Kerro syysi miksi et ole juuri nyt töissä
Ja minä yritän perustella hoomorimielessä miksi se on huono tekosyy vältellä työntekoa. Katsotaan saadaando nauraa vai itkeä.
Kommentit (58)
Ei kiinnosta ilmaistyöt. Työskentelin 11 vuotta yksityisellä, ja pystyin maksamaan oman elatukseni. Nythän näemmä on vaan silkkaa naurettavaa pätkätyötä ja ilmaistyötä tarjolla. Mun naapurissani asuu somali- ja arabitaustaisia, jotka mekkaloivat pitkin yötä. Tää osaltaan vaikuttaa siihen, et alan sopeutua valvomaan yöt ja nukkumaan päivät. Harmi vaan, etten saa niin hyviä harkinnanvaraisia sosiaalitukia kuten paskastanioista tulleet. Saivat tuossa hiljattain ihan uudet keittiötkin, ettei varmasti ole se sianliha saatuttanut jääkaappia ja liettä.
Olen mielenterveysongelmien vuoksi työkyvyttömyyseläkkeellä.
Ap taitaa itse olla avohoidossa ja työkyvyttömyyseläkkeellä mt'n takia.
Olen tyhmä ja hyödytön idiootti, jolla ei ole töitä. En usko työllistyväni enää koskaan. Olen syrjäytynyt luuseri. Minusta ei ole mitään hyötyä tälle ihmiskunnalle.
Olen matalapalkka-alalla ja peruspäiväraha on suurempi kuin osa-aikainen palkkani, joten ei kannata...
Olen vanhuuseläkkeellä ja auttelen välillä miestä yrityksen paperitöissä, tänääntein/postitin 10 laskua,
loppupäivä vapaata.
Illalla suolataan lihat ja keitetään lanttuviipaleet valmiiksi huomisen lanttu-lihakukkoa varten.
Viikon työt on tehty ja pidän ”etäpäivää” 😆
Mä oon töissä huomenna ja sunnuntaina
Mulla on seuraava työvuoro vasta huomenna iltapäivällä.
Vastaisin asiallisesti ja syynikin on asiallinen, mutta ihmettelen perjantaisin tulevia työttömien syrjimis- ja haukkumisketjuja. En tiedä kuka tai ketkä tehtailevat, voi olla sattumaa että Ap aloitti juuri tästä aiheesta juuri perjantaina :D
Kotihoidosta sairaslomalla burnoutin takia.
Ryö on tarkoitettu köyhille plebeijeille.
Varakkaana voi valita mitä tekee vai tekeekö mitään.
Olen varakkaan miehen vaimo. Ei tarvitse kummankaan käydä töissä. Mutta ei se raha tule seinästä vaan itse on kuitenkin päätettävä mitä osakkeita myydään ja mitä ei. Tätä emme halua ulkoistaa.
Koska olen pitkäaikaistyötön. Lisäksi olen melko vanha. Koulutukseni on pelkkä lukio. Työkokemusta on vain pätkätöistä.
Kotona olemiseni on siis oikeastaan pakon sanelema ratkaisu, vaikka en tosin enää tee mitään työllistyäkseni.
En ole palkkatöissä, koska olen ilmaistöissä, jonka jatkoksi kyllä lupailtiin jatkoa "99 %:n varmuudella" (!) (mutta nyt matto vedettiinkin alta eikä jatkoa näy).