Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä järkee on syödä kasviksia?

Vierailija
24.08.2018 |

Niissä ei ole energiaa juuri lainkaan. Vitamiinit saa rasvaisesta lihasta vähemmällä määrällä. Ruokamäärä on pieni kun syö lihaa, painonhallinta toimii.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se yleinen luulo.

Vierailija
2/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*hieroo ohimoita* *puistelee päätään* *poistuu*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvis on helpompi tappaa koska se ei pysty pakenemaan niin nopeasti kuin eläin.

Kasviksen metsästys on myös edukkaampaa koska nykyinen metsästyslaki ei ota kantaa mitä luotienergioita tarvitaan kasvisten ampumiseen.

Itse olen tappanut jopa suuren melonin ainoastaan ilmakiväärillä.

Yleensä käytän .22:sta ihan porkkanoihinkin, varmuuden vuoksi.

Vierailija
4/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun olekaan pakko syödä. :D

Vierailija
5/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata syödä yhtään mitään, painon hallinta ei tule edes mieleen parin kuukauden jälkeen.

Vierailija
6/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö vihanneksia ollenkaan erikseen. 

Sen verran, mitä notmaalista ruuasta tulee: täytetyt paprikat, jauhelihakeitto, kukkakaaligratiini. 

En voi sietää kylmiä kasviksia. Salaattiin en koske ollenkaan. Hedelmiäkään en juuri syö. Kesäaikaan jonkin verran marjoja. 

En sitten tiedä.... ainakin nyt toistaiseksi olen erittäin terve kuusikymppinen. Monet valittelevat jo tässä vaiheessa jos jonkinlaista vaivaa. 

Liikun tosi paljon ja olen hoikka. Väkisin en rupea jotain tuorekurkkua mutustelemaan. Oksettaa ajatuskin. 

Vierailija
7/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasviksillahan se painonhallinta vasta toimiikin kun niissä ei ole liikaa energiaa :D

Valitettavasti rasvaisesta lihasta ei saa kaikkia tarpeellisia vitamiineja, kivennäis- ja hivenaineita.

Vierailija
8/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihasta ei saa kaikkia lisäravinteita ja kasviksista saa myös kuitua.

Lisäksi on pirun tylsää syödä pelkkää lihaa päivästä ja ateriasta toiseen.

t. Kasviksia syövä karppaava persu

Vierailija
9/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran, mitä notmaalista ruuasta tulee: täytetyt paprikat, jauhelihakeitto, kukkakaaligratiini. 

En voi sietää kylmiä kasviksia. Salaattiin en koske ollenkaan. Hedelmiäkään en juuri syö. Kesäaikaan jonkin verran marjoja. 

En sitten tiedä.... ainakin nyt toistaiseksi olen erittäin terve kuusikymppinen. Monet valittelevat jo tässä vaiheessa jos jonkinlaista vaivaa. 

Liikun tosi paljon ja olen hoikka. Väkisin en rupea jotain tuorekurkkua mutustelemaan. Oksettaa ajatuskin. 

Miksi tätä alapeukutetaan? 

Ravintoaineet kypsennetyissä kasviksissa on yleensä parhaimmillaan. C-vitamiini lähinnä vähän kärsii. Mutta siitäkään ei puutosta tule, jos syö esim. kaaliruokia, juo vitaminoituja mehuja joskus jne. 

Perunassakin on yllättävän paljon c-vitamiinia paitsi sydäntalvella ja keväällä. 

Tomaattia tulee vaikka pastakastikkeista. Ei raakojen vihannesten syöminen ole mikään välttämättömyys. Ihmiset ovat eläneet kautta aikojen ilman niitä. Nämä salaatin puputtajat ovat ihan uutuus. 

Vierailija
10/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gorillat on kasvissyöjiä, samoin elefantit. Miksi ne ovat sitten niin vahvoja?

Vierailija
11/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on just hyvä kun saa syödä enemmän. Mä ainakin pidän kasvisruuasta.

Vierailija
12/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyä siitä lihasta ei näköjään ainakaan saa.

Vierailija
13/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et pidä kasviksista niin älä syö niitä. Kukaan ei pakota. Syö miten tahdot syödä suosituksista huolimatta kunhan ymmärrät että vastuu mahdollisista vaivoista on itselläsi. Voihan olla että elät terveenä ja hyvin voivana loppuun asti. Eikös jossakin ole se banaaninainenkin joka syö päivässä 20 banaania ja raakaa vegaaniruokaa pysyen silti terveenä.

Vierailija
14/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samoilla linjoilla sun kanssa.  Eipä noita terveitä ja hoikkia  kasviksia syöjiä missään nää.

Vierailija
15/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on just hyvä kun saa syödä enemmän. Mä ainakin pidän kasvisruuasta.

Liika syöminen on elimistölle haitallista.

Vierailija
16/16 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tätä alapeukutetaan? 

Ravintoaineet kypsennetyissä kasviksissa on yleensä parhaimmillaan. C-vitamiini lähinnä vähän kärsii. Mutta siitäkään ei puutosta tule, jos syö esim. kaaliruokia, juo vitaminoituja mehuja joskus jne. 

Perunassakin on yllättävän paljon c-vitamiinia paitsi sydäntalvella ja keväällä. 

Tomaattia tulee vaikka pastakastikkeista. Ei raakojen vihannesten syöminen ole mikään välttämättömyys. Ihmiset ovat eläneet kautta aikojen ilman niitä. Nämä salaatin puputtajat ovat ihan uutuus. 

Ennen vanhaan ihmisillä oli omat peruna- ja kasvimaat. Salaatin puputus ei mitenkään uusi juttu ole...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi