Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

---LOKAMAATUSKAT keskiviikkoon---

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-ukko viihdyttää itseään sitterissä ja mies on harrastuksissa, joten tulin vielä höpisemään.

Kuinka paljon muiden enkelit viihtyy yksinään? Meillä ei hirveen kauaa. Onneks on sitteri, hyppykiikku, lattia ja syli ni voi pitää kaikissa vuoronperään=))

Mä nyt voisin kertoa vähän meistä. Meitsi on tosiaan 28v ja poitsu syntyi 17.10.2005. Mentiin ukon kanssa naimisiin viime kesänä. Asustellaan myyrmäessä. Kaikin puolin mennyt vauva-aika ihan ok. Mä olen vaan semmonen yli-stressaava tyyppi et kyl on ollut miehellä kestämistä. Poitsu on ollut aina kova pulauttelija ja olin aina ihan varma et paino ei nouse. Juoksin neuvolassa vähän väliä punnituksessa. No nyt lähinnä naurattaa noi jutut. Eetu kyllä edelleenkin pulauttelee/oksentelee mut otan asian vähän erilailla. =)

Tästä tuli nyt tämmönen omanapa juttu mut nyt Eetu kiljuu jo sen verran tossa sitterissä et syliin täytyy ottaa. Palaillaan =)))

-Nasu-

Vierailija
22/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on meikäläisen synttärit, ja 30v plakkarissa. Piti vaan kertoa ettette ihmettele miten musta yhtäkkiä on tullut niin aikuinen :)

Mennään kohta pojun kanssa kaupungille lounastreffeille isin kanssa.

Meidän poju nukahtaa itsekseen sänkyyn illalla ja päikkäreillekin jos on tarpeeksi väsynyt. Mutta herää vielä pari kertaa yössä - milloin saisin nukkua koko yötä???

Allrighty, pitää mennä laittautumaan nätiksi ( kaunkohan siinäkin menee?? :))

Bonnie

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..onneeaa vaan, paljon onneeaa vaan, paljon ONNEEAA BONNIE, paaljoon oooonneeaaa vaaan!!!

Eiks se niin oo että kolmekymppisnä on neito kauneimmillaan? Vai oliko se kolokytäviis..?

Pähkis ;)

Vierailija
24/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA Bonnielle 30v-päivänä! Ja Höden Paavolle 7 kk-päivänä! Ja olikos muita synttärisankareita?

NASU myös vellihyllyille kun asut näinkin lähellä. Muistanko ihan väärin jos sanon että Siljako asuu Rajakylässä? Katsottiin sieltä muutamaa asuntoa kun etsittiin..päädyttiin sitten tänne Backaksen maille.

Se on sitten hoitovapaa ilmoitus laitettu postiin, vähän tuntuu oudolta että sitä onkin jäämässä kotiin vielä reilu vuodeksi. No pojan terveyden tilaa tässä lähinnä ajateltiin.

HÖDE: ootkos Kuopiosta kotoisin? Mun äiti on sieltä ja itsekin työn kautta ollut siellä monen monta kertaa. Myös kesällä tulee käytyä kun mies suht läheltä Kuopiota kotoisin ja anoppi siis asuu edelleen siellä. Siitä ajetaan yleensä Tahkolle myös.

Muakin kiinnostaisi HAMPAIDEN tulon kestosta vastaukset...pojalla on välillä sellaista kiukkua että...ja yläikenissä näkynyt valkoista jo vaiks kuinka kauan.

ITSEKSEEN VIIHTYMISESTÄ meillä aika huonosti, täytyy melkein olla näköetäisyydellä ainakin, ja rupatella melkein koko ajan. Kärsimätön luonne ja kova oma tahto on kuulemma multa peritty, heh!

- kukaan menossa huomenna Citymarketin vellihyllylle Jumboon?

Nyt taitaa kuivausrumpu olla valmis, kotihommiin siis.

Illanjatkoja!

Vierailija
25/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitäänkö että se on neito kauneimmillaan kun on kolokytäviis...kääääk, nimittäin tulee sellainen lukema mittariin parin viikon kuluttua. Musta tuntuu että tää on pahempi luku täyttää kuin kolokyt.

Vielä kerran ONNEA Bonnie, syökää hyvin!

Vierailija
26/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romille: huomenna mulla ei just oo autoa, kun ukko vie sen huoltoon. Mut ens viikolla voitais kurvata hyllyille!!

-Nasu-

Vierailija
27/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nasulle ja muille: sopii se ensi viikollakin. Sovitaanko lähempänä?

NASU: osaatko muuten sanoa onko Myyrmäessä ruotsinkielistä tarhaa?

Vierailija
28/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo romi leikitään vaan. Mä oon sit kesällä puolivälissä neljääkymppiä.. Siis melko hehkeä tyttönen, etten sanois. :)

Mulla ei noita kriisejä oo just ollu, mä kun yritän parhaani mukaan unohtaa ton fyysisen ikäni. Ei oo muuten kovin vaikeeta tällä päällä..

Ja hei, mä pääsen EHKÄ huomenna Jumboon. Käyn täällä aamulla antamassa tiedotteen asiasta. :)

Nyt mun keskittymistäni häiritään joka suunnasta, joten se on moooiiii....

Pähkis

Vierailija
29/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..Ihanaa, kun oli oikein kaivattukin, mutta syy on tää perkuleen kone, joka on niin syvältä sieltä, minne ei päivä paista eikä kuu kumota, näin kauniisti sanottuna!!! Kone tilttas viime viikon ma-iltana, ja kun ei teinit osanneet tehdä taikatemppuja, niin piti pyytää armas velipoikani apuun, joka on meitin tietsikka-nörtti...Mutta ettei liian helpolksi menis, niin sillä hajos kännykkä ja oli pari päivää aivan saavuttamattomissa ja sittenhän tulikin Wappu, jolloin nuorta miestä kutsuuu vallan muut tuoksut ja menot, kun isosiskon tietokone-onkelmat!!! Nyt on ensiapua annettu ja ainakin toistaiseksi kone pelittää...

Kiitettävää pinoa ootte saaneet aikaiseksi, ja enpä alkanut lukemaankaan kuin ensi alkuun eilisen ja tän päivän himo-pinon!!!

Ekaks iso hali Marille syntsän johdosta näin myöhäsessä, ja Bonnielle onnitteluserenadi 3-kymppisten johdosta..Ja kun kerran neito on kauneimmillaan 3-kymppisenä ja 3-vitosena, niin oottakaahan kuin KAUHEIMMILLAAN se on nelikymppisenä!!!Eikä tartte oottaa ku pari kuukautta, niin saatatte nähdä semmosen livenä!

Lämpimästi tervetuloa Nasu2005 kera Eetun, ihanaa kun tulee lisää pinoa pystyssä pitäviä mammoja...

Hyvä kun viisaammat kertoi tonkin, että sitä hoitovapaa-lomaketta ei tuukkaan automaattisesti Kelasta enää..Aiemmin on nääs tullut, ja siihen uskoon olin mäkin tuudittautunut..Näinhän täällä viisastuu, ettei tää mitään tyhjänpäivästä hömppää kyllä oo..Ja muutenkin kyllä huomasin, että alkoi olee aikas masentunut olo, kun ei päässyt pinoja ees lukemaan..Että kiitos vaan kaikille Lokamaatuskoille, että ootte olemassa ja piristämässä harmaatakin päivää!!!Ukkokin tossa jo kehotti tulemaan pinoutumaan, kun alkoi vissiin vaimon naama olee senverta surullista katsottavaa:O)

Babytalk kyseli pyöräilystä, ja mun käsittääkseni nykyään on kyllä semmoisia istuimia olemassa, jotka kiinnitetään runkoon, ikäänkuin siihen satulan " varteen" , toivottavasti ymmärrät, siis se on jotenkin itsensä varassa se istuin, mutta kiinnitys on siinä satulan alla. Ja napiaisetkos se haaveili siitä peräkärrystä? Meillä oli semmoinen kun nelonen ja vitonen oli pieniä, mutta sitten joku piru pölli mieheni fillarin, jossa oli sen kärryn kiinnitys-vastakappale, ja se lopahti pyöräily siihen:O(. Sitten kun jouduttiin hetkellisesti muuttamaan rivariin, jossa oli pieni varasto, niin ihan ilmatteeks annettiin kärry pois just joko Vauva-lehden tai 2+:n sivujen kautta. Itse en kyllä uskaltanut silleen ajella, että kärry perässä, mutta kaipa siihenkin oppisi, ja varsinkin tuplien kanssahan se ois oiva menopeli toukokuusta syyskuuhun...

mä kyllä kans aattelin, että tänä kesänä on istuin hommattava ja kypärä, ja sitte menoksi..

Wappuhan meni ihan vanhaan malliin munkkia paistaen ja sima maistui..Vappupäivänä tehtiin kävelyretki Tuomarinkylään ja otettiin siiderit terassilla..Muuten kiva, mutta SE tuuli!!! Tuuli niin kaameesti, että meinas tuoppikin lähtee lentoon, ja oli sentäs lasia! Ja sitä tuultahan tosiaan riitti näillä nurkilla läpi viikonlopunkin.

Nyt meillä on sitten kipeitä lapsia pari kappaletta; ekaluokkalainen on yskinyt viikon verran siihen malliin, että huomenaamulla tilaan kyllä lekurin: tolla kun on ollut niin keuhkokuumetta kuin valekuristustautia, niin en viitsi pitempään kiduttaa lasta enkä äitiä..Ja Milo on niiiiiiiiin räkäinen, että saan monta kertaa päivässä niistää nokkaa sillä limuimurilla, mutta se on kyllä valtavan hyvä! Lapsi huutaa naama punaisena, mutta se imuri toimii ja helpottaa oloa kummasti...

En nyt kiusaa tämän pidemmällä romaanilla, mutta taas kerran varoituksen sana on paikallaan!!! I' ll be back!!!!

Ja syntsäonnea myös päähenkilöille, eli lokavauvoille!!!

Truutta

Vierailija
30/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sovitaan lähempänä ne rehvit. Ei ole mulla kyllä tietoa ruotsinkielisistä tarhoista. Oiskohan vantaan kaupungin sivuilla niistä mitään? Palaillaan, nyt menen laittamaan poitsulle iltapuuroa (tosi vaikee lämmittää valmis tetra...) =)) Hauskaa iltaa kaikille!!

-Nasu-

Vierailija
31/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu Pähkis laita aamusella viestiä jos menette Jumboon...voisko kenties ajatella kaffeet siinä Cittarin kahvilassa, menis vähän niin kuin soseostosten lomassa?!

Vierailija
32/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on oltu syrän syrjällään sun vuokses! Kiva kun tulit!

Joo aamulla palataan asiaan romi, nyt nää jo hermostuu tähän mun nettailuun.. kumma juttu. ;)

Pähkis - viimeisen kerran tänään :)

Vierailija
33/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vielä pari pikku-pikku-asiaa tuli mieleeni...

eekkikselle tsemppiä, peukutuksia ja liputuksia, että kaikk mennee hyvin siellä pikkuruisessa " lemmenpesässä" , eikä ala se ' naisen luonto' justiinsa niissä pienissä neliöissä nostaa päätään:O). Kun oon täs nettipimennos ollu, niin milloinka siis muutatte ja kuinkas ne jatkosuunnitelmat? oottekos tontin jo ostaneet tai uusia talokauppoja tehnynnä?

Meikämamma oli justiinsa tänään Jumbossa pikaseen, ja vellihyllylläkin tuli käytyä...Eikä näkyny ketään *sen oloista*!!!! Kaameen jännää muuten nähdä maatuskoja livenä, kun kuiteskin juttuja lukiessa on jonkinlainen mielikuva tullut ao.ihmisestä, ja varsinkin tullut heitettyy semmosta läppää välillä, että mitäs jos mielikuva ei vastaakaan todellisuutta ja saa hävetä silmät päästään???

Pakko muuten laittaa yks pikku kyssäri: Mikä kirja on semmoinen muisto lapsuudesta, jonka haluat myös lapsesi elämään tuoda??? Nimimerkillä, Veljeni Leijonamieli!!!

Ja vielä toinen kyssis, varsinkin poikien äideille!!! Kertokaa, oi kertokaa, mistä löytää kivoja vaatteita poikaVAUVALLE! Oon aivan kypsä kauppojen tarjontaan, kun en halua pukea vaaville päälle kaikenmaailman nuorisomuotia, vaan ihan pienen lapsen kudetta ilman mitään örkki-mörkki-hömmitys-kuosia, tai semmosta, että värinä on musta-harmaa-ruskea-beige!!!! Ihan tavallista potkaria tarttis yöasuksi, ja päiväkäyttöön sitten collegepukuja, bodeja, verkkareita ym., mutta mieluusti kirkkaissa väreissä, tai ees vaaleansinisenä, limenä, keltaisena jne...oon suorastaan kade tyttöjen äideille tässä kohtaa, kun joka putiikki pursuaa mitä ihanimipia typyjen vaatteita...

Vaan lyhyestä virsi kaunis, (ja oih, kuinka kaunis se onkaan, kun olen palannut omieni pariin, heh)..Kauniita unia, ja lokamaatuskojen kuvia... Mulle ainaskin välillä, matin sijaan:O))))

Huomenna taas linjoilla, ja lystikkäitä vellitreffejä..mä voisin tulla, sikäli mikäli taudit lapsilla ei pahene, ja saisin lekuriajan sopivaan saumaan..Kurkkaan aamulla pinon, ja toivottavasti joku viittis vähän aikataulua avata vellihyllyn suhteen, niin tiiän kerkiinkö ja pääsenkö...

Vaan nyt HEIPAT!

Trutti-tutti-frutti

Vierailija
34/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Kuopiossa on yhä lämmintä reilu 15 astetta. Tulipahan ulkoiltua tänään kun kaveri oli kylässä,ajeltiin pitkin raitteja rattailla.

Käytiin vielä kylässä maalla mummolla, kun ukki oli lähtenyt työpaikan koulutukseen. Ja meidän isukki on myös koulutuksessa raumalla...Ovat samassa työpaikassa mutta eti puolella suomea koulutuksessa. Isukki on kouluttajan järjestämässä saunaillassa, odottelen soittoa. Soitti Kerran 4 aikaan ja poika katkaisi puhelun. Eipä taida kohta kyetä soittamaan...Heh ;) ajattelin nauttia itse yhden siiderin tuossa kohta.

rom; olen paljas jalkainen Kuopiolainen ollut 24 vuotta. Mutta haluaisi jo vähän vaihtaa maisemia. Kun tämän on niin " kauhian" iso city.

Nukkumisesta: Meidän Paavo nukahtaa itsekseen kun on syönyt puuron klo 20,30 - 21,00 omaan sänkyynsä. Ja herää vasta aamulla 7 aikaan.

Ja joku kyseli vaatteistä. Olen löytänyt meidän pojalle käyttövaatteita Prismasta ja kirpparilta. Muuten kyllä ostan h&m, lindex ja kapphallista.

Seurailen tässä taustalla jahka päähäni tulisi jotain järkevääkin välillä.

*höde*

Vierailija
35/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta teidän hoitovapaa-keskustelustanne mieleen että kyllä ainakin täällä Espoossa lähettävät Kelasta sen hoitovapaa-hakemuksen noin kuukautta ennen. Soitin just muutama viikko sitten Kelaan asiaan liittyen ja täti siellä näin kertoi.. eli minä ainakin odottelen sitä saapuvaksi, toivottavasti myös tulee :)

Emppu

Vierailija
36/36 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHHHANAA...että TRUUTTAKIN saapui pinoilemaan, arvasin et on tietsikka onkelmia...IIIIIISO hali kerta tulit back.. ollaankin kaivattu sun juttuja....=}=}

Pähkis, meillä tyty " teki" hampaita n.2vko, oli tosi kärttysä, ei syönyt hyvin ja.... no muutoinkin oli kuin persiille ammuttu karhu.... Kun koitin suuhun niin ei tuntunut eikä näkynyt mitään, mutta yks kaunis päivä aamulla koklatessa huomasin että tytylle on puhjennut hammas...ai sitä äipän riemua... TAAS ollan samassa tilanteessa noitten kiukkujen kanssa...näinköhän toinen hampi viereen tulossa?????????

BONNIE....HALAUSTEN KERA SUURET ONNITTELUT!!!!!!!! Joo muistan itekkii nuo meikäläisen kolkyt juhlat...vuos sitten...selvinpäin....ymmärrettävistä syistä...No nyt tuo kääryle makaa tuolla omassa sängyssä... =}

Tyty nukahti tossa seittämän korvilla, saas nährä milloin eka kerra herää... toivon mukaa vasta aamulla...

Kävin tänää ostaa hankuu pulveria sinne " tilapäis" kämpän siivouksee..ja kertsikka hanskoja jottei tartte paljain käsin hangata toisten....no vaikka kakkoja sieltä..tarkoitus olis jos viikonloppuna sais siivottua ja laitettua vaikka jo verhot paikoilleen...hiljaa hyvää tulee...no joo SIITÄ EI TULE HYVÄÄ VAIKKA KUINKA KOITTAIS...bläääääähhhhh....

VIELÄ KERRAN, kiva truuta jotta palasit höpinöimään JA TIETENKIN muutkin maatukskat jotka ollet teillä tietämättömillä....

Hyvää yötä ja matin kuvia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-eekkis ja nariseva anni-