkoja, ehkä jopa kuukausia ennen kuin harrastettiin seksiä ihan yhdyntään asti. Tehdäänkö tätä vielä? :D

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on niin kehno, etteivät alussa tapaamiskerrat pysy mielessä edes kymmeneen ensimmäiseen asti, siitä puuttuu intohimo eikä sitä kannata jatkaa. Näin siis minulla. Minun vakisuhteessani tulee olla intohimoa ja jokaista tapaamiskertaa tulee odottaa perhosia vatsassa. Kysymyksesi perusteella sinä taidat olla niin intohimoton, että unohdat välillä mennä tapaamiseen, vai kuinka? Ja ainahan tapaamiskerrat voi tarkistaa tekstareista. Ne ovat tärkeitä ja säilyvät, jos niitä ei tuhoa.

Vierailija
22/32 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olen sen verran kehittynyt eläimistä ja eettisesti asennoituva, etten pystyisi suhtautumaan toiseen ihmiseen kulutustavarana, joka vaihdetaan tietyin väliajoin uuteen."

Ymmärrys puuttuu tämän kirjoittajalta. En minä kerää suhteita tietyin väliajoin. Nykysuhde on kestänyt 14 vuotta ja uskottomuutta ei ole ollut. Kerroin vain, millä menetelmällä onnistuin löytämään sellaisen intohimoisen suhteen, jossa nyt elän. Minulle intohimo on yksi suhteen peruspilareista ja sen puuttuminen ei ennusta hyvää. Toki intohimoisetkin suhteet voivat päättyä, jos tarpeeksi monta niistä muista peruspilareista ei toteudu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/32 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tilanne- / suhdekohtaista, mutta täällä menee helposti 10 tai enemmän tapaamiskertaa ennen kuin edes oma-aloitteisesti haen mitään fyysistä läheisyyttä naisesta. Seksistä puhumattakaan.

Välillä mietin, että meneekö naisia ohi sen takia että vaikutan haluavan vain ystävyyttä? Mutta tuntuu jotenkin luontevalta edetä vasta sitten kun olo toisen seurassa on luontevaa ja huumoria ja flirttiä on ilmassa.

Tällainen kestää helposti enemmän kuin se yhteenlaskettu 8 tuntia yhteistä historiaa, mikä on siis takana jos esim. 3 tapaamiskerralla jo viettää yön yhdessä.

Vierailija
25/32 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella tilanne- / suhdekohtaista, mutta täällä menee helposti 10 tai enemmän tapaamiskertaa ennen kuin edes oma-aloitteisesti haen mitään fyysistä läheisyyttä naisesta. Seksistä puhumattakaan.

Välillä mietin, että meneekö naisia ohi sen takia että vaikutan haluavan vain ystävyyttä? Mutta tuntuu jotenkin luontevalta edetä vasta sitten kun olo toisen seurassa on luontevaa ja huumoria ja flirttiä on ilmassa.

Tällainen kestää helposti enemmän kuin se yhteenlaskettu 8 tuntia yhteistä historiaa, mikä on siis takana jos esim. 3 tapaamiskerralla jo viettää yön yhdessä.

Saatat missata seksuaalisesti aktiivisia naisia.

Vierailija
26/32 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun pitää ihastua ja alkaa tuntea kevyttä rakkautta ennen kuin voin kiinnostua seksuaalisesti. En aloittaisi suhdetta henkilön kanssa, joka ei aidosti ymmärrä asiaa. Tämä tietenkin karsii ison osan populaatiosta, mutta oikea ihminen löytyi kyllä aika kivuttomasti. Hän sanoi olevansa valmis odottamaan kihlaukseen asti, mutta se ei ollut tarpeen. Kyllä minä ainakin tiesin, että seksi kyseisen ihmisen kanssa tulisi olemaan upeaa ja kaunista, sitä se oli ja on yhä. Ei tuossa mielestäni ole mitään "epänormaalia", seksiä nyt vaan korostetaan nykypäivänä todella paljon, ja paineet sen harrastamiseen on suuret.

Vierailija
27/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä nyt ihan välttämätöntä siirtää seksi-palstalle? Eihän tässä puhuttu mitään k18-juttuja, vaan ainoastaan seksin harrastamisesta!

Vierailija
28/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi aivan varmasti. Minulla ainakin meni. Monet naiset tulkitsee asian niin, että en ole kiinnostunut, en pidä heitä haluttavina. Monet vielä peilaavat tunteitaan niin, että jos minä en nopeasti osoita halua viedä heitä sänkyyn, hekään eivät syty minulle. Tietoisesti tai tiedostamatta.

Vierailija
29/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee ohi aivan varmasti. Minulla ainakin meni. Monet naiset tulkitsee asian niin, että en ole kiinnostunut, en pidä heitä haluttavina. Monet vielä peilaavat tunteitaan niin, että jos minä en nopeasti osoita halua viedä heitä sänkyyn, hekään eivät syty minulle. Tietoisesti tai tiedostamatta.

Ikävä kuulla :( Ehkä yritän jatkossa pinnistää hieman niin että viimeistään 10. tapaamiskerralla on jo suukkoja ainakin annettu.

Vierailija
30/32 |
25.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla :( Ehkä yritän jatkossa pinnistää hieman niin että viimeistään 10. tapaamiskerralla on jo suukkoja ainakin annettu.

Suutelua pitää olla jo 3.treffeillä viimeistään.

Vierailija
31/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei viimeistään kolmannella tapaamisella lohkea niin heippa hei.

Juu, ei tule ikävä. Onneksi karsinta onkin näin helppo ja kivuton.

Itse olen nainen joka ei pysty irtosuhteisiin.

En myöskään pysty niinkään intiimiin ja itselleni tärkeään asiaan kuin seksi, ilman luottamusta, rakkautta ja turvallisuutta.

Olin neitsyt kun aviomieheni kanssa alettiin seurustella. Minulla kesti pitkään ennenkin edes sovittiin, että nyt seurustellaan. Mies olisi heti halunnut sekä seurustella että sänkyyn. Jaksoi ja malttoi odottaa. Kun tajusin kohdanneeni kultakimpaleen, ja olin jo päästänyt sydämeni rakastumaan, sovittiin sekä seurustelusta että seksistä.

Nyt yhteistä taivalta 18 vuotta takana. Ja rakastan seksiä. Meillä on sitä usein ja se on nautinnollista.

Vierailija
32/32 |
26.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelimme nelikymppisinä 3 kk ennen seksiä, kun tapasimme nykyisen mieheni kanssa. Johtui siitä, että mies sanoi menettävänsä kiinnostuksen naiseen aina täysin, jos menee heti sänkyyn, ja hän halusi meille vakavan suhteen. Ihan hyvä, että tunsi itsensä niin hyvin, oli huomannut sen, kun oli harrastanut useita kymmeniä irtosuhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä