Onko outoa jos 12v ikävöi
Kommentit (12)
On hieman outoa. Yleensäki 12v jännite on harvinainen, koska sitä käytetään lähinnä ajoneuvoissa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia.
Ainakin Porvoossa.
Vierailija kirjoitti:
Normaalia.
Ainakin Porvoossa.
Olin sen ikäinen, kun ainoan kerran ikävöin pois leiriltä. Kaikilla muilla oli kaveri, itse koin vähän epävarmuutta oman murrosiässä muuttuvan minäni kanssa ja halusin sieltä pois.
Miksei olisi? Itse olen ikävöinyt työmatkalta kotiin ja olen sentään jo 40-vuotias.
Miehen tuo ikäinen lapsi ainakin soitteli leiriltä päivän aikana 3-5 kertaa tunnissa ja puheluita kertyi lähes 50 kolmen päivän aikana ja puhelimen käyttö oli rajattu.
Minä ainakin rippileiriltä ikävöin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
On hieman outoa. Yleensäki 12v jännite on harvinainen, koska sitä käytetään lähinnä ajoneuvoissa.
12v ei ole jännite missään vaan 12 V. Jos saivartelee toisen tekstistä, pitää sitten itse osata oikein.
Juu, luulisin tuon olevan ihan yksilöllinen juttu ja riippuvan paljon lapsen temperamentista ja mihin on tottunut. Itse olin 16-vuotiaana kielikurssilla kaksi viikkoa ja rakastin joka hetkeä kun sai ekaa kertaa olla "vapaasti" pois kotoa. Ystävälleni iski koti-ikävä kolmen päivän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Miksei olisi? Itse olen ikävöinyt työmatkalta kotiin ja olen sentään jo 40-vuotias.
Eli sinusta on outoa, että ikävöit työmatkalta kotiin? Kannattaisiko vähän edes oikolukea miten vastaa? :D
Ei ole.