Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut helppoa luopua fwb-suhteesta kun olet aloittanut seurustelun?

Vierailija
23.08.2018 |

Laitoitko fwb:n jäähylle jo tapailuvaiheessa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut helppoa. Minulla oli 3 fbw:tä samanaikaisesti, ja kun aloin seurustelemaan viimeisimmän heistä kanssa, niin pahalta tuntui ajatus siitä että en saa koskaan enää noita kahta muuta, en sänkyyni, enkä kaveriksi. :( Kyllähän se ajan kanssa ohi meni, enkä näin neljän vuoden jälkeen enää heitä ikävöi :)

Vierailija
2/4 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omalla tavalla jäänyt JOITAIN niitä parhaita puolia ikävä, vaikka kokonaisuutena kumppani on ylivoimaisesti paras. Aika kultaa muistot ja pitää muistaa, että joskus niistä parhaista puolista huolimatta katsoin aiheelliseksi laittaa vaihtoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen parisuhteessa, mutta jo tapailuvaiheessa nykyinen mieheni esitti toivomuksen, että en tapailisi muita miehiä. Kävin illallisella rakastajani kanssa ja kerroin hänelle, että tapailen miestä enkä siksi voi olla enää intiimisti rakastajani kanssa. Päätös ei ollut helppo rakastajalleni. Aina välillä häneltä tuli viestejä, että voidaanko tavata. Kaipaus häntä kohtaan jäi ja hyviä muistoja.

Jos haluaa yksiavioisen parisuhteen, niin oli oikea ratkaisu luopua rakastajasta ja keskittyä yhteen mieheen, jota rakastaa ja haluaa.

Vierailija
4/4 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ensin ollut helppoa mutta kun rakastuin tosissani en enää halunnut muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän